دستکش بافتنی ضد برش، نوعی تجهیزات محافظ شخصی هستند. که به طور خاص برای محافظت از دست ‌ها در برابر بریدگی یا پارگی ناشی از تماس با ماشین ‌های برش، تجهیزات، ابزار، یا اقلام مختلف لبه ‌های تیز مانند چاقو، تیغه، فلزات، شیشه، طراحی شده ‌اند. بسیاری از مقاوم‌ ترین دستکش‌ های ضد برش امروزی، بافتی نرم و نازک دارند و کاملا متناسب با دستان شما و بسیار راحت هستند. دستکش های مقاوم در برابر برش از مواد کامپوزیتی ویژه در ترکیب با مش فولادی ضد زنگ، فایبر گلاس و نخ های مصنوعی با کارایی بالا ساخته می شوند. فروش و عرضه دستکش های ایمنی ضد برش با کیفیت در سایت ها و فروشگاه های کشور بدون واسطه با قیمت عالی موجود می باشد.

عرضه بدون واسطه دستکش بافتنی ضد برش باکیفیت در کشور

بیشتر بخوانید: دستکش لاستیکی صنعتی در بازار

شناخت عوامل موثر بر قیمت دستکش

شناخت عوامل موثر بر قیمت دستکش یکی از تجهیزات ایمنی حین کار دستکش ایمنی است. هر دستکش کار برای فعالیت خاصی در نظر گرفته شده و کار حفاظت از دست را برعهده دارد. دستکش ها بر اساس نوع کاربرد از مواد مختلف تهیه می شوند؛ از جمله می توان به، دستکش های برزنتی، چرمی، پلاستیکی و پارچه ای اشاره کرد. اولین نکته ای که در تهیه دستکش ایمنی باید به آن اشاره کرد: اندازه دستکش و تناسب آن با اندازه ی دست است. زیرا متناسب بودن اندازه ی دست و دستکش در عملکرد، راحتی وکارایی فرد تاثیر زیادی دارد. دستکش های ایمنی بر اساس متریال وکاربرد آن ها در انواع متنوعی تولید و روانه ی بازار می شود. از مدل های آنها می توان دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری، دستکش تانگ وانگ، دستکش جوشکاری، دستکش کف مواد، دستکش زنجیری قصابی و دستکش کارگری اشاره کرد.

مهمترین دلیل تفاوت قیمت هر دستکش با انواع مشابه خود نیز خواهد بود. برای تولید دستکش کار، مواد مختلفی از قبیل الیاف، کتان، پنبه، پلیمر ، پلاستیک و… مورد استفاده قرار می گیرند.

اصولا رنج قیمت انواع دستکش ایمنی بر اساس مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و مقاومت آن ها در برابر اسید، مواد شیمیایی و حرارت متفاوت است. تولید کنندگان انواع دستکش ایمنی سعی دارد انواع دستکش کار را با قیمت مقرون به صرفه و بدون واسطه ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: پخش دستکش نیتریل درجه یک

چند راهکار مهم برای تشخیص دستکش با کیفیت

چند راهکار مهم برای تشخیص دستکش با کیفیت دستکش ایمنی درجه یک باید دارای قابلیت های زیر باشد:

1. مقاوم در برابر حرارت: بعضی از دستکش های ایمنی طوری طراحی شده اند که دارای رطوبت می باشند و در هوای گرم دست های شما را سرد و در هوای سرد دست های شما را گرم نگه می دارند.

2. مقاومت در برابر ضربه: برخی از دستکش های ایمنی دارای لایه ای فلزی می باشند که از دست انسان در مقابل ضربه محافظت می کند.

3. مقاومت در برابر برش: برخی دستکش ایمنی ای قابلیت را دارند که از دست ما در برابر برش محافظت کنند. زیرا این دستکش ها دارای یک لایه فلزی می باشند.

4. مقاوم در برابر روغن: دستکش های ایمنی یک لایه پلاستیکی نیز دارند که از ورود روغن های شیمیایی به داخل دستکش جلوگیری می کنند.

از جمله نکاتی که شما باید هنگام خرید دستکش ایمنی به آن ها توجه کنید می توان به گزینه های زیر نام برد:

1. باید در مقابل ضربات مکانیکی، حرارت و جریان برق مقاوم باشد.

2. باید ضد ارتعاش و ضربه باشد.

3. باید در برای مواد شیمیایی رادیواکتیو دوام بالایی داشته باشد.

4. باید وزن سبکی داشته باشد و همچنین ضد حساسیت باشد.

5. برای جلوگیری از تعریق باید دارای تهویه مناسبی باشد.

6. باید متناسب اندازه دست شما باشد و کوچک یا بزرگ نباشد تا دقت شما را بر هم نریزد.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ایمنی ماتریکس

کیفیت بی نظیر دستکش بافتنی در ایران

کیفیت بی نظیر دستکش بافتنی در ایران دستکش استادکار، یک دستکش ایمنی کار صنعتی با کیفیت بالا در بازار ایران است. این شرکت سال هاست که در زمینه ی تولید انواع دستکش ایمنی صنعتی، خانگی و پزشکی فعالیت می نماید. دستکش های متنوع و با کیفیت تولیدی آن به سرعت توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار ایمنی ایران پیدا کند. کیفیت بالا، دوام مصرفی زیاد، مقاومت در مشاغل سنگین از خصوصیات بارز محصولات صنعتی و خانگی این مجموعه است. دستکش استاد کار با راه اندازی ماشین آلات صنعتی پیشرفته بافندگی، دستکش ایمنی استادکار را با تولید انواع دستکش ایمنی پارچه ای با روکش های مقاوم و دستکش لاستیکی روانه بازار کرد.

دستکش گیلان، یکی از بزرگترین تولید کننده دستکش ایمنی و صنعتی ایرانی است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، رعایت استانداردهای جهانی در حین طراحی و تولید محصول، طراحی اصولی و منطبق با الگوی دست و … همگی از ویژگی‌ های آن می باشد. دستکش کار های این مجموعه، انواع دستکش ضد برش، دستکش لاستیکی و بنایی، دستکش کف مواد و نیتریل و … از تولیدات شرکت گیلان است. دستکش گیلان، علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، محصولاتش را به کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، افغانستان، بلاروس و آذربایجان صادر می‌کند.

نحوه ی صادرات این محصولات، به‌ صورت کامل با توجه با قوانین آن کشور بسته‌ بندی شده‌اند؛ به همین دلیل برای وارد کردن آن‌ ها به کشور هدف هیچ مشکلی نخواهید داشت. برای مثال محصولاتی که به کشور عمان صادر می‌شوند؛ در بندر جاسک یا بندرعباس به شما تحویل داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تولیدی دستكش گيلان

فروش اینترنتی دستکش بافتنی ضد برش درجه یک با قیمت ارزان

فروش اینترنتی دستکش بافتنی ضد برش درجه یک با قیمت ارزان وقتی به یک جفت دستکش ضد برش نگاه می کنید، متوجه می شوید که دستکش ها با یک پوسته بیرونی بادوام ساخته شده اند؛ که از بخش هایی از مواد جامد و لاستیکی برجسته ساخته شده است که به دستکش چسبانده شده است. این بخش های لاستیکی پشت دست و معمولاً تمام انگشتان را می پوشانند. آن ها به طور استراتژیک برای محافظت از پوشنده در برابر ضربه و برش در نقاطی که به طور طبیعی رخ می دهد قرار داده شده اند. کاربرد دستکش ضد برش به هنگام کار با اجسام تیز و برنده برای حفاظت از دست ها ضروری می باشد.

این دستکش به گونه ای طراحی شده که از بریده شدن دست شما توسط دستگاه و ابزار تیز و برنده جلوگیری می کند. معمولا صنایع سنگ، چوب و فلزات نیاز به ابزار سایشی و برشی دارند. دستکش ضد برش با دسته بندی مختلفی از نظر مقاومت، بازده و قیمت در بازار وجود دارد.

فروشگاه های اینترنتی، انواع دستکش را به صورت عمده و خرده به قیمت پخش کارخانه به شما عزیزان عرضه می نماید. علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه، امکان خرید اینترنتی نیز وجود دارد. برای رفاه حال خریداران، امکان ارسال به سراسر ایران با کمترین هزینه در اسرع وقت را نیز فراهم کرده اند. قیمت عمده دستکش گیلان در فروشگاه به قیمت پخش کارخانه بوده و تمامی قیمت ها با قیمت کارخانه تفاوتی ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید