برای محافظت از دست کارکنان و کارگران در طی پروسه و انجام کارهای طولانی مدت، نیاز به دستکش های با کیفیتی است که دست ها را از آسیب های احتمالی محافظت کنند، پخش دستکش کار اصفهان با قیمتی تکرار نشدنی این امکان را برای تمام مصرف کنندگان به وجود آورده است که انواع دستکش های کارگری را با کمترین و با صرفه ترین قیمت خریداری کنند. دستکش صنعتی ایمن کار سیگما در مشهد نیز جزو برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان دستکش در ایران می باشد.

پخش دستکش کار اصفهان با قیمتی تکرار نشدنی

معیارهای انتخاب با کیفیت ترین دستکش کار

معیارهای انتخاب با کیفیت ترین دستکش کار دستکش ایمنی باعث کم تر شدن آسیب و خطرارت ناشی از سوختگی، برق گرفتگی، سوراخ شدن و بریده شدن دست توسط وسایل صنعتی می شود، علاوه بر پر کاربرد بودن دستکش در باغبانی،از آن در آشپزخانه، محیط کار ، نظافت…نیز استفاده می شود.
به چند نمونه از معیار های انتخاب با کیفیت ترین دستکش کار در اینجا اشاره می کنیم : اولین نکته این است که:
1) دستکش مانعی برای انجام کار توسط فرد نباشد ( دستکش متناسب با دست فرد بوده و در هنگام کار با دستگاه و وسایل از دست خارج نشود)،
2) باید در مقابل جریان الکتربسیته عایق باشد( از عبور برق و ایجاد برق گرفتگی جلوگیری کند)،
3) در مقابل مواد شیمیایی دوام داشته باشد ( مواد شیمیای باعث پاره و خراب شدن آن در کوتاه مدت نشود).
4) برای جلوگیری از عرق کردن دست ها در حین کار سوراخ های ریزی برای عبور هوا روی دستکش تعبیه شده باشد.
5) نباید در دست حساسیت ایجاد کند.
6) ساییده نشود.
7) نسبت به دمای سرد یا گرم مقاوم باشد.
8)ارتعاشات ناشی از لوازم برقی را به حداقل برساند، باعث لغزش و یا لیز خوردن وسایل از دست کاربر نشود.
9) دارای مچ بند بوده و قابلیت پوشیدن سریع داشته باشد.
10) مقاومت در برابر رادیو اکتیو داشته باشد.
11) از نشان استاندارد برخوردار بوده و در مقابل عوامل خطر زا تست شده باشد، دستکش ایمنی کار به نوعی برای جلوگیری از بریدگی در مقابل اجسام تیز به کار می رود که از زنجیرهای کوچک در هم تنیده شده تشکیل شده است، بیشتر در قصابی ها و کشتارگاه ها برای جلوگیری از بریدگی استفاده می شود، برای جوشکاری نیز از دستکش های چرمی استفاده می کنند. هر دستکش باید متناسب با محیط کاری خود انتخاب شود.

تامین کنندگان دستکش کار صادراتی در اصفهان

تامین کنندگان دستکش کار صادراتی در اصفهان از بهترین کازخانه ها ، تولید کنندگان و تامین کنندگان دستکش کار صادراتی در اصفهان می توان نام برد، سایت فروش دستکش های کار ایمنی امر خرید دستکش های ایمنی را برای تمام مشتریان عزیز به صورت راحت ایجاد کرده است، به طوری که از هر جای ایران می توانید سفارش خود را به صورت عمده و یا خرد با تماس و ارتباط گرفتن با مشاوران فروش ثبت کرده و در اسرع وقت در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید