فروش دستکش جوشکاری تمام چرم در تهران با مرغوبیت بالا در مراکز معتبر تولید و به فروش می رسد.در این سایت قصد داریم چند نمونه از دستکش های جوشکاری باکیفیت را معرفی کنیم.

مشتریان می توانند دستکش های استاندارد را به صورت عمده یا تکی از این سایت با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند.

معرفی مراکز فروش دستکش جوشکاری تمام چرم در تهران

ویژگی های دستکش جوشکاری چرم

ویژگی های دستکش جوشکاری چرم دستکش های ایمنی کاربردهای مختلفی دارند و یکی از اصول محافظتی در هنکام انجام کارهای پرخطر هستند که استفاده از آنها برای کسانی که در معرض خطر هستند توصیه می شود.

دستکش های جوشکاری بر اساس چند استاندارد تولید می شوند که باید بیشترین مقاومت را در برابر عوامل فیزیکی مانند : سوختگی ، ساییدگی ، بریدگی ، گرما ، سرما و … داشته باشند. دستکش جوشکاری در اندازه ها و استانداردهای مختلفی تولید می شود که در این مقاله با چند نوع از آن ها از جمله دستکش زنجیری و اطلس آشنا می شویم.

دستکش جوشکاری چرم از چرم گاوی تولید می شود که به دلیل ضخامت بالایی که این نوع دستکش دارد عایق خوبی در برابر حرارت می باشد و در هنگام کار با اشیا داغ محافظ خوبی ست. این نوع محصول به دلیل ضخامتی که دارد سایز بندی ندارد و معمولا مناسب دستان آقایان است.یک جفت از دستکش چرم وزنی حدود 290 گرم دارد.

جنس دستکش ایمنی زنجیری از فلز بوده و در تراشکاری و قصابی مورد استفاده می باشد و این دستکش میتواند در هنگام کار با فلزات و یا کار با مواد شیمیایی محافظ خوبی دربرابر خطرهای گوناگون باشد.

5 ویژگی دستکش ایمنی عبارتند از :

1-در برابر ضربات محکم مقاوم باشد.

2-در برابر حرارت زیاد مقاوم باشد.

3-مانع جریان برق باشد.

4-در برابر مواد شیمیایی محافظ باشد.

5-متناسب با اندازه دست باشد و مانع عرق کردن دست شود.

مرجع پخش دستکش جوشکاری تمام چرم با نازل ترین قیمت

مرجع پخش دستکش جوشکاری تمام چرم با نازل ترین قیمت متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز های خود هر نوع دستکش ایمنی که نیاز دارند از این سایت تهیه کنند.

دستکش جوشکاری تمام چرم به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط فروشگاه های معتبر توزیع می شود که شما می توانید محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید و با سفارش از این سایت از تخفیف ویژه هم برخوردار شوید و محصولات خود را زیر قیمت بازار تهیه کنید و در زمان کوتاهی به دست شما خواهد رسید.

دستکش ایمنی با توجه به انواع مختلف آن قیمت ها متفاوتی دارد که در این سایت به دلیل نوسانات بازار درنظر گرفته نمی‌شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود با ما ارتباط بگیرید تا مشاوره رایگان در اختیار شما قرار بگیرد ، ما قصد داریم رضایت شما عزیزان را بدست آوریم که این امر افتخار بزرگی برای ما می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید