قیمت دستکش کار چینی در برهه های زمانی مختلف، متفاوت است. بستگی به هزینه گمرک، قیمت ارز، نوع ترخیص از گمرک و شرکت توزیع کننده بستگی دارد. البته قیمت دستکش کار چینی اصل گرانتر از دستکش کار فیک می باشد. شرکت معتبر که به توزیع دستکش کار چینی می پردازد، همواره بهترین برند و دستکش اصل را با قیمت بسیار پایین و منصفانه در اختیار مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور قرار می دهند.

قیمت خرید دستکش کار چینی

بیشتر بخوانید: خرید دستکش بافتنی کار

مواد مورد استفاده در دستکش کار صنعتی

مواد مورد استفاده در دستکش کار صنعتی منظور از دستکش کار صنعتی دستکش با بافت بخصوص در جنس های متفاوت می باشد که دست اپراتور را در برابر انواع خطرات شیمیایی ، برش و ضربه محافظت می کند. هر شغلی دستکش کار مخصوص بخود را دارد، چون استفاده از دستکشی که مربوط به شغل مورد نظر نیست باعث اذیت و پایین آمدن کارایی مصرف کننده می شود. بطور مثال دستکش بنایی لاستیکی که رویه آن از نوع پارچه و کف آن علاوه بر پارچه دارای یک لایه ضخیم پلی استر می باشد.

کارگران ساختمانی کار کردن با انواع خاک، سیمان، گچ، آجر و فرقون دستشان را از سایش با آنها محافظت کرده و مانع تاول و یا زخم می شود. برای برشکاری فلزات از دستکش کار ضد برش استفاده می شود که خود به دو نوع می باشد. اولی بصورت زنجیره های فلزی به یکدیگر تنیده شده اند و در کار های با ریسک بالاتر، مانند کار با دستگاههای پرس یا برشکاری از آنها استفاده می کنند .

نوع دوم پارچه ای و پلاستیکی است که برای شغل های کم خطر مانند قصابی و نجاری از آن بهره می برند. دستکش های ضخیم جوشکاری نوع دیگر دستکش کار می باشد، كه مخصوص کارگاه های ذوب آهن، ریخته گری و جوشکاری است و از دست کارگران در برابر سوختگی محافظت می کند.

بیشتر بخوانید: تولید دستکش جوشکاری بلند

فروش بی واسطه دستکش کار چینی

فروش بی واسطه دستکش کار چینی همانطور که اشاره شد، شرکت معتبر و شناخته شده لوازم ایمنی انواع دستکش کار را بصورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عمده قرار می دهد. برای خرید بهتر و مطمعن کافی است به سایت مراجعه کرده و انواع دستکش کار را در آنجا مشاهده بکنید. بر حسب شغل و محل کار خود دستکش مورد نیاز را انتخاب بکنید.

بیشتر بخوانید:

همچنین در این سایت سایز بندی دستکش ها درج شده است و شما بر اساس اندازه دست خود سایز مورد نظر را سفارش می دهید. با خرید اینترنتی و غیر حضوری مطمعن هستید محصول خریداری شده ارزانتر از نرخ بازار می باشد. شرکت های توزیع دستکش کار در آخر ماه یا فصل انواع تخفیفات و فروش ویژه دارد که می توانید ازین طرح ها هم استفاده بکنید. در ضمن با این نوع خرید شما مستقیما از مرکز توزیعی خرید کرده و آنرا درب منزل تحویل می گیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید