دستکش لاتکس از جمله دستکش های یکبار مصرف و در مواقعی، چند بار مصرف می باشد که از متریال ویژه ای به نام” لاتکس” به دست می آید، این نوع متریال نوعی از پلیمرهای پلاستیکی می باشند که قدرت کشش و مقاومت بالایی در مقابل پارگی دارند، از این رو از این دستکش در صنایع مختلف استفاده های زیادی می شود، با توجه به این موضوع، این مجموعه یکی از مرکز پخش دستکش لاتکس با قیمت مناسب می باشد.

معرفی مرکز پخش دستکش لاتکس با قیمت مناسب

بررسی اجمالی انواع دستکش لاتکس استاندارد

بررسی اجمالی انواع دستکش لاتکس استاندارد همان طور که می دانید دستکش لاتکس لباس کار ۲تکه از جمله محصولات کاربردی می باشد که در صنایع مختلف و حتی در محیط خانه نیز از آن استفاده می شود در ادامه به بررسی اجمالی انواع دستکش لاتکس استاندارد پرداخته می شود:

دستکش لاتکس پزشکی: این نوع دستکش های لاتکسی در صنعت پزشکی و محیط های درمانی و آزمایشگاهی و جراحی استفاده می شود، این نوع دستکش ها اغلب به صورت یکبار مصرف می باشد، و پس از اتمام عملیات ویژه پزشکی و درمانی باید دور انداخته شود، از جمله ویژگی منحصر به فرد، دستکش لاتکس پزشکی، استریل بودن آن در زمان تولید و بسته بندی ویژه آن است.

دستکش لاتکس ایمنی: از دستکش های لاتکس به عنوان یک لایه اضافی در دستکش های ایمنی استفاده می شود، در واقع این نوع لایه ی لاتکس، باعث ضد برش شدن انواع دستکش های ایمنی می شود.

دستکش لاتکس آشپزخانه: از این نوع دستکش اغلب برای آشپزی کردن در محیط خانه و رستوران برای رعایت اصول بهداشتی استفاده می شود، این نوع دستکش لاتکس آشپزی به صورت پودر دار و بدون پودر که اغلب از نشاسته ذرت استفاده می شود، روانه بازار می شوند.

صادرات عمده دستکش لاتکس درجه یک

صادرات عمده دستکش لاتکس درجه یک صادرات عمده دستکش لاتکس درجه یک و لباس کار تیشرت در ایران به صورت عمده انجام می گیرد، تولید کنندگان این نوع دستکش تولیدکنندگان ماهری هستند که چند وقتی است فعالیت خود را در حوزه تولید دستکش لاتکس آغاز نموده اند. تولیدی هایی که دستکش های لاتکس را برندهای مشخص تولید می کنند.

این برند ها با در نظر داشتن پارامتر های زیر، بهترین ها را روانه بازار فروش می کنند، کیفیت مواد اولیه بهداشت و استاندارد خط تولید قدرت خرید مردم قیمت تمام شده و نهایی سایت فروش دستکش لاتکس اصفهان سایت بازار دستکش ایران و یا سایت بازار وسایل پزشکی، سایت فروش دستکش لاتکس ایران هستند که با سفارش انبوه از این سایت، موفق خواهید شد انواع دستکش لاتکس را با قیمتی کمتر از بازار تهیه کنید. از کارخانه دستکش لاتکس می توان بهترین آن را خرید.

اگر سایت فروش دستکش لاتکس ایران را سر بزنید، خواهید توانست، به لیست قیمت دسترسی پیدا کنید، خرید فروش اینترنتی و بدون حضور در محل را انجام دهید، از مشاورین درخواست راهنمایی کنید. با برند های ایرانی و خارجی آشنا شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید