در شغل های سختی که برای جلوگیری از آسیب به دست ها از دستکش کار استفاده می شود خرید دستکش مناسب و با کیفیت برای کاربر بسیار اهمیت دارد و در واقع استفاده از این دستکش ها سلامتی آنها را تضمین می کند. دستکش کار تنوع زیادی دارد. این دستکش ها که در کیفیت های گوناگون مشاهده می شوند انواع ایرانی و خارجی دارند و پخش بدون واسطه دستکش کار خارجی درجه یک با قیمت استثنایی توسط همکاران ما صورت می گیرد.

پخش بدون واسطه دستکش کار خارجی درجه یک با قیمت استثنایی

عوامل موثر بر کیفیت تولید انواع دستکش

عوامل موثر بر کیفیت تولید انواع دستکش از انواع دستکش برای موارد و شغل های متفاوت استفاده می شود. دستکش های موجود در بازار از مواد اولیه متفاوتی تولید می شوند. هدف از استفاده از دستکش، محافظت از دستان شما در برابر حوادث مختلف و مواد مضر و شیمیایی است. استفاده از دستکش مناسب در کنار کفش و لباس مجهز، میزان ایمنی را در افراد افزایش می دهد. این دستکش ها که نوعی عایق برای دست محسوب می شوند باید به گونه ای باشند که علاوه بر محافظت از دست، ماندگاری بالایی داشته باشند.

عوامل مختلفی بر کیفیت تولید انواع دستکش تاثیر می گذارند عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تولید آنها عبارتند از:

مزایای استفاده از دستکش کار خارجی

مزایای استفاده از دستکش کار خارجی برای اینکه کارگران مجموعه تولیدی بتوانند بدون آسیب دیدن به دست ها به کار خود ادامه دهند؛ استفاده از دستکش کار الزامی می باشد و تجهیزاتی که برای دست استفاده می شود می تواند آنها را از آسیب های احتمالی که ممکن است در هنگام کار به آنها وارد شود؛ محافظت کند. علاوه بر انواع دستکش های ایرانی، دستکش کار خارجی نیز در فروشگاه ها به فروش می رسد. از مزایای استفاده از این دستکش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

نحوه صادرات دستکش به کشور های آسیایی

نحوه صادرات دستکش به کشور های آسیایی با توجه به امکاناتی که در کشور فراهم است؛ این پتانسیل در کشور ما وجود دارد که محصولات با کیفیتی را تولید کنیم و در بازارهای خارجی نیز مشتری جذب کنیم. یکی از این محصولات، دستکش می باشد که با توجه به منابع و امکانات موجود در کشور می تواند سهم قابل توجهی از صادرات را به خود اختصاص دهد.

با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت مواد اولیه مشکلاتی در این زمینه موجود می باشد که کار صادرات را سخت می کند. ولی با وجود تمام این محدودیت ها در کشور ما انواع دستکش با کیفیت، تولید و علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای همسایه صادر می شود.

برای صادرات انواع دستکش تولید شده ایرانی ابتدا باید تولید کنندگان، طبق قوانین بین المللی به تولید محصولات استاندارد روی بیاورند. یکی از کشورهایی که این محصول به آنجا صادر می شود؛ کشور همسایه عراق می باشد که در هنگام صادرات، کالا باید برچسب لاتین و عربی داشته باشد در غیر این صورت از ورود آن جلوگیری می شود.

علاوه بر آن، برای صادرات، مجوزهای خاصی همچون اخذ کارت بازرگانی و مجوزهای دیگر از سازمان های مربوطه لازم است مجوزهای دیگر شامل مجوز استاندارد عراق، مجوز اداره گمرک و سازمان صنعت معدن تجارت، گواهی مبدا، ارائه فاکتور فروش، تعهد ارزی، اظهار کالا و… می باشد.

خرید اینترنتی دستکش کار خارجی باکیفیت از فروشگاه های معتبر

خرید اینترنتی دستکش کار خارجی باکیفیت از فروشگاه های معتبر امکان خرید اینترنتی دستکش کار خارجی باکیفیت از فروشگاه های معتبر وجود دارد. انواع دستکش کار همه کاره و ضد روغن و … برای مصارف مختلف و کارهایی که نیاز به استفاده از این دستکش می باشد؛ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستکش ها که از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند کیفیت بالایی دارند و به همین علت، مشتریان زیادی خواهان خرید آنها هستند.

دستکش مزبور در سایزهای مختلف و برای دست های با اندازه های متفاوت موجود می باشند و همچنین از انگشت تا مچ دست را می پوشانند. این دستکش ها از پارچه های گوناگون لاتکسی، پلاستیکی، نیتریل، نخ و… تهیه می شوند و معمولا از دستکش های معمولی ضخیم تر هستند و در انواع ضد آب، ضد برش و… می باشند. دستکش های مذکور در لایه های متعدد تولید می شوند و برخی از آنها ساق بلند و برخی ساق کوتاه بوده و شما بسته به نوع کاربرد می توانید آنها را انتخاب کنید.

شما نیز می توانید در هر نقطه از ایران پهناور به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و با مشاهده دستکش کار خارجی و مطالعه مشخصات کامل آنها که در سایت درج شده است؛ نسبت به سفارش آنلاین آن اقدام نمایید. همکاران ما در اسرع وقت این کالا را صحیح و سالم در آدرس تعیین شده به شما تحویل می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید