در هنگام فعالیت های روزانه استفاده از دستکش برای بالا بردن ایمنی کار یکی از ضروریات به شمار می آید، دستکش لاستیکی بنایی چند لایه با انعطاف پذیری بالا، مقاوم، سبک برای کارگران ساختمانی مناسب می باشد که تولید کنندگان با راه اندازی سایت های آنلاین اقدام به فروش عمده دستکش کار در تهران و همچنین خرید دستکش کار اصفهان نموده اند که مشتریان پس از مراجعه به این سایت ها با آگاهی یافتن از قیمت دستکش لاستیکی بنایی اقدام به خرید به صورت عمده یا جزئی می نمایند.

قیمت دستکش لاستیکی

تاثیر بسته بندی دستکش کار بر میزان فروش آن

تاثیر بسته بندی دستکش کار بر میزان فروش آن از باید های محیط های کاری داشتن دستکش است تا حد زیادی احتمال آسیب دیدن دست ها را کاهش می دهد و در هنگام تولید آن ها را از موادی همچون چرم، پارچه و لاستیک استفاده می کنند که در زیر به کاربرد هر یک از این دستکش ها اشاره شده است.

دستکش های لاستیکی جنس این دستکش ها از رابر( لاستیک طبیعی) که به آن ها نیتریل نیز گفته می شود و لاستیک های سنتزی( لاستیک مصنوعی) می باشد؛ نوع دیگر دستکش های از جنس چرم هستند که چرم گاوی دباغی شده باعث بالا رفتن مقاومت در برابر اشیا خارجی می گردد.

دستکش های پارچه ها مانند پارچه کتان، پارچه نخی، پارچه برزنتی، پارچه آلومینیومی و غیر استفاده می شود که در بعضی از مصارف خاص روکش های چرمی و لاتکسی نیز بکار می رود.

مشتریان و خریداران دستکش های کار علاوه بر در نظر گرفتن نوع کاربرد دستکش برای بنایی، آتشنشانی، کار در مقابل کوره های حرارتی، ذوب فلزاتی همانند روی، مس، آهن و غیره به نوع بسته بندی که از طرف شرکت سازنده ارائه می گردد نیز توجه می نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده بسته بندی که شامل خلاصه ای از اطلاعات مورد نیاز هر فرد باشد اعم از جنس دستکش، نوع کارکرد، طول عمر دستکش، نحوه ی شستشو و نگهداری دستکش، سایز دستکش که معمولا در سه اندازه ی کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.

همچنین تاریخ تولید و تاریخ انقضاء درج قیمت درب کارخانه و غیره به همراه شیک بودن نوع بسته بندی که می تواند در پاکت های کاغذی برای بازیافت دوباره نیز باشد در میزان فروش شرکت های تولید کننده نقش بسزایی دارد.

مرکز فروش دستکش لاستیکی

مرکز فروش دستکش لاستیکی امروزه با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و خرید اینترنتی شرکت های تولید کننده دستکش لاستیکی بنایی با راه اندازی فروش آنلای اقدام به معرفی انواع دستکش های لاستیکی در اندازه های متفاوت نموده و مشتریان با مراجعه به این فروشگاه ها اقدام به خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه می نمایند پس از ثبت سفارش در اسرع وقت ان را تحویل بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید