دستکش برق کاری جزو یکی از دستکش های ایمنی است که غالباً فروش بالایی دارد این دستکش ها دارای قیمت ثابتی نیستند و عوامل مختلفی بر قیمت دستکش برق کاری تاثیر دارند که برخی از آنها عبارتند از: درجه بندی و ضخامت دستکش، برند تولید کننده، شیوه خرید دستکش، حجم خرید و… قابل ذکر است که همه این عوامل تاثیرگذار بر قیمتی است که تولید کنندگان اعلام می کنند.

قیمت خرید دستکش برق کاری

اطلاعاتی جامع درباره دستکش مونتاژ کاری

اطلاعاتی جامع درباره دستکش مونتاژ کاری دستکش های مونتاژ کاری جزو دستکش های ایمنی محسوب می شوند و غالباً دارای مصارف بسیار زیادی هستند این دستکش ها را می‌توانیم در مواقع انجام کارهایی مانند بسته‌بندی و مونتاژ کاری، انجام کارهای ظریف و… مورد استفاده قرار دهیم.

دستکش های مونتاژ کاری دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کند:

  1. دارای وزن سبک و استفاده راحت
  2. عدم ایجاد تعریق
  3. قابل تولید با ساق بلند و ساق کوتاه
  4. دارای انعطاف پذیری بالا
  5. داشتن مقاومت بسیار عالی در برابر مواد اسیدی
  6. عدم امکان نفوذ مایعات به درون دستکش
  7. عدم ایجاد حساسیت پوستی
  8. در هنگام استفاده از این گونه دستکش ها وسیله ای که با دست نگه داشته ایم سر نمی خورد
  9. و…

جنس دستکش های مونتاژ کاری مانند دستکش جوشکاری بلند معمولاً در قسمت رویه از جنس پلی اورتان درجه یک می باشد و در قسمت ساق دست از جنس الیاف پلی استر است و همین قضیه باعث شده است که کیفیت دستکش بالا رود و در مقابل سایش ضربه و ترک خوردگی دارای مقاومت بالایی شود.

در هنگام خرید دستکش مونتاژ کاری ترجیحاً سعی کنید به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا بتوانید محصولی درجه یک و مستحکم را تهیه کنید در غیر این صورت ممکن است پس از مدت زمانی کوتاه دستکش دچار افت کیفیت و پارگی شود.

قابل ذکر است که دستکش های مونتاژ کاری دارای سایز بندی مختلف است، بنابراین افراد دیگر در هنگام خرید دچار محدودیت نیستند و هر کسی با توجه به سایز دستش می تواند دستکش مورد نظرش را خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

مرکز فروش دستکش برق کاری

مرکز فروش دستکش برق کاری شرکت ما یکی از مراکز فروش دستکش برق کاری به صورت عمده می باشد که این گونه دستکش ها را با حجم بالا و به صورت کلی سفارش می گیرد و به خریداران عرضه می‌کند بسیاری از خریداران تمایل دارند که این محصول را به صورت عمده خریداری کنند تا قیمت آن برایشان کمتر شود.

قابل ذکر است که این افراد جزو خریداران اصلی شرکت ما می باشند شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش کلی دستکشی برق کاری سفارشات خود را به صورت غیر حضوری از طریق شرکت ما خریداری کنید، در بین انواع دستکش های ایمنی، خرید دستکش کار گیلان با استقبال خوبی همراه است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید