دستکش محافظ صنعتی از ابزار کار مهم برای کارگران جهت کار در محیط های صنعتی و آزمایشگاهی می باشد که ایمنی کار را تا حدود زیادی بالا برده و دست های کارگران را از خطرات احتمالی محافظت می کند. مجموعه ما در زمینه فروش دستکش محافظ صنعتی فعال است و انواع دستکش محافظ صنعتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم و عمده به فروش می رساند.

پخش بدون واسطه دستکش محافظ صنعتی درجه یک با قیمت استثنایی

عوامل موثر بر قیمت انواع دستکش موجود در بازار

عوامل موثر بر قیمت انواع دستکش موجود در بازار عوامل مختلفی بر قیمت گذاری دستکش های محافظ صنعتی تاثیرگذار هستند که در زیر به آن ها اشاره می شود.

هزینه های تولید و مواد اولیه

در تولید هر کدام از دستکش های کار صنعتی مواد اولیه مختلفی مورد نیاز است. برای مثال دستکش های چرم بسته به این که از چه نوع چرمی تولید شده باشد ممکن است از قیمت متفاوتی برخوردار باشد. همچنین مرغوبیت مواد اولیه می تواند بر قیمت دستکش تاثیر گذار است. مواد اولیه مورد نیاز در تولید دستکش ممکن است از خارج تهیه شوند یا در داخل کشور قابل دسترسی باشند که این عامل خود بر افزایش یا کاهش قیمت دستکش موثر است.

مورد بعدی میزان مواد اولیه مورد نیاز برای تولید دستکش می باشد اگر تولیدکنندگان بنا به دلایلی مانند افزایش بیش از حد تقاضا در تهیه مواد اولیه با کمبود رو به رو شوند مجبور می شوند قیمت دستکش را افزایش دهند. هزینه های خط تولید و کارخانه می باشند، که خود متشکل از هزینه تجهیزات ماشین آلات و نیروی کار می باشد.

جنس دستکش کار

دستکش های ایمنی انواع جنس و مدل های مختلفی داشته و از سایز های متفاوتی برخوردار می باشند. مانند دستکش های چرم، پارچه ای یا پنبه ای و دستکش های از جنس پلی استر، دستکش های پلاستیکی، دستکش های فلزی و زنجیری و علاوه بر این کاربردهای گوناگونی دارند و بنا به درجه سختی کار ممکن است کیفیت ساخت متفاوتی داشته باشند از جمله خاصیت ضد عایق بودن، ضد حرارت و گرما، خاصیت ضد اسیدی، که هر کدام از این دستکش ها با توجه به روند تولید و کیفیت مواد به کار رفته و کاربرد های متفاوتی که دارند از تفاوت قیمت برخوردار می باشند.

شیوه های خرید و فروش

نحوه فروش دستکش بر قیمت گذاری آن نقش مهمی دارد. خرید دستکش از واسطه های تجاری مستلزم پرداخت هزینه ببشتر می باشد در حالی که خرید دستکش از نمایندگی های فروش مسنقیم به صورت عمده و بدون واسط های فروش سبب صرفه جویی و کاهش هزینه ها در خرید دستکش می شود.



راهنمای خرید بهترین دستکش موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین دستکش موجود در بازار دستکش های صنعتی متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام برای محیط کار خاص خود طراحی و ساخته شده اند. بنابراین باید با توجه به محیط کار و در نظر گرفتن سختی کار دستکش کار مورد نطر خود را انتخاب کنید. در هنگام خرید دستکش باید به دوام، راحتی، اندازه، کیفیت ساخت دستکش دقت کرد. دستکش های موجود در بازار از برندهای گوناگونی وجود دارند و از کیفیت متفاوتی برخوردارند که باید این نکته را در نظر گرفت و جهت حفط ایمنی دستکش را از برند های معتبر خریداری کرد.

هنگام خرید دستکش باید به اندازه و راحتی دستکش در دست دقت کرد. اگر دستکش کار انتخاب شده متناسب با ارگونومی دست نباشد کوچک تر یا بزرگتر از دست باشد ممکن است هنگام کار باعث سختی و کاهش مهارت شده و یا در طولانی مدت سبب ایجاد خستگی برای دست ها شود.

مورد بعدی جنس دستکش کار می باشد. دستکش های محافظ کار انواع گوناگونی دارند و از مواد مختلف تولید شده اند که برای محیط های کاری مختلف تولید شده اند، برای مثال دستکش های محافظ از جنس چرم که برای کار با مصالح ساختمانی حمل و جا به جایی بهترین گزینه هستند و مانع از آسیب زخم و سائیدگی دست ها می شود و نوع دیگر آن ضخیم بوده و در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده و در جوشکاری کاربرد دارد. همچنین بعضی از دستکش ها که از ترکیپ پارچه و پلی استر ساخته شده اند و باعث راحتی بیشتر دست ها شده و مانع از آسیب های جزئی می شوند و برای کارهای سبک باغبانی یا کارهای نجاری و …مناسب می باشند. دستکش های فلزی یا زنجیری که با فلز و مش فولادی ضد زنگ ساخته شده اند و خاصیت ضد برش دارند و برای قصابی یا کار با ابزارآلات تیز و برنده مناسب هستند.

صفر تا صد صادرات دستکش درجه یک از ایران

صفر تا صد صادرات دستکش درجه یک از ایران کشور ایران در طی سال های اخیر به علت رشد و پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی که در این زمینه به دست آورده در زمینه تولید انواع وسایل و تجهیزات ایمنی به خصوص تولید انواع دستکش کار صنعتی خودکفا شده است و کارگاه های تولیدی زیادی وجود دارند که در این زمینه رشد چشمگیری پیدا کرده اند و هر ساله حجم زیادی از انواع دستکش کار را تولید می کنند.

شرکت ها و کارخانه های تولیدی سالانه انواع دستکش کار را برای انواع مصارف و محیط های کاری با تخصص های مختلف تولید می کنند و قابل ذکر است این دستکش ها در سایز و اندازه های مختلف و دارای مدل های متنوعی هستند.

یکی از نکاتی که خریداران خارجی به هنگام خرید دستکش کار مدنظر دارند کیفیت و استاندارد های دستکش کار و قیمت تمام شده محصول می باشد که خوشبختانه دستکش های تولیدی ایران از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند و طبق آخرین استاندارد های کیفی و بهداشتی روز طراحی و تولیدشده اند و علاوه بر این از قیمت مناسب تر و به صرفه تری در مقایسه با سایر دستکش های کار مشابه برخوردار می باشند.

عمده صادرات دستکش کار از ایران به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، عمان و مخصوصا کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد. به علت افزایش کارگاه های تولیدی و رشد صنعت ساخت و ساز در این کشور ها با افزایش تقاضا برای دستکش کار رو به رو هستند.

بزرگترین کارخانه تولید دستکش محافظ صنعتی باکیفیت در قم

بزرگترین کارخانه تولید دستکش محافظ صنعتی باکیفیت در قم مجموعه پرشین ایمن در زمینه تولید انواع دستکش های محافظ کار صنعتی فعالیت دارد. این مجموعه طیف وسیعی از دستکش های ایمنی مانند دستکش های ضد برش، عایق برق، دستکش های محافظ در برابر اسید، دستکش های محافظ چرم و دستکش های مخصوص آتش نشانی و ‌… را تولید می کند، و بزرگترین کارخانه تولید دستکش در قم می باشد. دستکش های تولید شده در مجموعه ما مطابق با استانداردهای بهداشتی و کیفی روز تولید شده اند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید