قیمت خرید دستکش ضد برش فلزی در معتبر ترین فروشگاه آنلاین، بسیار به صرفه تر از سطح بازار است. زیرا در این مراکز شما می توانید به راحتی و بدون محدودیت انواع مدل دستکش را مطابق با نوع فعالیت خود انتخاب کرده و به شکل مستقیم و با مناسب ترین قیمت، خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

قیمت خرید این محصول با توجه به عوامل مختلفی سنجیده می شود که می توان: کیفیت، نوع مواد اولیه، جنس، نوسانات بازار، حجم خرید و نحوه خرید و فروش را از جمله عوامل مهم شمرد. برای اطلاع از دقیق ترین قیمت دستکش ضد برش فلزی می توان به همین سایت مراجعه نمود.

قیمت خرید دستکش ضد برش فلزی در معتبرترین فروشگاه

بیشتر بخوانید: فروش ویژه دستکش ضد برش در تبریز

مناسب ترین دستکش ضد برش جهت استفاده در کشتارگاه

مناسب ترین دستکش ضد برش جهت استفاده در کشتارگاه دستکش ایمنی در مدل های مختلفی و با کارایی متفاوت در سطح بازار موجود است که هر کدام مناسب با نوع کار، ساختار و نام جداگانه ای دارند. یکی از این دستکش ها، ضد برش نام دارد که در دو نوع فلزی و کف مواد عرضه می گردد. در واقع از آنجاییکه بحث مورد نظر ما مربوط به حرفه قصابی و کشتارگاه است، ما به شرح دستکش فلزی می پردازیم.

در محل کشتارگاه، دست مدام در معرض اجسام تیز و برنده قرار دارد و ممکن است بر اثر یک حواس پرتی، آسیب ببیند. حال مناسب ترین نوع دستکش در این محل، دستکش ضد برش فلزی است؛ زیرا توانایی بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به نوعی ایمنی دست را برقرار می کند.

در کشتارگاه ها، همینطور که می دانید جهت برش گوشت، ضربه با شدت از بالا به پایین می آید بنابراین باید دست بدون لغزش کار خود را انجام دهد. استفاده از دستکش فولادی ضد برش که از توری های به هم متصل شده ضد زنگ ساخته شده و قابلیت به دست گرفتن چاقو را میسر ساخته است.

جالب است بدانید در ساختار این دستکش به هیچ وجه از پارچه استفاده نشده است و فقط سیم های نازک وجود دارد که زنجیره وار شکل دستکش را به وجود آورده اند و در حقیقت این دستکش شباهت زیادی به زره جنگجویان جنگ دارد.

در انتهای مطلب لازم به ذکر است دستکش ضد برش فولادی علاوه بر استفاده در محل کشتارگاه، در صنعت باغبانی، برش کاری، کارخانجات صنایع غذایی و در کل محل هایی که با چاقو و اجسام تیز سر و کار دارند، کاربرد دارد و به شکل یک لنگه عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید: تولیدی دستکش ضد برش درجه یک

از یک دستکش ضد برش باکیفیت چه می دانید؟

از یک دستکش ضد برش باکیفیت چه می دانید؟ دستکش ضد برش یکی از تجهیزات بسیار ضروری در صنایع مختلف می باشد که امنیت دست کارگران را فراهم می کند ولی به شرطی که دستکش با کیفیت و استاندارد باشد. چنانچه شما هم از مدیران کارخانه های صنعتی هستید و می خواهید این محصول را در حجم های بالا خریداری کنید بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره دستکش ضد برش مرغوب کسب کنید.

دستکش ضد برش با کیفیت از بهترین مواد اولیه مانند پلی استر و نیتریل ساخته شده که لایه پلی استوری سبب می شود که دست از گزند بریدگی ها و خراش در امان باشد و به طور کل امنیت دست برقرار باشد.

لازم به ذکر است یک دستکش درجه یک در قسمت مچ خود حالت کشبافتی دارد که مانع وارد شدن فشار به دست در حین کار می شود. از دیگر خصوصیات دستکش ضد برش با کیفیت می توان؛ انعطاف پذیری بالا، خوش دست بودن، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی و طراحی جالب را نام برد.

ضمناً از آن جایی که مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده هیچگونه حساسیت یا بیماری پوستی برای دست ایجاد نمی کند و سبب می شود کاربر به راحتی و بدون لغزش دست، به فعالیت خود ادامه دهد.

ناگفته نماند چنانچه دستکش ضد برش از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد؛ ضخامت بالایی دارد. به گونه ای که لایه ی پر حجمی را در کف دست ایجاد می کند و مانع آسیب به دست می شود و از همه مهم تر بر اثر یک بار شستشو، پوسته پوسته و فرسوده نمی گردد.

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش صنعتی چرم در تهران

انواع دستکش ضد برش در سایزهای استاندارد

انواع دستکش ضد برش در سایزهای استاندارد اگر شما هم جزء افرادی هستید که شغل سخت و پر مخاطره ای دارید و ممکن است در حین کار سلامت پوست دست شما به خطر افتاد، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستکش ضد برش می باشد که در انواع مختلفی و با سایز بندی های استاندارد در سطح بازار موجود است.

هر دستکش متناسب با نوع کار و در مدل های ایرانی و چینی و همچنین با قابلیت توانایی های مختلف عرضه می گردد که ما در این مطلب اندکی درباره این موضوع بحث می کنیم.

دستکش ضد برش دلفین:این نوع دستکش همانطور که از نامش پیداست مقاومت زیادی در برابر اجسام تیز و برنده دارد. از این رو مناسب استفاده جهت فعالیت های صنعتی و ساختمانی می باشد. زیرا که کف آن لاتکس بوده و به خوبی از دست محافظت می کند. این دستکش دارای قسمت کشبافت فشرده و بدون شکافی است.

دستکش ضد برش کف دوبل: از جمله مقاوم ترین و بهترین نوع دستکش کار است که مانع بریدگی، برق گرفتگی، ساییدگی و حساسیت پوستی می شود. این دستکش با داشتن کف دوبل که از چرم مرغوب گاوی و برزنت مقاوم ساخته شده، از پرفروش ترین انواع دستکش بوده که در صنایع؛ جوشکاری، ساختمان سازی، آهنگری، برش کاری و… کاربرد دارد.

دستکش ضد برش پانا؛ این دستکش با نام پانا و در سایز های استاندارد در سطح بازار عرضه می گردد که از باکیفیت ترین انواع دستکش می باشد. بدنه این دستکش از نخ پنبه ای و پوشش لاتکس ساخته شده و جالب است بدانید قسمت لاتکس دستکش حالت چروکیده ای دارد که از لغزش دست پیشگیری می کند. پوشیدن این دستکش در حین فعالیت های سخت و خشن، از کف و انگشتان دست به طور کل محافظت می کند.

بیشتر بخوانید: خرید عمده دستکش کف مواد

پخش عمده دستکش ضد برش فلزی با بهترین کیفیت

پخش عمده دستکش ضد برش فلزی با بهترین کیفیت دستکش ضد برش فلزی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به روش های مختلفی در سطح بازار مجازی به صورت عمده پخش می شود. می توان بهترین و سریع ترین روش را پخش عمده و اینترنتی این محصول نام برد. در واقع پخش عمده مزیت های زیادی به دنبال دارد و به صورتی که سبب می شود بازار از لحاظ عرضه با کمبودی مواجه نگردد و فرصت برای افزایش قیمت توسط لالان به حداقل برسد.

نمایندگی پخش مجموعه ما از جمله پخش کنندگان معتبر انواع دستکش در سایز های مختلف است که توانسته با عرضه صحیح و منصفانه، نظر و رضایت مشتریان عمده را جلب نموده و بازار پخش در رونقی را به خود اختصاص دهد.

از آنجاییکه قیمت ها در این مرکز بسیار شگفت انگیز است خریداران عمده زیادی به پای میز خرید کشانده شده اند و دیگران را نیز تشویق به خرید می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید