دستکش جوشکاری co2 یکی از انواع دستکش های جوشکاری است که برای کارهای جوشکاری و انواع کارهای ریخته گری و کوره پزی و کسانی که کارشان با حرارت و گرما است، طراحی شده این محصول برای محافظت از دست در برابر جرقه های جوشکاری طراحی شده جنس دستکش از چرم ضخیم است و در برابر جرقه های جوشکاری نسوز است. محصولات این رسته مرغوب و درجه یک است. فروشندگان دست کش محصولات خود را به صورت مستقیم و به دور از دست واسطه ها به فروش می رسانند.



فروش بدون واسطه دستکش جوشکاری co2

معرفی دستکش های ضد برش بر اساس جنس

معرفی دستکش های ضد برش بر اساس جنس دستکش های ضد برش برای محافظت و ایمنی بیشتر طراحی شده است که یک نوع آن از جنس فولاد است که ایمنی بیشتری به ارمغان می آورد . برای امور قصابی و خیاطی هم کاربرد دارد. این محصول از مقاومت خوبی برخوردار بوده و برای کار های سنگین طراحی شده است و از بریدن و آسیب دیدن دست جلوگیری می‌کند و یک نوع دیگر آن از جنس لاتکس که از نوعی ذرات بسیار ریز پلی مری ساخته شده که این نوع دستکش هم ضد برش است و هم از مقاومت بالایی بر خوردار است و از دست در برابر بریدگی و حرارت و سرما جلوگیری می‌کند. برای انتخاب مناسب دستکش باید نوع محصولی که برای کار شما طراحی شده است، استفاده کنید که موجب ایمنی بیشتر شود و هم در هزینه صرفه جویی کنید.

قیمت خرید دستکش جوشکاری co2

قیمت خرید دستکش جوشکاری co2

دستکش جوشکاری co2 دو نوع دارد: ساق بلند و ساق کوتاه، که نوع ساق کوتاه برای کباب پز ها و کوره دارها مناسب است و نوع بلند آن برای جوشکار ی و کارهای ساختمانی مناسب است. این محصول از نفوذ آب به دست جلوگیری می‌کند و از دست در برابر برق گرفتگی محافظت می‌کند برای دوخت این محصول استاندارد ها رعایت شده تا ایمنی بیشتر برای عزیزان به ارمغان آورد. مقاومت دست کش جوشکاری co2 در برابر بریدگی و حرارت بسیار بالا است .در دوخت دستکش جوشکاری پاکستانی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده و برای ضخیم تر شدن محصول از چند لایه پنبه استفاده شده که حرارت و گرما را به دست منتقل نکند این محصول تنوع بالای از لحاظ رنگ و سایز بندی دارد و برای کسانی که با دست کش نمی‌توانند کار کنند انتخاب مناسبی است. قیمت دستکش جوشکاری با توجه به شرکت تولید کننده و جنس محصول متغیر است قیمت دستکش های ساق کوتاه با ساق بلند متغیر است. با فروش مستقیم دستکش جوشکاری قیمت محصول مناسب و ارزان است اما اگر توسط واسطه ها دست به دست شود قیمت محصول بالا می رود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید