دستکش کار بر اساس نوع آن از دستان شما در برابر خطرات مانند ضربه، بریدگی، سوراخ شدن، ساییدگی، حرارت و شعله محافظت می کند. مجموعه پرشین ایمن مرکز پخش دستکش کار در سراسر ایران می باشد. متقاضیان می توانند به آسانی و به صورت آنلاین محصولاتشان را سفارش دهند.

معرفی بهترین مرکز پخش دستکش کار در پایتخت

بررسی کیفیت انواع دستکش کار

بررسی کیفیت انواع دستکش کار انواع دستکش کار چیست؟
دستکش نخی / پارچه ای
دستکش های پارچه ای روکش دار
دستکش چرمی
دستکش های لاتکس، لاستیکی یا پلاستیکی
دستکش های مقاوم در برابر لرزش/مقاوم در برابر ضربه.
دستکش های مقاوم در برابر سوراخ شدن

چند نوع دستکش وجود دارد؟

به طور کلی، دستکش ها به دسته زیر تقسیم می شوند: دستکش های چرمی، بوم یا مش فلزی: این نوع دستکش ها از بریدگی، سوختگی و سوراخ شدن محافظت می کنند. دستکش های پارچه ای و روکش دار: این نوع دستکش ها از پنبه یا پارچه های دیگر ساخته می شوند.

قوی ترین دستکش های چرمی کار کدامند؟

پوست بز قوی ترین و بادوام ترین نوع چرم است. لانولین طبیعی موجود در پوست دستکش را بسیار انعطاف پذیر، ضد آب و مقاوم در برابر سایش می کند. این ماده برای کارهایی که شامل مهارت است عالی است.

از دستکش های سنگین برای چه مواردی استفاده می شود؟

دستکش های سنگین به دستکش های تولید شده گفته می شود که از ترکیب لاستیک های طبیعی و مصنوعی و مواد چرم بوده و در جلوگیری از شوک و سوختگی ناشی از تماس الکتریکی موثر است. به طور خاص، این دستکش‌ های لاستیکی ممکن است حاوی محافظ‌ های چرمی و سرآستین باشند و با پشم عایق و مواد حرارتی پوشانده شوند

چگونه دستکش را انتخاب می کنید؟

وقتی صحبت از انتخاب دستکش کار می شود، مهم است که دستکشی را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا کار خود را به راحتی انجام دهید و در عین حال از دستان خود در برابر موادی که ممکن است به پوست شما آسیب برسانند، محافظت کنید .

چرا اسب سواران دستکش های چرم گاوی را ترجیح می دهند؟

سوار کاران از دستکش که از چرم نازک آهو یا چرم گاوی ساخته شده‌اند استفاده می کنند و عمدتاً برای محافظت از دست‌ها و انگشتان سوارکار و همچنین کمک به گرفتن طناب در حین سواری استفاده می‌شوند.

برای جلوگیری از بریدگی و سایش از چه دستکش هایی باید استفاده کرد؟

دستکش‌های نخل با روکش HPPE محافظت خوبی در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی می باشند. دستکش های چرم مصنوعی مقاوم در برابر برش با آستر کولار مقاومت برش هستند.

صادرکننده بهترین دستکش کار صنعتی

صادرکننده بهترین دستکش کار صنعتی شرکت پرشین ایمن پخش کننده و صادر کننده انواع دستکش های صنعتی به سراسر ایران و جهان می باشد، همچنین شرکت پرشین بهترین پخش کننده برندهای دستکش صنعتی تلاش، دستکش توسن… می باشد. متقاضیان عزیز می توانند از طریق مشاوره گرفتن از ما سفارشات خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان با بهترین بسته بندی برایشان ارسال گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید