قیمت دستکش ضد برق در مجموعه ما بسیار باورنکردنی می باشد برای خرید این محصول در طرح های مختلف و کیفیت منحصر به فرد می توانید به سایت فروشگاهی شرکت تولیدی و بازرگانی ما مراجعه نمایید. انواع دستکشهای صنعتی از جمله دستکش ضدبرش فلزی زنجیری، دستکش کار برزنتی، دستکش قصابی ضد برش و دستکش فلزی زنجیری را با بهترین متریال تولید و با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم در سراسر کشور قرار می‌دهیم.برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز دستگاه میتوانید با واحد فروش و پشتیبانی شرکت در تماس باشید.

قیمت باورنکردنی دستکش ضد برق در طرح های مختلف

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش کارگری به عراق

نکات مهم هنگام خرید دستکش ایمنی

نکات مهم هنگام خرید دستکش ایمنی چنانچه قصد خرید دستکش ایمنی را دارید بهتر است به نکات مهم زیر توجه نمایید تا در خرید این محصول هوشمندانه و دقیق تر عمل نمایید. یک دستکش ایمنی از مهمترین ابزار جهت کار با لوازم خطرناک محسوب می شود دستکش ایمنی باید از کیفیت لازم برخوردار باشد که در هنگام استفاده دچار پارگی و یا فرسودگی نشود .کیفیت دستکش های صنعتی و ایمنی ارتباط مستقیمی با مواد اولیه استفاده شده در تولید آن دارد.هرچه کیفیت مواد اولیه مفهوم تر و از نوع مواد مناسب و استانداردی در تولید دستکش ایمنی استفاده شود باعث بالا رفتن کیفیت محصول می شود.

شما می توانید با خیال راحت از یک دستکش ایمنی درجه یک و مرغوب به کارهای سخت مختلف بپردازید بدون اینکه نگران آسیب و یا پارگی دستکش و صدمه به دستان خود باشید.دومین نکته ای که در هنگام خرید دستکش های صنعتی باید آن را مورد توجه قرار دهیم خرید دستکش استاندارد مطابق با کاری که می خواهیم انجام دهیم می باشد به عنوان مثال برای کار با ابزار برش و ورقهای فولادی بهتر است از دستکش های ضد برش استفاده کنیم. این دستکشها با توجه به متریال مقاومتی که در تولید آن استفاده شده است از استحکام و استقامت لازم در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده و سنگین برخوردار است.

با استفاده از چنین دستکشی می‌توان به راحتی به جابجایی و استفاده از از اجسام تیز و برنده پرداخت و همچنین برای کار با لوازم جوشکاری و محیط گرم بهتر است از دستکش های ضد حرارتی استفاده کنیم. دستکش های برزنتی کار از بهترین دستکش هایی است که در مقابل حرارت از استقامت بالایی برخوردار هستند این دستکشها را بیشتر افراد آتش نشان استفاده می کنند، چرا که در مواد اولیه آن از مواد نسوز و عایق بندی های مناسب استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش کار بنایی

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنـی مناسب

نحوه ی انتخاب دستکش ایمنـی مناسب نحوه انتخاب دستکش ایمنی مناسب به شما این امکان را می‌دهد که پرسنل و کارگران خود را در محیط کار ایمن نمایید. به طور کلی دستکش ایمنی یکی از مهمترین لوازم کارهای سخت و دشوار محسوب می شود. برای حفاظت دستان باید از دستکش های مخصوص و استانداردی استفاده نمود به عنوان مثال دستکش ایمنی ساق بلند از کامل ترین و مناسب ترین دستکش هایی است که می تواند در محیط های صنعتی و شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد چنین دستکش هایی از دستان تا ساق دست به طور کامل محافظت می نمایند. برای خرید دستکش ایمنی مناسب باید این محصول را از مراکز تولید و فروش معتبر تهیه نمایید.

دستکش های ایمنی در این مراکز با توجه به تکنولوژی روز و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید و در بازار عرضه می‌شوند کلیه استانداردهای لازم در طراحی این دستکشها رعایت شده و متناسب با شغل و کار می توان دستکش ایمنی مناسب را خریداری نمود. به طور کلی برای انتخاب و خرید دستکش متناسب باید نوع شغل نوع کارکرد و ابزاری که با آن سر و کار دارید را به دقت مورد بررسی قرار داده و در نهایت دستکش استاندارد و متناسب را خریداری نمود. دستکش‌های قصابی از جمله دستکش های بسیار پرفروش است که جهت کار با لوازم تیز مانند چاقو و ساطور طراحی شده اند و شما می توانید با استفاده از این دستکش ها به راحتی به انجام امور خود بپردازید.

نکته بعدی که در انتخاب دستکش باید به آن توجه کنید فصل بندی و نگهداری دستکش در محیط مناسب می باشد. دستکشها با خاطر این که از الیاف پلی اتیلن و پلاستیکی تشکیل شدند نباید در مجاورت مستقیم نور خورشید قرار گیرند چرا که در مرور زمان دچار آسیب و پوسیدگی می شوند.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ایمنی باغبانی

چند ویژگی دستکش های ایمنی باکیفیت

چند ویژگی دستکش های ایمنی باکیفیت در این قسمت از مطالب چند ویژگی دستکش های ایمنی با کیفیت را خدمت شما شرح می دهیم دستکش های ایمنی مرغوب و درجه یک از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. با خرید با دستکش با کیفیت می توانید تا حد بسیار بالایی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید گرچه قیمت این دستکشها در مقایسه با نوع درجه ۲ و ۳ و بالاتر می باشد اما با توجه به اینکه از عمر طولانی برخوردار است می تواند برای مدت زمان بیشتری از این دستکشها استفاده نمود. همچنین حفاظت از دستان کارگران در هنگام کار باعث جلوگیری از آسیب های جسمی می شود و بدین صورت می توان ضمن تضمین سلامتی کارگران در هزینه های کلی نیز صرفه جویی کرد.

دستکش های ایمنی ممتاز باید از کشسانی مناسبی برخوردار باشند،میزان کشسانی و انعطاف دستکش ارتباط مستقیمی با استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید آن دارد در صورتی که نوع مواد انتخاب شده مناسب باشد می‌توان یک دستکش انعطاف‌پذیر و مناسبی را طراحی نمود. در هنگام خرید دستکش حتما این ویژگی دستکش های با کیفیت را مورد بررسی قرار دهید همچنین دستکش های ایمنی با کیفیت و خوب درون بسته بندی های مناسبی نیز قرار گرفته‌اند. شما میتوانید با خرید دستکش از برندهای معتبر از کیفیت و قیمت این محصول اطمینان خاطر را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار ضخیم

خرید دستکش ضد برق با سایزهای مختلف از معتبرترین مراکز

خرید دستکش ضد برق با سایزهای مختلف از معتبرترین مراکز مجموعه ما به عنوان معتبر ترین مرکز خرید دستکش ضد برق در سایزهای مختلف می باشد این مجموعه از سابقه بسیار طولانی در تولید و تامین بهترین برند های دستکش در بازار برخوردار است. عواملی که باعث شده است به عنوان یک مرکز توزیع و فروش نمونه دستکش ایمنی در بازار شناخته شویم ارائه این محصول در تنوع بسیار بالا و کیفیتی بی نظیر است به طوری که بسیاری از کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه نیز از مشتریان دائمی محصولات شرکت ما می باشند. نه تنها به فروش دستکش در بازارهای داخلی پرداخته ایم بلکه در صادرات دستکش ایمنی به کشورهای خاورمیانه نیز فعالیت گسترده‌ای داشته ایم.

مجموعه ما متعهد می باشد که بعد از ثبت سفارش اقدام به بررسی و آماده سازی کلیه سفارشات شما عزیزان نموده و دستکش های بسته‌بندی شده را به آدرس درخواستی مشتریان در سراسر کشور ارسال می نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید