دستکش هوبارت یا دستکش جوشکاری طوری طراحی شده است تا در برابر حرارت و ذرات جوش و دیگر صدمات ناشی از جوش کاری از دستان شما محافظت کند.  استفاده از دستکش هیتر دار برای جوشکاران و افرادی که با حرارت و بریدگی تماس مستقیم دارند امری حیاتی خواهد بود. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با دستکش هوبارت آشنا شوید. مطمئن باشید با دانستن مزایای این نوع دستکش و استفاده از آن جوشکاری برای شما کار آسانی خواهد شد.

دستکش هوبارت

جنس دستکش هوبارت

جنس دستکش هوبارت اغلب از چرم گاو یا نخ نسوز است، تا در حد امکان این محصول از دستان شما در برابر صدمات ناشی از گرما محافظت کند. در این محصول از مواد دیگری نیز مانند؛ نخ مغزی، آستر ضد حساسیت استفاده می شود. در تولید این نوع دستکش به حد بسیار زیادی موارد ایمنی مورد توجه قرار گرفته است، چرا که افرادی که از دستکش هوبارت استفاده می کنند روزانه هزار بار دستانشان در برابر خطرات ناشی از کارشان قرار می گیرد. دقت داشته باشید جنس محصول نکته بسیار حائز اهمیتی است، از این موضوع به سادگی عبور نکنید.

طراحی دستکش جوشکاری

طراحی در دستکش هوبارت نکته مهمی است دستکش ایمنی مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

ساق دستکش باید بخشی از ساعد شما را بپوشاند، تا در هنگام جوشکاری ذرات جوش با ساعد شما برخورد نداشته باشد.

جنس درونی دستکش از الیاف ضد حساسیت خواهد بود در غیر این صورت ممکن است برای شما مشکلاتی همچون تاول یا ورم دست به همراه داشته باشد.

در طراحی دستکش هیتر دار در سر انگشتان و کف دستکش از چند لایه مقاوم درونی کمک گرفته شده تا در برابر سایدگی مقاوم باشند.

در برخی از این نوع دستکش ها از مغزی دوزی استفاده می شود تا عمر دستکش افزایش پیدا کند.

این ها فقط برخی از مشخصات دستکش ایمنی اصل هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

موارد استفاده از دستکش های ایمنی هوبارت

دستکش هوبارت با اینکه به دستکش جوشکاری معروف است اما، صرفا فقط برای این کار نیست در موارد دیگری همچون شیشه بری، کار های ساختمانی و….. استفاده می شود. استحکام بالا دستکش جوشکاری امکان پوشیدن دستکش  را به شما هر صنعتی می دهد. این دستکش برای کارگران ساده نیز بسیار مناسب خواهد بود چرا که در مدت زمان استفاده زیاد هیچ گونه حساسیتی  برای شما به همراه نخواهد داشت. بعد از جوشکاران این دستکش می تواند برای افرادی که در کوره ها مشغوب کار اند نیز مناسب باشد این افراد نیز در برابر گرما و حرارت بالا هنگام کار قرار دارند.

انواع دستکش جوشکاری

به طور کل سه نوع دستکش هوبارت تولید شده است، نوع اول دستکش جوشکاری آرگون: در دستکش هایی که در روند تولید خود با گاز آرگون مواجه می شوند تحمل حرارت و گرما بسیار زیاد خواهد بود.

دستکش ساق کوتاه هوبارت: این نوع دستکش  از ساق های کوتاه ساخته می شود، اغِلب در هوای گرم این دستکش مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش ساق بلند جوشکاری: دستکش های ساق بلند در کنار محافظت از دست از ساعد دست شما نیز در برابر گرما و زخم های بریدگی محافظت خواهد نمود.

سعی کنید با توجه به نوع کارتان دستکش مورد نظر را خریداری کنید تا در هنگام استفاده دستکش شما را اذیت نکند.

بهترین ارائه کننده دستکش

بهترین ارائه کننده دستکش و لوازم ایمنی در ایران را می توان پرشین ایمن دانست این شرکت با بهره گیری از شعار خدمات به یاد ماندنی در ذهن مشتریان خود قصد دارد، خریدی ماندگار برای مخاطبینش ثبت کند. با استناد به همین موضوع می توان گفت به دنبال فروش برترین محصولات ایمنی مانند، دستکش ایمنی، کفش ایمنی و لباس کار دارد، پرشین ایمن با چند سال سابقه همکاری با شرکت های خارجی روز به روز در پی افزایش کیفیت و کمیت محصولات خود است.

سخن پایانی

شما با خرید دستکش هوبارت امنیت خود را در حین کار تامین خواهید کرد، چرا که کار های ساختمانی و جوش کاری از دقت و تمرکز بالایی بر خوردار است و یک بی احتیاطی کوچک در هنگام استفاده از لوازم ایمنی می تواند برای شما مشکل آفرین باشد.شما می توانید با مراجعه به سایت https://persianimenco.com/ از مشاوره خرید و پشتیبانی شرکت پرشین ایمن استفاده کنید، تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید