دستکش کار که به عنوان دستکش ایمنی یا محافظ هم شناخته می شود یکی از لوازم ضروری برای مراقبت از سلامتی کارگران است که باید حتما در زمان انجام کارهای سخت مورد استفاده قرار گیرد و نمونه های مختلفی دارد که یکی از آن ها دستکش ضد آب است، شرکت های صادراتی تهران بهترین نمونه های دستکش کار ضد آب را در کشور های مختلفی دنیا عرضه نموده و آن ها را با نرخ قابل توجهی به فروش می رسانند.

شرکت صادرات بهترین دستکش کار ضد آب در تهران

بیشتر بخوانید: فروشگاه اینترنتی دستکش ایمنی

اطلاعاتی جامع درباره دستکش کار ضد آب

اطلاعاتی جامع درباره دستکش کار ضد آب همانطور که می دانید انتقال آب و رطوبت یکی از راه های منتقل شدن آلودگی ها و میکروب ها در میان افراد می باشد و ما انسان ها در امور مختلفی دائما در معرض رطوبت قرار می گیریم و لازم است برای حفظ بهداشت شخصی و جلوگیری از انتقال یافتن بیماری از راه های برای دفع این عامل از خود استفاده کنیم که یکی از بهترین راه های انجام این کار بهره گیری از دتکش ضد آب می باشد.

یکی از زمینه های استفاده از دستکش های مورد نظر کار در آشپزخانه ها، رستوران ها، آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی است که حتما باید دست ها را تا حد ممکن تمیز و خشک نگه داشت تا شرایط استریل محیط و لوازم حفظ گردد و به هیچ وجه آلودگی در میان اجزای مختلف موجود در این فضاها منتقل نشود، چرا که ما در این محیط های کاری مستقیما با سلامتی افراد سر و کار خواهیم داشت.

دستکش های ضد آب از جنس موادی تولید می شوند که تراکم و چسبندگی مولکولی سطحی آن ها خیلی بالا است و در نتیجه امکان نشت و نفوذ رطوبت در آن ها وجود ندارد، برای مثال می توانیم به دستکش های لاتکس، نیتریل و وینیل یا دستکش های چند لایه پلیمری اشاره کنیم که وقتی آن ها را به دست می کنید به هیچ وجه پوست دستان شما مرطوب نخواهند شد و همچنان خشک باقی می مانند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار کف مواد

دسته بندی دستکش کار بر اساس قیمت

دسته بندی دستکش کار بر اساس قیمت دستکش های کار مدل های مختلفی دارند که هر یک از آن ها با نرخ متفاوتی در بازار عرضه می گردند و خوب است بدانید که به طور کلی عوامل متعددی در تعیین قیمت فروش این لوازم دخیل هستند و ما در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد برخی از این عوامل صحبت کرده و این دستکش های ایمنی را بر این اساس دسته بندی نماییم پس لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا با آن ها آشنا شوید.

  1. دستکش کار ایرانی: این مدل از دستکش کار در داخل واحد های تولیدی داخل کشور ما تولید می شوند و در ساخت آن ها از مواد اولیه ایرانی بهره گرفته می شود، به همین دلیل هم تا حد زیادی از مخارج فرآیند تولید و تامین متریال این محصولات کاهش پیدا می کند و از این رو این مدل از دستکش ها با کمترین نرخ ممکن در بازار های سطح کشور عرضه می شوند و در نتیجه مردم توانایی بیشتری برای خرید آن ها خواهند داشت.
  2. دستکش کار خارجی: اغلب فروشنده ها برای تامین نیاز تمام مردم و پاسخگویی به سلایق مختلف آن ها مدل های خارجی یا وارداتی دستکش های حفاظتی را نیز عرضه می کنند، این محصولات تولید کشور های دیگر دنیا بوده و توسط تجار ایرانی در حجم زیادی خریداری می شوند و از طریق مرزهای مختلف وارد ایران می شوند و به دلیل هزینه های بالای گمرک و نوسانات نرخ ارز با نرخ خیلی بیشتری از محصولات ایرانی به فروش می رسند.

هر چند ممکن است دستکش های وارداتی از کیفیت بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی برخوردار باشند، اما خرید محصولات تولیدی کشور ما هم موجب حمایت از تولید کننده ها شده و هم از خروج ارز از کشور جوگیری می کند و موجب توسعه تولید و اقتصاد ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش ضد برش بوفالو

درجه بندی انواع دستکش کار بر اساس کیفیت

درجه بندی انواع دستکش کار بر اساس کیفیت دستکش های مخصوص کار بر اساس فاکتور های متعددی دسته بندی می شوند که یکی از آن ها توجه به کیفیت این محصولات می باشد که برای بررسی مدل های مختلف این محصولات بر اساس مرغوبیت آن ها باید به چند فاکتور توجه شود که ما در ادامه این قسمت قصد بررسی آن ها را داریم:

  1. یکی از اصلی ترین نکاتی که در درجه بندی کیفی این محصولات باید مورد توجه قرار گیرد شامل نوع ماده اولیه مورد استفاده در تولید دستکش ها یا جنس آن ها می باشد، بر این اساس می توانیم به انواع دستکش فلزی، چرمی، برزنتی یا وینیل اشاره کنیم که هر یک از آن ها برای انجام یک نوع کار مناسب هستند.
  2. دومین فاکتوری که در درجه بندی کردن این وسایل باید مد نظر قرار گیرد شامل میزان ضخامت ساختار آن ها است، مثلا دستکش های دو لایه مخصوص باغبانی، یا دستکش های کف مواد مخصوص کارهای صنعتی و دستکش چرمی اصل مخصوص برش کاری به عنوان مرغوب ترین نوع این محصولات شناخته می شوند.
  3. یکی دیگر از فاکتور هایی که در این زمینه باید به آن دقت شود نام برند، شرکت تولید کننده و کشور سازنده دستکش ها است که این فاکتور ها در کنار هم موجب می شوند که یک دستکش ایمنی کار به عنوان مرغوب ترین محصول شناخته شده و بالاترین رونق را در بازار های مصرف کسب کند.

بیشتر بخوانید: تولیدی دستكش گيلان

خرید بهترین دستکش کار ضد آب با تخفیف ویژه

خرید بهترین دستکش کار ضد آب با تخفیف ویژه واحد های خرید و فروش عمده لباس کار عمدتا بهترین مدل های دستکش کار ساق کوتاه یا ساق بلند ضد آب را از جلوی درب کارخانه های تولیدی در حجم انبوه خریداری کرده و آن ها را با تخفیف ویژه و در نظر گرفتن ارزش افزوده خیلی کمی به دست مصرف کننده های محترم ایرانی می رسانند و با این کار خود موجب کاهش هزینه های آن ها و افزایش قدرت خرید مصرف کننده ها خواهند شد.

وقتی قیمت محصول کاهش پیدا می کند در نتیجه مردم تمایل بیشتری برای خرید دستکش حفاظتی کار از خود نشان می دهند و رونق خرید این محصول هم بالا می رود که این موضوع هم به نفع مصرف کننده ها است و هم تولید کننده ها، چون باعث افزایش سطح درآمد و سود آن ها می شود و انگیزه تولید را در آن ها افزایش خواهد داد.

فروشنده های این محصول برای ارائه خدمات به هم میهنان ما از روش های متعددی استفاده می کنند این روش ها ممکن است به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام شوند و ما هم در این سایت از شیوه غیر حضوری استفاده می کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

3 پاسخ

  1. . پوشش بازار داخلی در دنیای تحارت مدرن دیگر در کیفیت و در محیط داخلی سازمان خلاصه نمیشه و در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد. بنابراین مصرف کننده قیمت و کیفیت ایده ال رو از روند مطلوبیت خرید خارج میکنه و تمایلات خودش رو با سیاست های تولید کننده مطابقت میده و به این گمان مطلوبیت نهایی رو حاصل میکنه.

  2. سلام خسته نباشید برای ارتباط بر قرار کردن با مشاوران تون از چه طریقی باید اقدام کرد؟ حتما باید فرم خاصی رو پر کنیم؟ من چندین بار قصد داشتم با شما و سایتتون ارتباط برقرار کنم اما موفق نشدم، ازتون درخواست دارم در این زمینه منو راهنمایی کنین ممنون از شما و سایت خوبتون

  3. سلام و درود فراوان.
    تشکر از مجموعه پرشین ایمن بابت تولید و فروش دستکش کار ضد آب صادراتی، با کیفیت و استاندارد و همچنین به جهت درج توضیحات کامل و مفید درباره دستکش کار ضد آب و طبقه بندی و معرفی انواع دستکش کار بر اساس قیمت و کیفیت.
    خرید از این سایت خوب رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت محصول و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید