دستکش جوشکاری پاکستانی، نوعی از دستکش می باشد که برای کار با قطعات داغ و جرقه های جوشکاری استفاده می شود. این دستکش ها به علت مقاومتی که در برابر حرارت دارند مناسب جوشکاران و صنعتگرانی که با مواد داغ سروکار دارند می باشد.

شما می توانید برای خرید عمده دستکش جوشکاری پاکستانی به فروشگاه مرکزی ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لباس کار تیشرت با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

خرید عمده دستکش جوشکاری پاکستانی

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار گیلان

بررسی ویژگی های دستکش ضد برش

بررسی ویژگی های دستکش ضد برش دستکش ضد برش در انواع مختلفی در بازار مشاهده می شود. نوعی از آنها به دستکش ضد برش فولادی معروف می باشد که در تولید آن از فلز و یا فولاد ضد زنگ بهره گرفته می شود و از آن در مشاغلی همچون قصابی و خیاطی و… که از دستگاه های برش استفاده می کنند کاربرد دارد.

نوع دیگر انها به دستکش کف مواد معروف است و به دستکشی گفته می شود که از لایه محافظتی پلیمری برای قسمت کف دست و انگشتان استفاده می شود و از مقاومت کمتری نسبت به نوع اول برخوردارند. در هر صورت دستکش های ضد برش یک سری ویژگی های مشترک دارند.

یکی از ویژگی های دستکش ضد برش، مربوط به محافظت از دست در برابر دستگاه برش یا اشیای برنده و تیز همچون ساطور و چاقو و … می باشد بنابراین باید از مقاومت بالایی در برابر برش برخوردار باشند. به همین دلیل ضخامت بالاتری دارند و به این ترتیب لایه ای قطور روی دست قرار می گیرد.

همچنین باید مقاومت و دوام بالایی در مقابل کشش داشته باشد و مدت زمان طولانی بتوان از آنها استفاده کرد. برای کاهش تعریق دست باید منافذی برای عبور جریان هوا داشته باشد. همچنین شیارهایی روی آنها ایجاد شود تا از سر خوردن ابزار از دست مصرف کننده جلوگیری کند.

همچنین مانع از نفوذ مایعات به داخل آن شود. در انتخاب دستکش ضد برش باید دقت کنید و دستکشی انتخاب کنید که اندازه دست شما بوده و وزن کمی داشته باشد. جنس آن نیز باید به گونه ای باشد که در دست شما حساسیت ایجاد نکند و در آخر فراموش نکنید دستکشی انتخاب کنید که از برندهای معتبر بوده و علامت استاندارد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش استاد کار

مرکز فروش دستکش جوشکاری پاکستانی

مرکز فروش دستکش جوشکاری پاکستانی در مرکز دستکش جوشکاری پاکستانی، انواع دستکش ضد برش و دستکش جوشکاری co2 به مشتریان عزیز عرضه می شود. این دستکش های با کیفیت که زیر نظر متخصصان، تولید می شوند از بهترین مواد اولیه و دستگاه های مجهز بهره گرفته می شوند و بعد از تایید بخش کنترل کیفیت در حجم انبوه تولید و به بازار عرضه می شوند.

همکاران ما هم این محصول و لباس کار ۲تکه را از کارخانه در تناژ بالا و با قیمت بسیار ارزان خریداری می کنند و اقدام به عرضه مستقیم آن می پردازند. شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و دستکش مزبور را در حجم عمده و با قیمت منصفانه ای خریداری کنید. همچنین می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نموده و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما برای شما ارسال کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید