دست یکی از مهمترین اعضای بدن است که بیشتر از هر اعضای دیگر هنگام کار کردن در معرض آسیب قرار دارد. بنابراین یکی از ابزار و وسایلی که هنگام کار باید همراه خود داشت دستکش است .اگر می خواهید در کارهای صنعتی ، ساختمانی و تمام کار های پر خطر دستانتان آسیب نبیند و از آن ها محافظت کنید، باید از دستکش ایمنی استفاده کنید . مرکز پخش دستکش گیلان با در اختیار گذاشتن محصولات خود با شما، محافظ دستان شما میشود.

مرکز پخش دستکش در گیلان با قیمت استثنایی

بیشتر بخوانید: خرید عمده دستکش ایمنی مهندسی

عوامل موثر بر کیفیت دستکش های کار

عوامل موثر بر کیفیت دستکش های کار دستکش های ایمنی انواع مختلف و کیفیت متفاوتی دارد که از دست ها در برابر انواع آسیب ها نظیر ضربه ، حرارت، مواد شیمیایی و ساییدگی محافظت میکند . یکی از ابتدایی ترین و معمولی ترین نوع دستکش های ایمنی دستکش کار میباشد که به آن دستکش کارگری نیز میگویند. این دستکش از میان انواع دستکش فروش بی شماری دارد .از این دستکش در مشاغلی چون کار های ساختمانی ، نجاری و… استفاده میشود و به دلیل داشتن قیمت و کیفیت بسیار مناسب، متقاضیان زیادی دارد . دستکش کار مزایای زیادی داد که چند مورد از آن شامل مقاومت در برابر ضربه و آسیب های جسم تیز ، انعطاف پذیری ، سبک و خوش دست بودن و در آخر مقاومت در برابر تنش های فیزیکی است . یکی دیگر از دستکش های ایمنی دستکش برزنتی است که این دستکش هم متقاضیان زیادی دارد. زیرا این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز و داغ دارند و در شغل هایی مثل آهنگری ، کار های فولادی ، مکانیکی و… کاربرد دارد .در این جا سوال پیش می آید که برزنت چیست؟ برزنت یک پارچه سخت ، محکم و ضخیم است که علاوه بر اینکه منعطف و ضد حریق است، ضد آب هم است و از پارچه هایی مثل کرباس و پلی استر با روکش یورتان و یا پلی اتیلن ساخته شده است.برای تولید دستکش های برزنتی از این پارچه استفاده میشود، به همین دلیل این دستکش ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش آتش نشانی

عرضه مستقیم دستکش های باکیفیت

عرضه مستقیم دستکش های باکیفیت

بیشتر یخوانید: قیمت دستکش صنعتکار

عرضه مستقیم دستکش به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با بهترین و ارزان ترین قیمت و همچنین با قیمت عمده که از بهترین و با کیفیت ترین دستکش ها می باشد . دستکش های برزنتی این شرکت از بهترین و مرغوب ترین پارچه برزنت ساخته شده است که این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر آب و حرارت و اجسام تیز داشته باشند . در تولید دستکش های ایمنی این شرکت بیشتر از زیبایی روی کیفیت محصول کار شده است، تا مشتریان عزیز با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنند کیفیت خوبی از آن دریافت کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

  1. سلام
    با تشکر از سایت خوبتون . من دستکش کارگاهم رو از اینجا سفارش میدم بسیار عالی هستن و قیمتشون هم مناسبه . به بقیه هم‌توصیه میکنم که حتما از اینجا خرید کنن. کیفیتشون فوق العاده است و تا مدت ها دوام دارن.

  2. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد. مخصوصا برای ادوات وابزار در این طبقه محصولات که از حساسیت بالای بهداشتی و سلامت برخودار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید