دستکش‌های ایمنی کار در انواع مختلف توسط برندهای متعددی تولید و روانه بازار فروش می‌شود. برند استادکار یکی از برندهای برتر و نمونه در زمینه تولید دستکش ایمنی است. این شرکت با تولید بهترین و باکیفیت‌ترین دستکش ایمنی و عرضه آن به قیمت تولیدی کارخانه توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نموده و بازار فروش پر رونقی را به تولیدات خود اختصاص دهد. خریداران عمده برای خرید ارزان قیمت دستکش ایمنی استاد کار، می توانند به عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول یا نمایندگی‌های فروش دستکش استاد کار در شهر یا استان خود مراجعه کنند.

قیمت خرید دستکش ایمنی استاد کار در فروشگاه های معتبر

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ایمنی رونیکس

معرفی بهترین برندهای دستکش ایمنی در بازار

معرفی بهترین برندهای دستکش ایمنی در بازار همانطور که می دانید، دستکش‌های ایمنی برای حفاظت از دستان شما در مقابل خطراتی که حین کار ممکن است رخ دهد، طراحی شده‌اند. با توجه به نوع کار و خطری که ممکن است سلامت دستان شما را تهدید کند، دستکش‌های ایمنی خاصی نیز تولید می‌شود. این نوع دستکش‌ها شامل دستکش‌های برزنتی، چرمی، لاستیکی، دستکش ضد اسید، ضد الکتریسیته، ضد برش، لاتکس، وینیل و پلی اورتان می باشند. انواع دستکش ایمنی موجود در بازار را برخی برندهای ایرانی و خارجی تشکیل می‌دهند.

خوشبختانه برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی، توانسته‌اند این نوع دستکش را با بهترین کیفیت تولید نموده و بخشی از نیاز بازار داخلی کشور را تامین نمایند. دستکش ایمنی استاد کار یکی برندهای برتر است که نه تنها در بازار داخلی مشتریان خاص خود را دارد، بلکه عرضه آن به بازارهای خارجی نیز با استقبال زیادی مواجه شده است.

شرکت ای تی جی نیز یکی از شرکت های است که در زمینه تولید دستکش ایمنی فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت با استفاده از مواد اولیه درجه یک و تجهیزات پیشرفته و مدرن به تولید دستکش ایمنی پرداخته است. کیفیت تولیدات این برند در بازار فروش به اثبات رسیده است. دستکش ایمنی ای تی جی، متناسب با استانداردهای جهانی طراحی شده و دارای انعطاف مناسب می‌باشد.

فرم و شکل این نوع دستکش نیز کاملا با فرم دست تطابق داشته و سرعت عمل را از فرد در حین کار نمی‌گیرد. دستکش تولیدی این شرکت دوام و ماندگاری بالایی در مقابل سوراخ شدن و بریدگی دارد. توصیه می‌شود برای ایمنی بیشتر و حفاظت از دستان خود در مقابل آسیب‌های ناشی از کار، دستکش ایمنی مورد نیاز را از بین بهترین برندها انتخاب نموده تا با آسودگی خاطر به کار و فعالیت بپردازید.

بیشتر بخوانید: دستکش کار صادراتی در اصفهان

آشنایی با مفهوم علائم اختصاری بر روی دستکش ایمنی

آشنایی با مفهوم علائم اختصاری بر روی دستکش ایمنی کارگران در مشاغل مختلف باید دستکش ایمنی را بر اساس ابزارها و وسایلی که در طی روز با آن‌ها سرو کار دارند و خطراتی که ممکن است سلامت دستان آن‌ها را تهدید کند، انتخاب کنند. تولیدکنندگان این محصول نیز به این امر واقف بوده و با تست‌ها و آزمایش‌هایی که روی دستکش تولیدی خود انجام می‌دهند، از کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل می‌کنند.

بر همین اساس ویژگی‌های دستکش ایمنی را با علائم اختصاری خاص بر روی دستکش درج می‌کنند. اگر با این علائم آشنا نیستید، بهتر است از عرضه‌کننده این محصول بخواهید اطلاعات لازم در مورد دستکش ایمنی را در اختیار شما قرار دهد. این علائم اختصاصی مربوط به تست خاصی است که بر روی دستکش صورت می‌گیرد. به طور مثال علامت EN407 نشان دهنده این است که تست مقاومت در برابر آتش و حرارت بر روی این دستکش انجام شده و افرادی که در شغل خود با حرارت و آتش در ارتباط هستند، می‌توانند برای حفاظت از دستان خود از این نوع دستکش استفاده کنند.

در مشاغلی مانند آتش نشانی این نوع دستکش کارایی بالایی دارد.اگر روی دستکش ایمنی علامت اختصاری EN 388 را مشاهده نمودید، نشان‌دهنده این است که دستکش ایمنی تولید شده در برابر جریان الکتریسیته عایق بوده و افرادی که در شغل خو با جریان برق در تماس هستند، می‌توانند این نوع دستکش را انتخاب نموده و خطر برق گرفتگی را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: خرید عمده دستکش ایمنی مهندسی

بررسی رقابت بین صادرکنندگان دستکش ایمنی

بررسی رقابت بین صادرکنندگان دستکش ایمنی کشورهای متعددی که دستکش ایمنی را تولید می‌کنند، بخشی از تولیدات خود را به مصارف داخلی اختصاص داده‌اند و بخش دیگر را نیز به بازارهای خارجی صادر می‌نمایند. طبیعی است که صادرکنندگان این محصول با بالا بردن کیفیت تولیدات خود و کاهش قیمت این محصول می‌توانند بازار فروش دستکش ایمنی را در دست خود گیرند.

کشور ما نیز یکی از تولیدکنندگان دستکش ایمنی با بهترین کیفیت است. برندهای برتری که در زمینه تولید دستکش ایمنی کار فعالیت می‌کنند، با ارتقاء کیفیت تولیدات خود در تلاش هستند، مشتریان داخلی و خارجی بیشتری را جذب خرید محصولات خود نمایند. امروز شاهد هستیم که صادرات این نوع دستکش به کشورهای متعددی صورت گرفته و در قبال آن ارز خارجی قابل توجهی وارد کشورمان می شود.

در فضای رقابتی خاصی که بین صادرکنندگان دستکش ایمنی در داخل کشور وجود دارد، صادر کننده‌ای می تواند بر سایر رقبا پیشی گیرد که شناخت درستی از بازارهای خارجی فروش این محصول داشته باشد و به بهترین نحو نیز دستکش ایمنی صادراتی را ارائه دهد. صادر کنندگان این محصول با بازاریابی مناسب به خوبی می توانند مشتریان دستکش ایمنی را در آن سوی مرزها پیدا کنند.

البته برای صادرات ایمنی باید قوانین و مقررات مربوط به صادرات نیز آشنا باشند. با دریافت کارت بازرگانی و کد تعرفه گمرکی، صادرات این نوع دستکش امکان‌پذیر خواهد شد. در صورتی که شما نیز می‌خواهید وارد فضای رقابتی صادرات این محصول شوید، بهتر است دستکش صادراتی را از بین برندهای استادکار یا ای تی جی انتخاب کنید.

موانع و مشکلات زیادی که بر سر راه صادرات این محصول وجود دارد، تا حدودی صادرات دستکش ایمنی کار را محدود کرده است. در صورت رفع این موانع، صادرات این نوع دستکش به صورت گسترده‌تر و به کشورهای بیشتری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار مونتاژ

مرکز فروش دستکش ایمنی استاد کار با بهترین کیفیت

مرکز فروش دستکش ایمنی استاد کار با بهترین کیفیت اگر به دنبال بازارهایی هستید که دستکش ایمنی استادکار را با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمائید، بهتر است به سراغ نمایندگی‌های فروش این محصول در شهر یا استان خود، بروید. این مراکز با عرضه مستقیم بهترین و مرغوب‌ترین دستکش ایمنی در تلاش هستند خریداران عمده را جذب بازارهای فروش خود کرده و با فروش بیشتر به سود بالاتر نیز دست پیدا کنند.

عرضه مستقیم دستکش ایمنی توسط این مراکز، موجب حذف واسطه‌ها از بازار فروش این محصول و تثبیت قیمت دستکش ایمنی شده است. خریداران عمده می‌توانند این نوع دستکش را به صورت حضوری یا آنلاین از عرضه‌کنندگان مستقیم آن خریداری نمایند.

خرید آنلاین دستکش از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بسیار آسان و مقرون به صرفه خواهد بود. به محض این که سفارش خرید شم ثبت شود، این نوع دستکش در اسرع وقت به آدرس‌تان ارسال و تحویل شما داده خواهد شد. برای سفارش خرید این محصول، هیچ محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید