امروز با پیشرفت علم پزشکی، هر روز با تولیدات جدیدی در این حوزه مواجه می شویم که هر کدام کاربردهای منحصر به فردی در این زمینه دارا می باشند.

یکی از ابزار آلات بسیار مهم و کاربردی که موارد استفاده زیادی در حوزه پزشکی به ویژه در بخش های جراحی دارد، دستکش های جراحی هستند که انواع مختلفی از جمله لاتکس، نیتریل، نئوپرن و وینیل دارند.

در این میان برخی از مدل های دستکش نیتریل در حوزه های دیگر از جمله کشاورزی، صنعت و ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت آگاهی از قیمت پخش دستکش نیتریل و همچنین مراکز عرضه انواع دستکش کف مواد ضخیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پخش دستکش نیتریل درجه یک

ویژگی های ظاهری دستکش ضد برش پاکستانی

ویژگی های ظاهری دستکش ضد برش پاکستانی

همانطور که می دانید دستکش های نیتریل مدل های مختلفی دارند که برخی از مدل های آن چون نسبت به دستکش های لاتکس ضخامت و مقاومت بیشتری دارند، برای کارهای برش کاری در صنعت نیز مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مواد تشکیل دهنده این نوع دستکش ها شامل بوتادین، مونومر و اکریلونیتریل است که موجب بالا رفتن مقاومت این دستکش ها می شوند.

با بررسی میدانی صورت گرفته و تحقیق از مصرف کنندگان دائمی این مدل از لوازم ایمنی این نتیجه به دست آمده که دستکش های نیتریل یا همان دستکش های ضد برش پاکستانی نسبت به دستکش های لاتکس از مانور حرکتی محدودتری در ناحیه انگشتان دست برخوردار هستند و این مورد می تواند به عنوان نقطه ضعفی برای آنها به شمار رود.

دستکش های ضد برش پاکستانی عموما به صورت دو رنگ موجود می باشند که بیشتر آنها طیف رنگی مشکی-آبی، سبز-آبی و طوسی-سبز هستند.

عموما دارای دو قسمت رویه و کف هستند که قسمت کف دست و انگشتان دارای ضخامت و مقاومت بیشتری می باشند که در حین کار با اجسام تیز و برّنده و یا مواد شیمیایی از پوست دست محافظت کنند.

قیمت فروش دستکش نیتریل با کیفیت

قیمت فروش دستکش نیتریل با کیفیت قیمت فروش دستکش نیتریل با کیفیت در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود:

مجموعه ما که به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه انواع دستکش نیتریل با کیفیت در سراسر کشور می باشد، مدل های مختلف دستکش از جمله دستکش های نیتریل، دستکش ضد برش، دستکش بنایی و … را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه می کند.

خریداران محترم می توانند برای سفارش انواع این محصول به خصوص دستکش بنایی گیلان، با کارشناسان فروش مجموعه ما ارتباط برقرار نموده و محصول مورد نظرشان را ب آسانی ثبت سفارش نمایند و در موعد مقرر در محل اعلام شده تحویل بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید