دستکش ایمنی یکی از کاربردی ترین انواع تجهیزات در مشاغل و صنایع مختلف می باشد که دارای انواع مختلفی است. به دلیل کارایی مناسب از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. در حال حاضر بازار فروش و پخش عمده دستکش ضد برش بسیار داغ می باشد که این مسأله به دلیل کیفیت مرغوب و کاربرد وسیع این محصول است که توانسته مورد رضایت مشتریان زیادی واقع شود.

پخش عمده دستکش ضد برش با نازلترین قیمت

دستكش ایمنی محافظ در برابر ضربه

دستكش ایمنی محافظ در برابر ضربه یکی از ویژگی های ممتاز انواع دستکش ایمنی محافظت از دست در مقابل ضربه می باشد. این دستکش از مقاومت خوبی در مقابل سایش و پارگی برخوردار است. با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن در برابر برش بسیار مقاوم بوده و استحکام و دوام بسیار خوبی دارد. در قسمت کفی آن بالشتک هایی تعبیه شده است و روی آن هم دارای محافظ می باشد که باعث مقاومت بالای آن در مقابل آسیب های محیطی می شود.

این دستکش از تمامی قسمت های دست و انگشتان در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی به خوبی مراقبت می کند. از دوخت بسیار خوبی برخوردار بوده و در مدل های ساق بلند و ساق کوتاه موجود می باشد. از دستکش ایمنی ضد برش و ضد ضربه در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، عمران، ساختمان سازی و معدن و .. استفاده زیادی می شود و بسیاری از صنایع نامبرده این دستکش کاربردی را به شکل کلی و با قیمتی ارزان تهیه می کنند.

امروزه انواع‌ دستکش ایمنی برای مشاغل مختلف مانند برقکاری، قصابی، جوشکاری و تراشکاری و .. در کارخانه های تولید کننده معتبر با بهره گیری از بهترین متریال باکیفیت فلزی، پلیمری و چرمی باکیفیت در اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می شود. این تولید کنندگان از پیشرفته ترین دستگاه ها برای دوخت و تولید بین محصول بهره می برند. آن را مطابق با استاندارد های لازم در طرح های شیک و جدید تولید نموده و با ضمانت کیفیت‌ در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

عواملی که بر قیمت دستکش ایمنی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت دستکش ایمنی تاثیر دارد عوامل و پارامترهای متعددی بر قیمت دستکش ایمنی تأثیر گذار می باشند که از مهمترین این فاکتورها می توان به برند و شرکت سازنده، داخلی و یا وارداتی بودن آن و .. اشاره کرد. انواع دستکش ایمنی امروزه در مدل های متنوع در کارخانه های تولید کننده معتبر با کیفیت و هزینه های متفاوتی تولید و پخش می شود همچنین از دستکش‌ در جنس، ضخامت، اندازه و .. بسیار تنوع دارد که تمامی این موارد به نوعی بر قیمت نقش دارند. پارامتر هایی نظیر نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ ارز و .. هم از عوامل مؤثر بر قیمت می باشند.

البته ذکر این نکته لازم است که قیمت انواع‌ دستکش در خرید و فروش مستقیم و عمده به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل اکثر مشتریان این نوع خرید را انتخاب می کنند همچنین دستکش خارجی با توجه به تغییرات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری در مقایسه با دستکش ایرانی دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت‌ روز انواع دستکش ایمنی مراجعه به سایت های خرید معتبر می باشد، چرا که هر روز بروزرسانی می شود.

دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد شیمیایی

دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد شیمیایی دستکش ایمنی باکیفیت و درجه یک در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم می باشد که این یکی از خصوصیات مثبت این محصول است که به همین دلیل در بسیاری از کارخانه های تولید کننده مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد و از دستان کارگران در مقابل مواد قلیایی و اسیدی به خوبی محافظت می کند. این محصول دارای روکشی از جنس پی وی سی می باشد که نقش مهمی در مقاوم بودن آن در برابر‌ محیط های شیمیایی دارد.

معمولا جنس لایه داخلی آن هم از بهترین مواد پنبه ای درجه یک می باشد که از ایجاد حساسیت و آلرژی پیشگیری می کند. این دستکش از ایمنی بسیار خوبی برخوردار می باشد و امروزه در بسیاری‌ از آزمایشگاه های شیمیایی و کار با حلال های صنعتی، کارگاه های مختلف صنعتی، پتروشیمی، حمل و نقل، بیمارستان ها و .. کاربرد وسیعی دارد. در حال حاضر انواع دستکش ایمنی معمولی و .. علاوه بر عرضه در سراسر کشور به اغلب کشورهای همسایه صادر می‌شود که به دلیل کیفیت عالی و عملکرد بسیار خوب دارای طرفداران زیادی در بازار های خارجی می باشد و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع دستکش فعال می باشند.

شرکت های صادر کننده این محصول را با بهترین بسته‌بندی به اکثر کشورها صادر می کنند. صادرات انواع دستکش باعث تامین ارز مورد نیاز کشورمان می شود و در افزایش درآمدزایی و اشتغال زایی بسیار مؤثر است همچنین به رونق کسب و کار کمک کرده و باعث بهتر شدن مراودات تجاری ایران با کشورهای مقصد می شود. انواع دستکش صادراتی‌ معمولا از طریق مرزهای هوایی، دریایی و زمینی و .. از ایران صادر می شود که شرکت های صادر کننده باید به قوانین و ضوابط صادرات آشنا باشند.

سفارش خرید دستکش ضد برش با بهترین قیمت به صورت عمده

سفارش خرید دستکش ضد برش با بهترین قیمت به صورت عمده این روزها امکان سفارش خرید دستکش ضد برش با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده برای مشتری مهیا می باشد که با توجه به کاربرد زیاد استقبال خوبی از خرید آن صورت می پذیرد و اغلب مشتریان انواع دستکش ایمنی را به شکل کلی و با ارزان ترین قیمت خریداری می کنند. بسیاری از شرکت های صادر کننده، صنایع مختلف و کارخانه های صنعتی و .‌‌ . از خریداران عمده انواع دستکش‌ ایمنی به شمار می آیند که در این وضعیت فعلی بازار و تورمات موجود به دنبال راهی ارزان و مناسب برای تهیه این محصول می باشند و با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها آن را با کمترین هزینه انتخاب و خریداری می کنند.

برخی دیگر از خریداران هم خرید آنلاین و غیر حضوری را ترجیح می دهند و از فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به ثبت سفارش محصول دلخواه می نمایند. خرید آنلاین دارای مزایای زیادی است و امکان خرید عمده و مشاوره قبل از خرید برای مشتری فراهم می باشد همچنین در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص نحوه سفارش و ارسال و .. می تواند با کارشناسان واحد فروش در تماس باشد و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید