در معتبر ترین فروشگاه قیمت دستکش کار چینی، با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. شما می توانید این دستکش ها را در رنگ ها و مدل های مختلفی مثل: دستکش ساق بلند، زنجیری فلزی و … با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. این فروشگاه همواره سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت پایین رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند و سهم کوچکی در رفع نیار های کشور داشته باشد.

قیمت دستکش کار چینی در انواع رنگ ها

بیشتر بخوانید: فروش دستکش مونتاژ کاری

اطلاعاتی مفید درباره دستکش های ایمنی

اطلاعاتی مفید درباره دستکش های ایمنی حتما شما هم جمله معروف، اول ایمنی بعد کار را شنیده باشید. استفاده از دستکش های ایمنی در حین کار، شما را از آسیب هایی نظیر: برق گرفتگی، سوختگی، بریدگی یا خراش و التهاب پوستی ناشی از تماس مواد شیمیایی به دست و … حفظ می کند. دستکش های ایمنی با توجه به نوع کار، تولید و طراحی می شوند به طور مثال:

1) دستکش ضد برش برای کار های نجاری، برش کاری و سنگ تراشی مناسب می باشد اگر شما سر و کارتان با اجسام نوک تیز است حتما باید از این نوع دستکش استفاده کنید چرا که در صورت عدم استفاده احتمال نقص عضو وجود دارد.

2) دستکش های زنجیری برای جلوگیری از بریدگی، در شغل های قصابی و آشپزی کاربرد دارد، این دستکش باید در برابر ضربات چاقو به خوبی مقاوم باشد تا دستان شما، در هنگام استفاده از چاقو زخمی نشود.

3) دستکش های ضد حلال، برای کار با مواد شیمیایی خطرناک در نظر گرفته شده است تا از نفوذ مواد اسیدی به دست جلوگیری کند. توجه داشته باشید که مواد اسیدی قدرت تخریب و نفوذ بالایی دارند و اگر جنس دستکش خوب نباشد می تواند سلامت پوست را تهدید کند، پس در هنگام خرید این دستکش نهایت دقت را داشته باشید.

4) دستکش چرمی به دلیل خاصیت نسوز بودن، در امور جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد، همچنین برای حمل مصالح ساختمانی نیز کاربرد دارد.

5) در آزمایشگاه های صنعتی و پالایشگاه ها از دستکش ایمنی ضد اسید استفاده می شود که مقاومت بسیار خوبی در مقابل مواد تخریب پذیر دارد.

دستکش های ایمنی از نظر نوع مواد مورد استفاده، تعداد لایه و میزان انعطاف پذیری با یک دیگر تفاوت دارند. یک دستکش ایمنی مناسب باید سبک و خوش دست باشد و باعث ایجاد حساسیت و تعریق نشود هم چنین دوام و مقاومت بالایی در برابر آسیب داشته باشد و از نظر اندازه متناسب با نوع دستان شما باشد و دچار ساییدگی یا چروک نشود.

قبل از خرید دستکش ایمنی دقت داشته باشید که سوراخ یا بریدگی در آن وجود نداشته باشد، همچنین پوشیدن و در آوردن دستکش به راحتی صورت گیرد کار کردن با آسان باشد و باعث عدم کنترل کار نشود. دستکش های ایمنی از نظر اندازه به سه دسته کلی: ساق کوتاه، متوسط و بلند تقسیم می شوند که هر کدام از این ها با توجه به نوع کار مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از هر بار استفاده از دستکش ایمنی، باید آن را از آلودگی ها پاک کنید تا ذرات باقی مانده بر روی دستکش، باعث کاهش طول عمر آن نشود هم چنین از مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن آن استفاده کنید و بعد از خشک کنار بگذارید. امیدواریم با توضیحات گفته شده مناسب ترین نوع دستکش ایمنی را برای حفاظت از دستان خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تولید دستکش ایمنی ضد برش nocry

بررسی جنس روکش انواع دستکش ایمنی

بررسی جنس روکش انواع دستکش ایمنی دستکش های ایمنی در جنس های مختلفی مثل: کتان، پنبه، مواد پلیمری، پلاستیکی، فلزی، چرم و … در بازار یافت می شوند. جنس دستکش ایمنی با توجه به نوع کار تعیین می شود، در قسمت زیر به شرح نوع جنس انواع دستکش ایمنی می پردازیم.

دستکش ایمنی ضد لرزش: جنس این دستکش ها عموما از چرم پلیمر یا نایلون است، که به خوبی می تواند از لغزش یا ساییدگی جلوگیری کند.

دستکش ایمنی آلومینیومی: با جنس آلومینیوم به همراه آستر پشم شیشه، که در برابر حرارت بالا مقاوم است.

دستکش ایمنی ضد ضربه: در جنس لاتکس و پلی استر به منظور دفع ضربات سنگین طراحی شده است.

دستکش ایمنی چرمی: به منظور مقاومت در برابر حرارت، از چرم بوفالو، بز و گاو استفاده می شود که همین عامل باعث شده تا این دستکش نسوز باشد.

دستکش ایمنی فلزی صادراتی: که همان طور که از اسمش پیداست با جنس رویه ی فلزی تولید می شود و در کشتارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

دستکش ایمنی ضد برق: با جنس لاتکس به منظور مقاومت در برابر شوک الکتریکی طراحی می شود.

دستکش ایمنی ضد اسید: که در جنس های پلیمر، پلاستیک و مشابه آن موجود هستند.

دستکش ایمنی جوشکاری: در تولید آن باید از جنس چرم مرغوب، برای کاهش خطر سوختگی استفاده شود.

دستکش ایمنی آتش نشانی: این مدل دستکش، از جنس پارچه های نسوز مثل نومکس ساخته می شود و قسمت کف آن را چرم در نظر می گیرند تا به خوبی بتواند در مقابل حرارت مقاومت کند.

ما توصیه می کنیم برای انتخاب جنس مناسب دستکش، حتما به نوع کار و فعالیت خود دقت کنید تا بتوانید خطرات احتمالی را کاهش داده و از بروز حوادث پیشگیری کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده دستکش ایمنی کاترپیلار

تضمین کیفیت انواع دستکش های ایمنی

تضمین کیفیت انواع دستکش های ایمنی دقت و توجهی که در انتخاب محصولات این فروشگاه در نظر گرفته شده، باعث شده تا اجناس، باکیفیت حداکثری در بازار عرضه شوند و رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. ما به شما این تضمین و اطمینان را می دهیم، که تنها با یکبار خرید، مشتری دائمی ما می شوید. علت تضمین کیفیت محصولات ما، بهره گیری از بهترین متریال و هم چنین رعایت تمامی استاندارد ها در فرایند تولید انواع دستکش می باشد. ما مفتخریم که یکبار دیگر توانستیم، محصولاتی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم که بتواند رضایت شما را جلب کند و در این راستا بخش کوچکی از نیازهای جامعه را برطرف سازیم. اعتقاد ما بر این هست که اگر اجناس ما با بهترین کیفیت بفروش برسد هیچ گاه بازار و مشتریان خود را از دست نمی دهد به همین علت هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم زیرا سرمایه ی ما، اعتماد شما عزیزان به محصولات ما هست.

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش جوشکاری سیم دوز

سفارش خرید دستکش کار چینی با کیفیت از معتبرترین مراکز

سفارش خرید دستکش کار چینی با کیفیت از معتبرترین مراکز شما می توانید از طریق معتبرترین مرکز فروش، دستکش کار چینی را با کیفیت بالا خریداری کنید، هم چنین با سفارش خرید، به صورت اینترنتی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را دریافت کنید. سفارش این محصول از طریق سایت و بدون حضور واسطه صورت میگیرد، لذا می توانید از کیفیت و قیمت مناسب آن مطمئن باشید و آن را در تعداد مورد نیاز به صورت عمده یا جزئی خریداری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید