دستکش های چرمی یکی از انواع مختلف دستکش های ایمنی هستند که با توجه به ویژگی هایی که دارند برای مشاغلی مثل جوشکاری ، برشکاری ، صنایع سنگین و..به کاربرده میشوند و چون افراد مصرف کننده بیش تر خواستار تهیه ی عمده ی این دستکش ها میباشند، پخش دستکش چرمی در فروشگاه های زنجیره ای میتواند سودخوبی داشته باشد‌.

پخش دستکش چرمی در فروشگاه های زنجیره ای

تشخیص میزان کیفیت دستکش های چرمی

تشخیص میزان کیفیت دستکش های چرمی امروزه دستکش های ایمنی از عوامل اولیه ی مورد نیاز در هر شغل محسوب میشوند و با استفاده از آنها میتوان تا حد زیادی از خطر و اسیب های جانی و مالی جلوگیری کرد.

از این رو دقت در انتخاب انها با توجه به تنوع و ویژگی های مختلفی که دارند بسیار مهم میباشد؛ زیرا استفاده از این دستکش ها نباید عملکرد و راحتی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

دستکش های ایمنی از نظر جنس ، طراحی و کارایی انواع بسیار متفاوتی دارند مانند: دستکش های لاتکس ، نیتریل ، دستکش های چرمی و..

به عنوان مثال : باتوجه به مقاوم بودن نیتریل ( نوعی پلاستیک مصنوعی) در برابر سوراخ شدن ، مواد شیمیایی ، مواد نفتی ، حلال ها و شوینده ها و همچنین حساسیت زا نبودن نیتریل، از این نوع دستکش ها در صنعت و پزشکی بیش تر استفاده میشود و نیتریل گیلان به دلیل به کار بردن مواد اولیه ی مرغوب و طراحی دقیق یکی از شناخته شده ترین دستکش های نیتریل بازار میباشد.

دستکش های چرمی هم به دلیل

– مقاومت زیاد در برابر بریدگی و سوختن

– انعطاف و راحتی مورد نیاز برای انجام کار

– جلوگیری از تعریق و امکان تهویه ی هوا درون دستکش و..

میتوانند انتخاب خوبی برای مشاغلی مانند جوشکاری، برشکاری، نجاری، صنایع سنگین و… باشند.

به همین منظور کیفیت چرم و ضخامت چرم این دستکش ها در راحتی و انعطاف این دستکش ها بسیار موثر است.

به طور کلی از تهیه ی این دستکش ها میتوان از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی استفاده کرد، که چرم طبیعی از حیواناتی مثل گاو، خوک،بز، گوزن و.. تهیه میشود که در این بین برای تولید این دستکش ها بیش تر از چرم گاو که ضخیم و بادوام است یا چرم خوک که به دلیل داشتن روزنه اجازه ی عبور هوا و تنفس دست را میدهد استفاده میشود ، بدیهی است که کیفیت دستکش هایی با چرم طبیعی بسیار بالاتر از دستکش های تهیه شده از چرم مصنوعی هستند اما قیمت بیش تری هم دارند .

برای ساخت دستکش های کار چرمی از چرم مصنوعی، عموما از ماده ای به نام پلی اورتان استفاده میشود که میتواند کارایی خوبی نیز داشته باشد .

خرید مستقیم دستکش چرمی استاندارد

خرید مستقیم دستکش چرمی استاندارد با توجه به اهمیت استفاده از دستکش های ایمنی مناسب در هر شغل استانداردهایی برای تهیه ی این دستکش ها وجود دارد که به راحتی بیش تر در زمان استفاده کمک قابل توجهی میکنند.

به عنوان مثال این دستکش ها باید به گونه ای باشند که

– ایمنی دست ها به طور کامل رعایت شود و تا حد امکان تمامی انگشت هارا بپوشاند

– درصورتی که مواد به کار رفته در دستکش ها میتواند سبب بروز الرژی شود حتما در بسته بندی محصول ذکر شود

-دارای ابعاد مناسب باشد

– مواد به کار رفته در محصول ph بین ۳.۵ تا ۹.۵ داشته باشند و…

قابل ذکر است که با توجه به کاهش قیمت در هنگام خرید عمده و همچنین نیاز به این دستکش ها با حجم بالا به عنوان ابزار ایمنی اولیه در کار ، اکثر خریداران این دستکش ها را به صورت عمده خریداری میکنند و به همین دلیل خریداری محصولاتی که در میان مصرف کنندگان به دلیل کیفیت مطلوب شناخته شده تر هستند برای کاهش و جلوگیری از اسیب های مالی و خسارات زیانبار دیگر بیش تر توصیه میشود که در این خصوص میتوان به کارخانه های تولیدی این دستکش ها در گیلان و قم هم اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید