تولید دستکش ضد برش با بهترین کیفیت در ایران انجام گرفته و به خوبی قادر به رقابت با نمونه های خارجی است. شرکت البرز یکی از تولیدکنندگان انبوه دستکش ایمنی کار به ویژه دستکش ضد برش است که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات به روز، چنین محصولی را در سطح استانداردهای بین المللی تولید می کند. در میان نمونه های خارجی دستکش ضد برش، محصولات انسل و بوفالو دارای حسن شهرت بالاتری هستند.

تولید انبوه دستکش ضد برش با بهترین کیفیت در ایران

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش جوشکاری ساق بلند

انواع دستکش ضد برش در ضخامت های مختلف

انواع دستکش ضد برش در ضخامت های مختلف یکی از مهمترین بخش های کارهای صنعتی و یا مشاغلی که در آنها به نوعی خطرات جانبی وجود دارد، استفاده از پوشش ایمنی مناسب می باشد. بدون شک، دستکش ایمنی کار را می توان مهمترین بخش از لباس ایمنی دانست، زیرا دست ها اولین اعضای بدن ما در مواجه با ماشین آلات و یا ابزارهای مختلف هستند. دستکش های ضد برش با این هدف طراحی و ساخته می شوند که از دستها در برابر هر گونه احتمال بریدگی و یا جراحت جلوگیری کنند.

انواع دستکش ضد برش در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که هر چقدر ضخامت آن بالاتر رود، دارای مقاومت و استحکام بالاتری در برابر آسیب های احتمالی خواهد شد. برای طراحی و تولید چنین دستکشی، توجه به ایمن سازی کف دستکش، در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. در این قسمت از لایه محافظتی لاتکس استفاده شده که در صورت لزوم می تواند به شکل دوبل مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش مصالح ساختمانی

لاتکس مقاومت بالایی در برابر بریدگی داشته و می تواند به خوبی از دستها در برابر اشیاء تیز و برنده محافظت کند. اما همانطور که گفته شد، می توان با افزایش ضخامت لاتکس بر مقاومت آن افزود. لاتکس یک ماده طبیعی است که از نوعی درخت خاص استخراج می شود. امروزه از لاستیک مصنوعی هم برای مقاوم سازی کف دستکش ضد برش استفاده می شود که نیتریل نام دارد.

ضخامت چنین دستکشی در تمامی موارد، از دیگر مدل های دستکش ایمنی کار بالاتر است، اما این ضخامت به اندازه ای نیست که مانع از آزادی عمل فرد شده و او را هنگام کار کردن با محدودیت های حرکتی مواجه سازد. به دلیل آنکه ممکن است دستکش ضد برش برای چندین ساعت متوالی در دستان کارگر باقی بماند، نباید وزن خیلی سنگینی داشته و یا با گرمای بیش از حد موجب کلافه شدن وی شود.

قسمت دیگر دستکش های ضد برش که دارای اهمیت بالایی هستند، بخش رویی آن است. معمولا از زنجیرهای ظریف فلزی برای پوشش این قیمت استفاده می شود که قادر است به بهترین شکل از دستها محافظت کند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش چرمی جوشکاری

میزان فروش سالانه دستکش ضد برش در ایران

میزان فروش سالانه دستکش ضد برش در ایران تا سالهای طولانی فقط مدل های خارجی دستکش ضد برش در بازار ایران قابل خریداری بودند و نمونه های تولید داخل در این خصوص وجود نداشت. خوشبختانه امروزه تعدادی از کارخانه های صاحب نام و معتبر ایرانی، به تولید انواع لباس ایمنی که دستکش ضد برش هم یکی از نمونه های پرطرفدار آن است، پرداخته و انحصار چنین محصولی را از دست واردکنندگان خارج کرده اند.

با توجه به اهمیت قانونگذاران به حفظ سلامت و ایمنی کارگران در حین کار، استفاده از پوشش ایمنی در انجام امور مختلف صنعتی و آسیب زا به یک قانون لازم الاجرا تبدیل شده و هیچ کارفرمایی نمی تواند از آن تخطی کند. در چنین شرایطی طبیعی است که استقبال از خرید انواع دستکش ضد برش در کشور افزایش یافته و هرکس براساس بودجه ای که در اختیار دارد، نمونه های ایرانی و خارجی آن را انتخاب خواهد کرد.

میزان فروش سالانه دستکش ضد برش در ایران نشان می دهد اغلب خریداران از تهیه دستکش های تولید داخل استقبال بهتری کرده اند. با توجه به کیفیت بالای دستکش هیا ایرانی و قیمت ارزانتر آنها، چنین موضوعی هیچ دور از ذهن نبوده است. نوسانات شدید ارزی و کاهش ارزش پول ملی موجب شده تا دستکش هایی معتبر و خوشنام مانند بوفالو و انسل دارای قیمت بالایی شده و فقط عده معدودی از مشتریان قادر به تهیه آنها باشند.

از آنجاییکه امروزه انجام اغلب مشاغل و حرفه ها به شکل اصولی و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می گیرد، تولیدکنندگان دستکش ضد برش متوجه افزایش سطح تقاضا برای خرید چنین محصولی شده و بر تولیدات خود افزوده اند. حجم بالای فروش سالانه دستکش ضد برش در کشور موجب شده تا تولیدکنندگان به افزایش تولیدات تشویق شوند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی استاد کار

موارد حائز اهمیت در کیفیت دستکش ضد برش

موارد حائز اهمیت در کیفیت دستکش ضد برش دستکش های ایمنی کار دارای مدل های متنوعی هستند که هر یک برای استفاده در محیطی خاص، مناسب سازی شده اند. به عنوان مثال، دستکش ایمنی ضد حرارت باید مقاومت مطلوبی در مواجعه با دمای بالا داشته، و یا دستکش ایمنی ضد مواد شیمیایی از دست ها در برابر انواع اسیدها، بازها و دیگر مواد شیمیایی خطرناک محافظت خواهد کرد.

در موارد دیگری، دستها مستقیما با اشیاء برنده سروکار دارند و همواره احتمال قطع عضو در چنین مشاغلی وجود خواهد داشت. به همین دلیل کیفیت دستکش ضد برش حائز اهمیت فراوان بوده و باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت آن استفاده شده باشد. مواد سازنده دستکش های ضد برش از دو بخش کلی در قسمت کفی و قسمت رویی دستکش تشکیل می شوند.

کیفیت بالای هر دو بخش در حفظ سلامت و ایمنی دستها دارای اهمیت فراوانی بوده و متناسب با شکل استفاده، از مواد اولیه مختلفی بهره می برند. برای تعیین کیفیت دستکش ضد برش، مواردی مانند میزان مقاومت در برابر پارگی، خراش و فرو رفتن اشیاء تیز، مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به آن نوع کارکرد و میزان مقاومت دستکش تعیین خواهد شد.

آنچه بیش از همه در ارزیابی کیفی دستکش ضد برش مورد توجه قرار می گیرد، مقاومت برشی در برابر انواع تیغه، مقاومت سایشی، مقاومت در برابر سوراخ شدن، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر پارگی است. دستکشی که تمام این مشخصات را دارا باشد، موفق به اخذ استاندارد EN388 خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی دستکش کار ضد سایش

عرضه بی واسطه دستکش ضد برش در معتبرترین فروشگاه

عرضه بی واسطه دستکش ضد برش در معتبرترین فروشگاه عرضه بی واسطه دستکش ضد برش در معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع لباس ایمنی کار انجام می گیرد. تامین کنندگان اصلی چنین محصولاتی، همواره مدل های مختلفی از دستکش ضد برش را با بالاترین سطح از ایمنی و کیفیت در اختیار دارند. فروشندگان در معتبرترین فروشگاه عرضه محصولات ایمنی، آمادگی دارند مشاوره و راهنمایی های مفیدی در اختیار خریداران قرار داده تا به آنها در انتخاب بهترین نوع دستکش کمک کنند.

تولید انبوه دستکش ضد برش با بهترین کیفیت در ایران، کار را برای خریداران چنین محصولی آسان کرده است. برخلاف نمونه های خارجی که دارای قیمت بالایی هستند، دستکش های ایرانی ضمن برخورداری از کیفیت مطلوب و سطح استاندراد بالا، از قیمت ارزانتری برخوردار بوده و خرید آنها کاملا مقرون به صرفه می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید