قیمت دستکش کار پلاستیکی با توجه به موادی که در تولید آن به کار می رود متفاوت می باشد و هرچه کیفیت بیشتری داشته باشند با قیمت بالاتری به فروش می رسند و در سایزهای مختلفی توسط شرکت‌های گوناگون تولید می‌شوند.

قیمت دستکش کار پلاستیکی در سایزهای مختلف قابل مشاهده میباشد و شما میتوانید خرید به صرفه را از طریق شرکت ما به صورت غیر حضوری انجام دهید و سفارش تان را ثبت کنید تا همکاران ما آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر را ارسال کنند. سایت شرکت ما همه روزه و در هر زمانی برای شما قابل دسترسی می باشد.

قیمت دستکش کار پلاستیکی در سایزهای مختلف

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار چینی

مزیت های استفاده از دستکش ایمنی

مزیت های استفاده از دستکش ایمنی ابزارهای ایمنی بسیاری هستند که در حین کارهای پرخطر باید مورد استفاده قرار گیرد که یکی از آنها دست کش ایمنی نام دارد. استفاده از دستکش ایمنی مزیت های بسیار زیادی دارد و باعث می شود هر روزه استفاده از مواد اولیه بهتری برای تولید آنها مورد استفاده قرار گیرد تا ایمنی بالاتر را برای افراد کارگر به وجود آورند.

دستکش ایمنی در انواع مختلف تولید می شود که هر یک از آنها با توجه به کارایی که دارند مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته‌اند و برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از احتمالات خطرناک طول انجام دادن فعالیت های گوناگون مانند کارهای معماری بنایی جوشکاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید کفش های ایمنی مانند کفش ایمنی تایگر بهشتیان نیز این موارد قابل بررسی می باشد

دستکش ایمنی در انواع مختلف ضد اسید مچ بلند، ضد برش ساق بلند و فلزی ساق کوتاه و همچنین دستکش‌های ضد آب و دستکش های جوشکاری ضد حریق تولید می شوند. این دستکش ها می توانند از دست انسان محافظت کنند تا دچار بریدگی، سوختگی، خراش و هرگونه خطر نشوند.

استفاده از دستکش مزیت‌های زیادی دارد و یکی از لوازم بسیار ضروری در صنایع گوناگون محسوب می‌شود که باید حتماً از آنها استفاده شود. ایمنی دستکش های ساق بلند بیشتر از طریق بتوانند دست انسان را تا آرنج محافظت کنند.

هرچه دستکش بتواند کارایی بیشتری داشته باشد و حین کار از خطرات بیشتری جلوگیری کند کیفیت بالاتری خواهد داشت و می‌تواند طول عمر بیشتری داشته باشد. یکی از مزیت‌های مهم دستکش جوشکاری ضد حریق بودن آن است تا دستان فرد جوشکار دچار گرما و حرارت بدن شود و همچنین باید به صورتی تولید شوند که انگشت انسان درون دستکش به راحتی حرکت کرده و کار خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: مرکز پخش دستکش ایمنی برق

مشخصات کامل دستکش ایمنی درجه یک

مشخصات کامل دستکش ایمنی درجه یک هر نوع کالایی که تولید می‌شود باید دارای شرایطی باشد تا آن را به عنوان یک کالای درجه یک بشناسند که دستکش نیز یکی از کالاهای است که هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد از فروش بالاتری برخوردار بوده و موجب می‌شود رونق تولید شرکت ها را در بر داشته باشد.

هرچه دستکش ایمنی کیفیت بالاتری داشته باشد و درجه یک باشد مقاومت بالاتری داشته و می تواند طول عمر زیادی را با استفاده های مداوم داشته باشد. از مشخصات کامل دستگاه ایمنی درجه می توان به نوع قالب بندی و شکل دستکش اشاره کرد که بتواند به طور کامل بر روی دست و انگشتان قرار گیرد و آنها را محافظت کند.

دستکش های ایمنی در سایز های مختلفی تولید می کند که می توان از انواع مختلف آن برای ایمنی استفاده کرد. یکی دیگر از مشخصاتی که دستکش ایمنی باید داشته باشد سالم بودن کامل دستکش است و در هنگام تولید و هیچگونه سوراخی بر روی آن به وجود اقدام مواد باید عاری از هوا باشند.

ضخامت دستکش نیز یکی دیگر از مشخصاتی است که باید با کیفیت داشته باشد و هرچه دستکش ایمنی ضخیم‌تر باشد می‌تواند مقاومت بالاتری در برابر خطرات از خود نشان دهد. دستکش های ایمنی جوشکاری باید ضخامت بیشتری داشته باشد و جنس پارچه ای که در تولید آنها صرف می‌شود باید از جنس چرم و یا برزنت باشند تا در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند. دستکش ایمنی که درجه یک باشد باید انعطاف خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: فروش ویژه دستکش ضد برش در تبریز

فرآیند تولید دستکش ایمنی صنعتی

فرآیند تولید دستکش ایمنی صنعتی دستکش ایمنی صنعتی طی مراحل مختلفی تولید می شود که مهمترین مرحله آن انتخاب مواد اولیه مرغوب و ترکیب آنها با یکدیگر است تا بتواند با توجه به نوع دستکش ایمنی از جنس خوبی برخوردار باشد و هرچه دستکش ایمنی کارایی بیشتری داشته باشد جنس آن باید مرغوب تر باشد.

پس از این که مواد اولیه برای تولید دستکش با یکدیگر ترکیب شوند و به صورت یک ماده سیال به وجود آیند این ماده را درون قالب بندی های مناسب برای تولید دستکش می‌ریزند و با توجه به اندازه آن قالب ها به تولید دستکش می پردازند. البته برای دستکش‌های از جنس پلاستیک تولید می‌شود.

برای دستکش هایی که از جنس پارچه های مختلف تولید می شوند باید پارچه ها با توجه به سایز دستکشها وارد شود و سپس عملیات دوخت و دوز بر روی آنها انجام گیرد. پس از تولید دستکش ها باید تست بر روی آنها انجام شود تا دچار هیچ گونه سوراخی نباشند و همچنین مقاومت کافی را داشته باشند.

مرحله آخر نوبت و بسته بندی دستکش ها می رسد که باید درون بسته بندی های مخصوص قرار گیرد و جزئیات دستگاه ها بر روی بسته‌بندی درج شود تا مشتری بتواند با مشاهده و مطالعه مطالبی که برای بسته بندی وجود دارد به طور کامل اطلاعات لازم را کسب کرده و خرید خود را انجام دهد. این اطلاعات شامل رنگ و سایز دستکش و همچنین کارایی آن و مقاومت در برابر موارد مختلفی از جمله حرارت، اسید، آب و غیره می باشد.

تست دستکش ایمنی که از مهم‌ترین مراحلی است که باید با دقت بالا انجام گیرد و تک‌تک دستکش ها و در این مرحله به طور کامل بررسی شوند زیر ممکن است با کوچکترین اشتباه و فروش دستکش نامرغوب خطرات جبران ناپذیری را برای افراد شاغل در صنایع مختلف به وجود آورند.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش کار نخی

عرضه دستکش کار پلاستیکی با متنوع ترین رنگ ها

عرضه دستکش کار پلاستیکی با متنوع ترین رنگ ها دستکش کار پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شود که توسط شرکت های گوناگون لباس کار کارگاهی عرضه و به فروش می رسد. شرکت تجاری ما عرضه دستکش کار پلاستیکی را با متنوع ترین رنگ ها انجام می دهد و شما می توانید هر نمونه دستکش کار پلاستیکی را با مراجعه به سایت شرکت ما خریداری کنید.

شرکت ما این کار را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا دستکش کار را با تنوع بالا و کیفیتی خوب با قیمت مناسب خریداری کند و شما می توانید در هر مکان و زمانی که قرار دارید سفارش تان را از طریق سایت شرکت ما انجام دهید. ما در جهت رضایت شما مشتریان عزیز بهترین شرایط را برای خرید غیرحضوری فراهم کرده ایم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید