دستکش چرم یکی از دستکش های کاربردی در فواصل پاییز و زمستان است، داشتن یک دست کش چرم در کنار زیبایی فواید دیگری نیز دارد. اما، خرید دستکش چرم اصل کار آسانی نخواهد بود با ما همراه باشید تا در خصوص خرید اصولی دستکش چرم اطلاعات کافی به دست آورید.

انواع دستکش چرم

تنوع در این نوع دستکش ها بسیار زیاد است، ما فقط برخی از دستکش های چرم مناسب برای کار را به شما معرفی خواهیم کرد. این موارد عبارتند از:

دستکش هوبارت یا جوشکاری: دستکش هوبارت اصولا از چرم گاو تهیه می شود تا در برابر پرش های جوش مقاوم باشند تا دست دچار سوختگی نشود.

دستکش کف دوبل چرمی: این دستکش از مقاومت بالایی برخوردار است چرا که در کف آن از دو لایه چرم مقاوم ساخته شده تا در هنگام اصتحکاک با سطوح دچار پارگی یا ساییدگی نشود.

دستکش ساده چرم: دستکش ساده برای کار روزانه و سبک بسیار مناسب است، دستکش چرمی ساده در هوا سرد دست شما را گرم نگه خواهد داشت.

این ها فقط سه مورد از انواع دستکش چرم هستند، همان طور که در بالا عنوان شد تنوع این محصول بسیار زیاد است.

مزایای دستکش چرم

دستکش هایی با جنس چرم مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر دستکش ها با جنس هایی هم چون الیاف مصنوعی و طبیعی دارند این موارد عبارتند از:

این ها فقط برخی از مزایای دستکش چرم است، کسانی که قبلا از این دستکش استفاده کرده اند به خاطر راحتی و مزایای این نوع دستکش مطمئنا مخاطب همیشه گی دستکش های چرم شده اند.

استاندارد های دستکش چرم برای کار

اگر قصد خرید دستکش چرم را دارید باید از داشتن استاندارد های زیل اطمئنان داشه باشید:

ضد حریق: اگر دست کش شما هوبارت است حتما باید در برابر آتش و حریق مقاوم باشد.

ضد آب: چرم اصل از هر گونه رطوبت و نم زدگی جلوگیری می کند، تحت هیچ شرایطی به درون چرم اصل آب نفوذ نخواهد کرد.

گرمایش دستکش: چرم در برابر سرما بسیار مقاوم است، البته این امر را مدیون منافذ بسیار فشرده خود می باشد. در دستکش هایی با جنس چرم دستان شما گرم خواهند بود.

مقاومت: مقاومت در برابر ورود سوزن یا پارگی دستکش یکی دیگر از استاندارد های مورد نیاز یک دستکش چرم مرغوب است.

این نوع دستکش در کنار تمام این موارد باید به راحتی باشستشوی یا دستمال کشیدن تمیز و بدون لک شود.

نوع چرم استفاده شده در دستکش

نوع چرم در دستکش های چرم بسیار مهم است، هر چرم از مقاومت و پایداری خاصت خود برخوردار خواهد بود. به طور مثال چرم گاو نسبت به چرم اسب بسیار متفاوت است از رنگ تا جنس چرم گاو نسبت به چرم اسب کم استحکام تر و زبر تر خواهد بود، ضمنا چرم حیوانات نسبت به چرم صنعتی کیفیت بالا تری خواهند داشت. اما، از نظر قیمت نیز محصولات چرمی با هم برابر نیستند. برای خرید محصول دستکش چرم با قیمت مقرون بصرفه بهتر است از شرکت های معتبر هم چون پرشین ایمن کمک بخواهید.

پرشین ایمن

پرشین ایمن عرضه کننده انواع محصولات مرتبط با ایمنی کار است، این شرکت تا کنون رضایت هزاران مخاطب را به دست آورده با استناد به همین دلیل می توان پرشین ایمن را برترین در حوضه ایمنی کار دانست. شرکت های زیادی دستکش چرم می فروشند اما هیچ کدام تا کنون نتوانسته اند جایگاه و رتبه پرشین ایمنی را در بین مخاطبین کسب کنند. پرشین ایمن اکثرا محصولات خود را از کارخانه به طور مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سخن آخر

در آخر این امر که شما برای خرید دستکش چرم مناسب کار نیاز به دانش کافی تشخیص اصالت کالا دارید را از یاد نبرید، اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید می توانید از مشاورین پرشین ایمنی برای این کار کمک بخواهید. برای مشاوره فقط کافیست به سایت پرشین ایمنی به آدرس https://persianimenco.com/ مراجعه فرمایید تا مشاورین سایت به شما اطلاعات و قیمت روز محصول را ارائه دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید