دستکش های لاستیکی درجه یک صنعتی (یا همه منظوره) یکی از دستکش های ایمنی کار می باشد. می توانید از وب سایت www.persianimenco.com با پایین ترین قیمت دستکش لاستیکی صنعتی را به صورت عمده با کیفیت استثنایی تهیه نمایند.

قیمت استثنایی دستکش لاستیکی صنعتی در بازار

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارت

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارت دستکش‌های محافظ دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند. دستکش‌هایی که به مچ دست یا آرنج ختم می‌شوند و مخصوصاً برای محافظت از کارگران در برابر خطرات برق که عایق برق و کارهای ساختمانی و محیط کار طراحی شده‌اند. دستکش ها رایج ترین نوع PPE در محل کار هستند و در نتیجه انواع مختلفی از دستکش های محافظ برای محیط های کاری و خطرات مختلف وجود دارد: مقاومت در برابر برش، مقاومت در برابر سوراخ شدن، مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر دمای شدید برخی از مهمترین آنها هستند.

درجه بندی دستکش با بالاترین دمای تماس تعیین می شود که زمان سوختگی درجه دوم بیش از 15 ثانیه و زمان تا درد بیش از 4 ثانیه است. سطح عملکرد بین 1 (زیر 176 درجه) و 5 * (608 درجه فارنهایت) کاهش می یابد و دارای متغیرهای زیادی برای تعیین آن سطح است. دستکش های چرمی مقاوم در برابر حرارت برای استفاده در کاربردهای با حرارت بالا رتبه بندی می شوند . دستکش‌های چرمی در برابر سایش مقاومت می‌کنند و تعادلی در برابر سایش و مهارت ایجاد می‌کنند و در جنگل‌داری، محوطه‌سازی و ساخت‌وساز عمومی استفاده می‌شوند

پیشنهادات رایج در بازار در حالی که هیچ قطعه ای از PPE به تنهایی ایمنی کامل را تضمین نمی کند، دستکش هایی که برای محیط کار و وظایف شما طراحی شده اند به حداقل رساندن احتمال آسیب در کوتاه مدت و بلند مدت کمک می کنند. خطرات مختلفی در سایت های مختلف شغلی وجود دارد که دستان شما در معرض آن قرار می گیرند. گرما یا سرمای شدید، مواد شیمیایی، ضربه‌ها و ارتعاشات، خطرات زیستی، لبه‌ها یا نقاط تیز، الکتریسیته، حرکات و فشارهای مکرر، آتش‌سوزی و جرقه‌های قوس الکتریکی، و ساییدگی‌ها برخی از خطرات محل کار هستند که برای رسیدگی به آن‌ها به PPE تخصصی نیاز دارند.

در حالی که مشاغل خاصی می توانند از محافظ دست یا بازو دیگر استفاده کنند، مانند حفاظ انگشت یا پوشش بازو مانند محافظ آستین، دستکش یکی از رایج ترین گزینه های محافظ موجود است و تنوع زیادی برای کارگران و کارفرمایان دارد. مهم نیست که در چه صنعتی هستید، از دستکش های مقاوم در برابر حرارت گرفته تا دستکش های کاری در هوای سرد، مطمئناً یک جفت دستکش محافظ وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می کند.

بهترین دستکش‌های محافظ برای شما، آنهایی هستند که به بهترین وجه با شغل شما مطابقت دارند، و گزینه‌های دستکش بسیار زیادی وجود دارد که مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد. شما این اطلاعات را بر اساس فعالیت هایی که به عنوان بخشی از کار روزانه خود انجام می دهید و همچنین سایر مسئولیت های غیر متداول مانند تمیز کردن و همچنین خطرات موجود در محل کار خود را پایه گذاری خواهید کرد.

فاکتور های مهم هنگام خرید دستکش ایمنی

فاکتور های مهم هنگام خرید دستکش ایمنی قبل از خرید، ارزیابی خطر از محل کار و کارهای انجام شده در آنجا ضروری است. وظایفی را که کارگران انجام می‌دهند، شرایطی که آنها آن وظایف را تحت آن انجام می‌دهند، مدت زمانی که کار می‌کنند و هر خطر و خطر احتمالی دیگری که ممکن است وجود داشته باشد را بررسی کنید. بازخورد کارمندان را در مورد تجربیات، الزامات، ترجیحات و موانع احتمالی استفاده از تجهیزات دریافت کنید.

کارهایی که به ندرت انجام می شود یا عملیات غیرمعمولی که می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد را به خاطر بسپارید. در اسناد شرکت به دنبال سوابق تصادفی باشید که می توانند برای کشف سایر خطرات و نقاط ضعف برنامه مورد استفاده قرار گیرند. از نتایج ارزیابی خود به‌عنوان پایه‌ای نه تنها برای انتخاب PPE، بلکه ایجاد یک برنامه آموزشی و مدیریت قوی برای دستکش‌های ایمنی و سایر تجهیزات استفاده کنید که کارگران را برای بسیاری از پروژه‌ها در آینده ایمن نگه می‌دارد.

هنگام انتخاب دستکش، جفتی را انتخاب کنید که به راحتی جا بیفتد، راحت باشد، به شما کمک کند کارتان را انجام دهید (یا حداقل مانع شما نشود)، و از دست و پوست شما در برابر آسیب محافظت کند. اگر بتوانید بیشتر این الزامات را دریافت کنید، عالی است، اما دستکش های ایمنی زیادی در دسترس هستند که مطمئناً دستکشی را پیدا خواهید کرد که کاملاً با وظایف شغلی شما مطابقت داشته باشد.

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی

بررسی مواد سازنده دستکش های ایمنی مواد طبیعی پنبه و لاستیک طبیعی (لاتکس) یکی از الاستیک ترین مواد دستکش است. این ماده در برابر بسیاری از اسیدها و بازها محافظت می کند و مقاومت نسبتاً خوبی در برابر دما دارد. در صنایع مختلف مانند نظافت و بیمارستان ها استفاده می شود. لاتکس می تواند در برخی افراد واکنش آلرژیک ایجاد کند. این خطر را می توان با درمان کلر در برابر پروتئین های لاتکس کاهش داد.

OXHIDE ضخیم ترین چرم برای دستکش کار از اکسید به دست می آید. بادوام، مقاوم در برابر سایش و محافظت خوبی در برابر رطوبت است. دستکش های باکیفیت را برای کارهای همه جانبه مناسب می سازد. چرم گاو، پوست گاو به اندازه اکسید قوی نیست، اما محافظت بهتری در برابر گرما ایجاد می کند و بنابراین برای دستکش های مقاوم در برابر جوش و حرارت استفاده می شود.

سطح ناهموار است و بنابراین چسبندگی خوبی ایجاد می کند. چرم گاوی در انواع مختلف موجود است. پوست بز نوعی چرم بسیار بادوام، انعطاف پذیر و راحت که نازکتر از اکسید است. ایده آل برای کارهایی که به حساسیت انگشت زیاد نیاز دارند، به عنوان مثال، برای مونتاژ ساده و جوشکاری خوب، مناسب است. به خوبی در برابر رطوبت محافظت می کند، زیرا پوست حاوی چربی طبیعی (لانولین) است.

دستکش های مقاوم در برابر برش با تکنولوژی پوشش کف دست بلوک سیلیکونی پوشانده شده اند که محافظت در برابر گرما را تضمین می کند. نیتریل در بسیاری از دماها استثنایی است ، مقاومت عالی در برابر حرارت 250 درجه سانتیگراد و مهارت بالا و چسبندگی بالا که توسط روکش نیتریل ارائه شده است، به این معنی است که این دستکش ها در صنایعی مانند جابجایی پانل ها، قالب گیری و استفاده از اجاق گاز برتری دارند.

فروش دستکش لاستیکی صنعتی با بالاترین کیفیت

فروش دستکش لاستیکی صنعتی با بالاترین کیفیت یکی از محکم‌ترین و قوی‌ترین دستکش‌های ایمنی دستکش لاستیکی صنعتی است، با استحکام همجوشی دولایه سطح فوق‌العاده‌ای از دوام را ارائه می‌کنند که برای انجام کارها صنعتی عالی است. به آسانی می توانید انواع دستکش لاستیکی صنعتی و پی وی سی در سایز بزرگ و سایز کوچک را با بالاترین کیفیت از وب سایت ما تهیه نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

51 پاسخ

  1. سلام

    قصد خرید عمده دارم،چک قبول می کنید،هزینه ارسال خریدار باید پر داخت کنه?

  2. سلام وقت بخیر من از این سایت دستکش لاستیکی صنعتی خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت دستکش لاستیکی صنعتی خریداری کنید.

  3. سلام، وقتتون بخیر
    دستکش ایمنی نسوز و مناسب جوشکاری هم موجود دارید؟ از چه طریقی میتونم سفارش بدم؟

  4. من میخواستم از بازار بخرم دیدم سایت شما خیلی ارزون میده از شما خرید کردم

  5. سلام وقت بخیر ازین دستکش برای برش کاری ورق هم میشه استفاده کرد

  6. با سلام و عرض احترام ،ما از این دستکش از این سایت خریداری کردیم کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی دارد و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم اگر بدنبال دستکش لاستیکی با کیفیت هستند خیلی راحت و بصورت غیر حضوری با قیمت بسیار مناسب از این سایت خریداری کنند تا خود کیفیت و ارزانی رو با هم تجربه کنند

  7. از کجا میتونم از کیفیت محصولتون مطمئن بشم . شما زدید که محصول با کیفیت هست ولی از کجا مطمئن بشم؟ مواد به کار رفته چه هستن و آیا باعث آسیب به پوست دست در دراز مدت میشه؟

    1. سلام درود
      میتوانیدازمشاورین ماراهنمایی رایگان داشته باشین ودرصورت اطمینان خاطرخریدکنید.

  8. سلام
    خسته نباشید
    سفارش بنده رسید
    خواستم ازتون بابت کیفیت و‌ بسته بندی تشکر کنم
    ممنونم

    1. سلام
      شرکت بازرگانی پرشین این بصورت عمده محصولاتشوارائه میدهدبرای استعلام قیمت میتوانیدبایکی ازمشاورین ماارتباط بگیرین

  9. عرض ادب ، مقاومت دستکش ها در برابر سوراخ شدن تا چه حد هست ؟ جلوی نفوذ دریل یا آهنبر رو میتونه بگیره ؟

  10. سلام من دستکش لاستیکی صنعتی برای کارگران می‌خوام به تعداد، لطف کنید قیمت اعلام کنید

  11. با سلام و وقت بخیر. از محصولتون استفاده کردم. از جنس دستکش لاستیکی خوشم اومده و راضی ام. یه سؤال شما در چه زمینه های دیگری از دستکش ایمنی کار می کنید؟ با تشکر از مجموعه پرشین ایمن

  12. سلام و احترام. من از طریق دوستانم با سایت و مجموعه ی خوب شما آشنا شدم. از کیفیت بالای محصولاتتان هر چه بگویم کم گفتم. دستکش لاستیکی صنعتی را از شما برای همسرم سفارش دادم و بسیار رضایت دارم. ممنونم از مجموعه پر تلاشتان موفق و پیروز باشید.

  13. سلامتی خسته نباشید
    دستکش لاستیکی جنس بسیار محکمی دارد و برای کارکردن در محیط ساختمان استحکام خوبی دارد و پرکاربرد هست

  14. با عرض سلام و درود فراوان، از این سایت خریداری کردیم خیلی با کیفیت بودند و قیمتشون هم نسبت به خیلی جاهای دیگه مناسب تر بود و اینکه این مجموعه این امکان رو فراهم آورده که این چنین کالاهایی رو بشه به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش داد،خیلی صرفه جویی در زمان و هزینه میشه و کمک شایانی در حق مشتریان شده است ،بسیار متشکرم ،موفق باشی

  15. سلام من می خوام از این سایت دستکش لاستیکی صنعتی خریداری کنم می خواستم بدونم اگر سفارش بدم چقدر زمان میبره تا به دستم برسه

    1. سلام جناب عنایتی
      بستگی به تعدادومدل سفارش شماداردلطفابامشاورین مادرارتباط باشین

  16. سلام و خدا قوت
    تولید محصولات با کیفیت دلمان رو شاد میکنه چون میدانیم پولی که بابتش داده ایم بسیار با کیفیت و کاربردیه ممنونیم بابت زحماتتون

  17. از دستکش پلاستیکی برای ظرف شستن قابل استفاده هستند؟

  18. سلام وقت بخیر از دستکش پلاستیکی ازتون خریدم خیلی نرم و خوبن. ممنون از سایت خوبتون.

  19. با عرض سلام با توجه در رابطه با دستکش‌های محافظ دقیقاً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند. دستکش‌هایی که به مچ دست یا آرنج ختم می‌شوند و مخصوصاً برای محافظت از کارگران در برابر خطرات برق که عایق برق و کارهای ساختمانی و محیط کار طراحی شده‌اند واقعا عالی هستن من از مدل دو رنگش تهیه کردم واقعا عالیه

    1. سلام ورود
      بله کاملاصحیح میفرمایین
      امیدوارم بی خطرازمحصولتون استفاده کنید

  20. سلام من از این سایت دستکش لاستیکی سفارش دادم کیفیت دستکش عالی بود و همچنین این سایت پشتیبانی خوبی داشت از خریدم راضی هستم و تصمیم دارم باز هم از محصولات این سایت خرید کنم

  21. سلام و درود ممنون از توضیحات تکمیلی که درباره این دستکشها در سایت قرار دادید
    دستکشهای لاستیکی صنعتی برای مشاغلی که پر خطر است از دستان شما در برابر سرما گرما اتش و مواد شیمیایی محافظت میکند و خرید آنرا از این سایت به قیمت مناسب توصیه میکنم

  22. سلام، خسته نباشید و روزتون بخیر
    برای ثبت سفارش چطور باید اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید.

  23. سلام برای بعضی از کارها خیلی دستکش از اهمیت بالایی برخوردار است امیدوارم همیشه کیفیت ها به همین صورت باشه و موفقیت روز افزون داشته باشین

  24. سلام وقت بخیر
    کیفیت این دستکش ها لاستیکی شما ضمانت می کنید؟ چون میخام خریدمو به صورت عمده با تعداد بالا انجام بدم میخام ببینم ضمانت می کنید؟

  25. باسلام و خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتان سایت پخش مستقیم دستکش کار ضد حرارت. دستکش ضد حرارت یانسوز برای کار در کوره یا با فر یا غیره بسیار مفید است وطاقت کار کارگران یا افراد مشغول با آن را با می برد شما هم از محصول این سایت خریداری کنید موفق باشید

  26. یه سوالی داشتم ازتون ببخشید
    اگر این دستکش ها باب میلمون نبود
    میتونیم اونارو عودت بدیم؟

    1. سلام ودرود
      قبل خریدمیتونیدسمپل درخواست بدین تابراتون ارسال بشه

  27. سلام
    قیمتشون نسبت به جاهای دیگه خیلی پایین تره من حتما از شما خرید میکنم

  28. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    این نوع دستکش که به دستکش همه کاره معروف است کاربردهای فراوانی دارد در انواع کارهای صنعتی و ساختمانی.
    تشکر از مجموعه پرشین ایمن بابت تولید و فروش دستکش لاستیکی صنعتی پرکاربرد، با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

  29. سلام روز بخیر
    خسته نباشید
    میشه این دستکش هارو به صورت حضوری هم خرید کرد؟

  30. مطالبی که درباره این دستکش ها در سایتتون گفته شد واقعا عالی بو و باعث شد بنده ترغیب بشم که سفارش بدم از شما

  31. سلام، خسته نباشید
    لیست قیمت هاتون رو چطور میتونم دریافت کنم؟

    1. سلام درود
      باشماره مدیرفروشان شرکت درواتساپ میتونیدارتباط بگیرین

  32. سلام خسته نباشید دستکش های لاستیکی صنعتی تون واقعا با کیفیت و مقاوم اند.تشکر میکنم از سایت خوبتون.خداقوت

  33. سلام خسته نباشید دستکش های لاستیکی صنعتی تون واقعا باکیفیت و مقاومند.تشکر میکنم از سایت خوبتون. خداقوت

  34. از چه رنگهایی برای تولید این دستکش ها استفاده می شود آیا اگر دستکش سرنگ هم می‌خواهیم امکانش هست یا خیر

  35. سلام
    دستکش های ایمنی محافظ در برابر حرارت همان دستکش‌هایی هستند که به مچ دست یا آرنج ختم می‌شوند و مخصوصاً برای محافظت از کارگران در برابر خطرات برق که عایق برق و کارهای ساختمانی و محیط کار طراحی شده‌اند و انواع مختلفی از دستکش های محافظ برای محیط های کاری و خطرات مختلف وجود دارد: مقاومت در برابر برش، مقاومت در برابر سوراخ شدن، مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر دمای شدید برخی از مهمترین آنها هستند.

  36. دستکش های لاستیکی درجه یک صنعتی (یا همه منظوره) یکی از دستکش های ایمنی کار می باشد
    از آن جایی که دستکش ها دارای تنوع بالایی هستند، بهترین دستکش‌ های محافظ برای شما، آنهایی هستند که از هر لحاظ با شغل شما مطابقت دارند و دست شما را از خطرات احتمالی محافظت می کنند.

  37. سلام .این نوع دستکش ضد حریق هم هست ؟و اینکه از چه طریقی باید اقدام به خرید کنیم ؟

    1. سلام وعرض ادب
      جهت مشاوه رایگان باشماره تلفن09121372754تماس حاصل فرمایید.

  38. ممنونم از اطلاعاتی در اختیارمون گذاشتید بسیار مناسب هست ممنونم از مطلب تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید