مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر دستکش کار مونتاژ را به صورت مستقیم و حضوری، بدون دخالت واسطه ها تهیه کنند.خرید مستقیم این امکتن را به شما می دهد تا بتوانید محصول را در سطح کیفی مطلوب خریداری کنید. در همین راستا هزینه ی پرداختی برای تهیه ی این کالا نیز بسیار به صرفه می گردد.

خرید مستقیم  دستکش کار مونتاژ

نحوه انتخاب و استفاده از دستکش های ضد برش

نحوه انتخاب و استفاده از دستکش های ضد برش سایز دستکش ضد برش یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید دستکش می باشد. در کارهایی که از این دستکش استفاده می شود لازم است دستکش سایز دست باشدتا برای کاربر ایجاد راحتی کاملی را داشته باشد.در صورت هم سایز نبودن دستکش با دست فرد این امکان وجود دارد که دستکش از دست خارج شود و خطرات بزرگی در پی داشته باشد و فرد آسیب جدی ببیند.

جنس الیاف دستکش ضد برش از دیگر موارد مهم هنگام خرید این محصول است. بدنه اصلی این نوع دستکش ایمنی از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید می شود.یکی از معروف ترین و بهترین نوع الیاف مصنوعی که در ساخت دستکش ضد برش مورد استفاده قرار می گیرد الیاف پلی استر است.

جنس لایه مقاوم به برش نیز از نکات مهم در هنگام خرید دستکش ضد برش است. جنس لایه کفی این دستکش از لاستیک طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود.نوع لاستیک طبیعی به کار رفته در این دستکش ها ، لاتکس نام دارد. همچنین یکی از لاستیک های مصنوعی برای ساخت این نوع دستکش ها ، نیتریل نام دارد.

میزان مقاومت دستکش در برابر تیغه های برنده از موارد مهم هنگام خرید است. میزان مقاومت دستکش باید با استاندارد های موجود مقایسه شود و مقاومت لازم را داشته باشد.این نوع دستکش ها باید وزن کمی داشته باشند تا فرد هنگام کار احساس سنگینی نکند و زود خسته نشود. این نوع دستکش باید طول عمر مناسبی داشته باشد.

قیمت خرید از دیگر عوامل موثر برای خرید دستکش مانند دستکش کار خام است که با بهره گیری از فروشگاه های معتبر، در امر خرید این نوع دستکش و لباس کار تیشرت کمک می کند.

صادرات دستکش کار مونتاژ درجه یک

صادرات دستکش کار مونتاژ درجه یک صادرات دستکش کار مونتاژ درجه یک به عوامل زیادی بستگی دارد. عوامل تاثیر گذار در صادرات انواع دستکش مونتاژ به شرح زیر است :

کیفیت انواع دستکش کار ، از مهمترین عوامل در صادرات دستکش به شمار می رود . تاکید فراوانی بر افزایش کیفیت دستکش کار توسط تولید کنندگان ایرانی شده است.

همچنین از عوامل دیگری که بر افزایش صادرات انواع دستکش کار و لباس کار ۲تکه دخیل هستند پایین بودن قیمت دستکش کار ایرانی با توجه به کاهش ارزش ریال نسبت به پول دیگر کشور های منطقه است.

پایین بودن قیمت و به تبع آن افزایش نیاز به دستکش کار ، تامین مواد اولیه دستکش و کاهش هزینه تولید ، کم بودن هزینه آب و برق ، سبب افزایش صادرات این دستکش می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید