فروش بی واسطه دستکش عایق برق کلاس 4 با بهترین کیفیت توسط فروشگاه ها و مراکز زیادی در ایران با نازلترین قیمت صورت می گیرد. یکی از بهترین دستکش های عایق برق فشار قوی دستکش عایق برق کلاس 4 است که حداقل مقاومت الکتریکی 36000 ولت برای ولتاژ عملیاتی و حداکثر 40000 ولت برای ولتاژ تست دارد. شرکت فرانسوی regeltex یکی از بهترین تولید کننده های دستکش و دیگر تجهیزات کار با برق می باشد که دستکش های خود را در شش کلاس مختلف تولید می کند.

فروش بی واسطه دستکش عایق برق کلاس 4 با بهترین کیفیت

بررسی مقاومت الکتریکی در انواع دستکش عایق برق

بررسی مقاومت الکتریکی در انواع دستکش عایق برق در بررسی مقاومت الکتریکی در انواع دستکش عایق برق می توان گفت که به شش کلاس تقسیم می شوند؛ کلاس 00، کلاس 0، کلاس 1، کلاس 2 تا چهار. ضعیف ترین نوع دستکش عایق برق کلاس 00 است که نسبت به جریان ای سی تا 500 ولت مقاومت دارد. مقاوم ترین نوع این دستکش ها کلاس 4 است که در برابر جریان ای سی تا 36000 ولت و در برابر جریان دی سی تا 54000 ولت مقاومت دارد. در ادامه در مورد هرکدام از کلاس های این دستکش ها توضیحات مختصری آمده است.

دستکش عایق برق کلاس 00:

همان طور که گفته شد این دستکش ها در برابر جریان ای سی تا 500 ولت و در برابر جریان دی سی تا 750 ولت مقاومت دارند. لایه اصلی تشکیل دهنده این دستکش ها معمولا نیم میلیمتر ضخامت دارند. و سایز آن ها 36 سانتی متر است.

دستکش عایق برق کلاس 0:

مقاومت این دستکش ها در برابر جریان ای سی تا 1000 ولت و جریان دی سی تا 1500 ولت می باشد. لایه اصلی تشکیل دهنده این دستکش ها معمولا یک میلیمتر است و سایز آن 36 سانتی متر است.

دستکش عایق برق کلاس 1:

این دستکش ها در برابر جریان ای سی تا 7500 ولت و در برابر جریان دی سی تا 11250 ولت مقاومت دارند. لایه اصلی تشکیل دهنده این دستکش ها معمولا یک و نیم میلیمتر است و سایز آن 36 سانتی متر است.

دستکش عایق برق کلاس 2:

مقاومت این دستکش ها در برابر جریان ای سی تا 17000 ولت و در برابر جریان دی سی تا 25500 ولت است. این دستکش ها معمولا 2/3 میلیمتر ضخامت دارند.

دستکش عایق برق کلاس 3:

این دستکش ها در برابر جریان ای سی تا 26500 ولت و جریان دی سی تا 39750 ولت مقاومت دارند. و 2/9 میلیمتر ضخامت آنهاست.

دستکش عایق برق کلاس 4:

ضخامت این دستکش ها 3/5 میلیمتر است. در برابر جریان ای سی تا 36000 ولت و جریان دی سی تا 54000 ولت مقاومت دارند. و سایز آن 36 سانتی متر است.

موقع خرید و استفاده از این دستکش ها کارگران باید با توجه به وظایفی که انجام می دهند و خطرات موجود در محیط کارشان دستکش مناسب را انتخاب کنند. با توجه به کارایی دستکش ها برای کاربرد های مختلف می توان آن ها را به چند دسته تقسیم کرد:

دستکش عایق فشار ضعیف؛ این دستکش ها دارای ساق بلند بوده و دست برق کار را تا نیمه ی ساعد پوشش می دهند.

دستکش عایق فشار متوسط؛ ویژگی خاص این دستکش ها را می توان با توجه به خطر حوزه ی الکتریکی در مدار های 20 کیلو ولت در نظر گرفت.

دستکش عایق فشار قوی؛ این دستکش ها در برابر جریان های الکتریسیته مقاومت بالایی دارند.

نکات مورد توجه هنگام خرید این دستکش ها:

همه چیز در مورد جنس دستکش عایق برق

همه چیز در مورد جنس دستکش عایق برق هنگام کار با الکتریسته استفاده از دستکش عایق برق بسیار با اهمیت است. و استفاده از تجهیزات حفاظتی همیشه در الویت است. دستکش های ایمنی باید حالت عایق و استحکام فیزیکی بالایی داشته باشند.

جنس این دستکش ها باید از لاستیک طبیعی یا مصنوعی باشد و از ورق لاستیکی و یا فرو بردن در مایع لاستیک ساخته شوند‌.

شرکت تولید کننده تجهیزات ایمنی سکورا یک شرکت لهستانی است که دستکش های عایق برق را در پنج کلاس تولید می کند. این شرکت دستکش های عایق برق کلاس چهار را تولید نمی کند. محصولات این شرکت دارای استاندارد و کیفیت جهانی هستند.

روش نگهداری این دستکش ها به اینگونه است که بخاطر جنس لاستیکی باید بسیار مواظب باشید هیچ گونه خراش و شکافی به وجود نیاید برای این منظور می توانید از دستکش های چرمی بلند روی این دستکش ها استفاده کنید.

چالش ها و موانع پیش رو در صادرات دستکش عایق برق

چالش ها و موانع پیش رو در صادرات دستکش عایق برق چالش ها و موانع پیش رو در صادرات دستکش عایق برق برای تولیدکنندگان در مرحله اول توجه به قوانین و استاندارد های بین و المللی می باشد. مثلا برای صادرات این کالا به عراق باید مشخصاتی به لاتین و عربی روی برچسب درج شود و اگر این مشخصات مورد قبول گمرک عراق نباشد کالا برگشت می خورد و از ورود آن کالا جلوگیری می شود.

عدم حمایت مسئولین در زمینه صادرات انواع دستکش یکی از مشکلات تولیدکنندگان این کالا می باشد. و از دیگر مشکلاتی که تولیدکنندگان و بازرگانان این کالا با آن مواجه هستند عدم ثبات قیمت مواد اولیه است.

در ایران مواد اولیه برای ساخت انواع دستکش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است زیرا دارای ذخایر نفتی بالایی می باشد. به همین خاطر صادرات این کالا از ایران به کشور هایی چون عراق، افغانستان و…. برای بازرگانان و وارد کنندگان به صرفه می باشد.

انواع دستکش های صادراتی در ایران:

  1. دستکش لاتکس، دستکش وینیل و نیتریل
  2. دستکش خانگی
  3. دستکش کار و دستکش ایمنی

قیمت تمام شده دستکش در ایران پایین است زیرا مواد اولیه انواع دستکش بر پایه پلاستیک در این کشور زیاد است. همچنین به خاطر داشتن تکنولوژی و دستگاه های موجود، دستکش های تولید شده در ایران کیفیت قابل قبولی دارند. از این رو می توان روی صادرات انواع دستکش از ایران به کشور های حوزه خلیج فارس و حوزه ASEAN مانور بیشتری داد. وجود راه های آبی منطقه ای و بین و المللی از مزایای صادرات برای ایران و تسریع مبادلات بین و المللی می باشد.

سفارش خرید دستکش عایق برق کلاس 4 از فروشگاه های معتبر

سفارش خرید دستکش عایق برق کلاس 4 از فروشگاه های معتبر سفارش خرید دستکش عایق برق کلاس 4 از فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری با بهترین قیمت امکان پذیر است. شما می توانید با خرید آنلاین بهترین دستکش با نازلترین قیمت را سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

این دستکش ها از جنس لاتکس طبیعی خشک بوده و بسیار منعطف هستند و از دستان در برابر برق های صنعتی فشار قوی محافظت می کنند. فروشگاه ها و مراکز معتبر بسیاری در ایران هستند که اقدام به فروش حضوری و غیر حضوری این کالا با کیفیت و قیمت مناسب می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید