دستکش کف دوبل چیست؟ ما در این بخش از پرشین ایمن  سعی داریم، درباره این نوع دستکش به طور کامل بحث کنیم، پس با ما همراه باشید. امروزه در بسیاری از مشاغل صنعتی کارکنان و کارگران برای محافظت در برابر خطرات ناشی از این مشاغل از ابزار و تجهیزات مختلفی استفاده می کنند. یکی از این ابزار که دستِ افراد را در مقابلِ خطراتِ احتمالی ایمن می کند، دستکش هست. معمولا این دستکش ها دارای انواع مختلفی هستند و بیشتر از پارچه چرم تولید می شوند. دستکش های کف دوبل یکی از انواع دستکش می باشند، که به دلیل دوام و کاربرد زیاد شان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. شاید از خود تان بپرسید، تفاوت دستکش های به اصطلاح کف دوبل با سایر دستکش ها در چیست؟ ما در ادامه این مطلب تفاوت های دستکش های کف دوبل را با سایر دستکش ها بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

دستکش کف دوبل

ابتدا قبل از هر توضیحی درباره این نوع دستکش به سوال دستکش  ایمنی کف دوبل چیست ؟ پاسخ می دهیم. این دستکش یک نوع از دستکش های ایمنی هست که معمولا کارکنان  مشاغل صنعتی و سخت مثل جوشکاری، تراشکاری، نانوایی و غیره از آن  استفاده می کنند. تفاوت این نوع دستکش با دستکش های چرم ساده چیست؟ در دستکش های چرم ساده فقط از یک لایه چرم در قسمت کف دست استفاده شده است. اما در دستکش کف دوبل، دو لایه چرم در قسمت کفِ دست استفاده شده است. احتمالا بدانید که چرم در مقابل حرارت، جریان برق‌، برش و سایش مقاومت زیادی دارد، همین باعث می شود که برای دستکش های ایمنی از پارچه چرم استفاده شود.‌ پس می توانیم بگوییم که این دستکش ها از مقاومت بیشتری نسبت به دستکش های چرم ساده بهرمند هستند. اما باید بدانید که در این نوع دستکش ها انعطاف پذیری نسبت به دستکش های چرم ساده کاهش یافته است.

کاربرد  دستکش های کف دوبل در مشاغل مختلف

دستکش های کف دوبل در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، که هدف اصلی این دستکش ها  در درجه اول، ایمن نگه داشتن دست ها در مقابل خطرات هست. اما دلیل کاربرد و استفاده از این نوع دستکش ها در مشاغل مختلف متفاوت می باشد.

ما در این قسمت از پرشین ایمن درباره کاربرد این نوع دستکش ها در مشاغل مختلف بحث می کنیم.

همانطور که پیش تر گفتیم از دستکش های کف دوبل در مشاغل فراوانی استفاده می شود، که این ۶ شغل بخشی از آن ها هستند.

 

مزیت های خرید و استفاده از دستکش کف دوبل چیست

تاکنون متوجه شده اید  که استفاده از این نوع دستکش ها به منظور حفاظت و ایمنی دست ها در مقابل خطرات ناشی در حین انجام کار هست. برخی از مزیت های استفاده از این نوع دستکش و  ویژگی های آن ها به شرح زیر هست:

ماندگاری و تداوم بالا

مقاومت در برابر حرارت بالا

مقاومت در برابر سرما

مقاومت بالا در برابر ساییدگی

مقاومت بالا در برابر ضرب دیدگی

محافظت از دست ها

مقرون به صرفه بودن

داشتن سایز و رنگ های مختلف

همچنین شما باتهیه یک جفت از دستکش های کف دوبل می توانید دستان خود را در برابر تمام خطرات شغل خود محافظت کنید.

 

سخن اخر

 

ما در این مطلب درباره دستکش کف دوبل، کاربرد و مزیت آن ها حرف زدیم.  همه ما می دانیم که دست ها نعمت های بزرگی هستند، که خداوند در اختیار هر انسانی قرار گذاشته است، پس باید گفت که محافظت از دست ها و محافظت از نعمت سلامتی یکی از وظایف اصلی انسان می باشد.  پس اگر شغل شما سلامت دست هایتان را به خطر می اندازد، با خرید دستکش های کف دوبل از آن ها محافظت کنید.

بهترین دستکش کار
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید