یکی از بزرگترین مراکز پخش دستکش استادکار در شهر تهران است . که انواع دستکش کار ایمن و شستشو را در طرح ها و رنگ های مختلف و در سایز کوچک و بزرگ ارائه می دهد.

این محصول با نازلترین قیمت و کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می گردد . پخش عمده دستکش استادکار در شهرهای تبریز ، یزد ، رشت و اصفهان و … انجام می شود . خرید دستکش استادکار به دلیل کیفیت عالی و صرفه اقتصادی مورد توجه در کارخانجات صنعتی و تولیدی ها بوده است .

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به مراکز تولید این محصول و هم چنین نمایندگی های مختلف و شعب پخش و فروش دستکش های استاد کار اقدام به خرید کنند .

مشتریان می توانند این محصول را به صورت اینترنتی هم سفارش دهند و خریداری کنند.

مرکز پخش دستکش استادکار در شهر تهران

عوامل موثر بر قیمت دستکش استادکار درجه یک

عوامل موثر بر قیمت دستکش استادکار درجه یک دستکش کار استاد کار دارای ضخامت مناسب و شامل استاندارد و ضمانت کالا می باشد که از لاتکس با پوشش پنبه ای ساخته شده است. کیفیت بالای و قیمت مناسب این برند این کالا را به یک محصول قابل رقابت با نمونه های خارجی تبدیل کرده است. برند استاد کار یکی از برندهای شرکت حریر ایران می باشد که در سال 1356 تاسیس شده است.

هزینه های تولید و حمل و نقل و انبار داری از عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول به شمار می آید . این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخلی سالیانه مقدار قابل توجهی از کالای تولید شده خود را به کشورهای خاورمیانه صادر میکند. ویژگی بارز دستکش های استاد کار مقاومت در برابر حلال های نفتی و گریس ها و روغن های صنعتی می باشد.

طراحی مناسب دستکش کار استاد کار یکی دیگر از ویژگیهای آن است که با توجه به آناتومی انگشتان دست طراحی شده به همین دلیل سبب می شود که کار با آن بسیار راحت باشد. همچنین این دستکش ها ضد حساسیت می باشد. در کف این دستکش ها از نیتریل استفاده شده که همین امر با عث شده این دستکش ها فاقد هرگونه ایجاد حساسیت باشند.

مراکز عرضه دستکش استادکار ارزان قیمت

مراکز عرضه دستکش استادکار ارزان قیمت شرکت دستکش حریر ایران محصولات خود را در سراسر ایران با قیمت ارزان و با کیفیت بالا ارائه می دهد. دستکش استادکار یکی از این کالاها می باشد که نه تنها درایران بلکه در خاورمیانه یک برند شناخته شده است.

دستکش های صنعتی استادکار از دوام بالایی برخوردار است به همین دلیل مورد توجه کارگران بخش تولید و صنعت می باشد. این محصول در فروشگاه های ابزار آلات و در نمایندگی های سراسر ایران به قیمت کارخانه عرضه می شود که امکان خرید برای تمامی مشتریان عزیز به صورت جزئی و عمده فراهم شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید