مجموعه پرشین ایمن به عنوان مرکز فروش دستکش ایمنی کار با بهترین کیفیت، توانسته است توجه افراد زیادی را در سراسر کشور به خود جلب نماید. از این رو، خریداران در صورت تمایل می توانند با مراجعه به وب سایت فروش این مجموعه، محصول مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت تهیه نمایند.

مرکز فروش دستکش ایمنی کار با بهترین کیفیت

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی اطلس

نکاتی که باید در هنگام خرید دستکش ایمنی بدانید

نکاتی که باید در هنگام خرید دستکش ایمنی بدانید دست ها یکی از مهم ترین عضو بدن برای انجام فعالیت های روزانه می باشند به همین دلیل باید در محافظت از آن ها بسیار محتاط باشیم. استفاده از دستکش ایمنی مخصوص هر مشاغل تا حدود زیادی می تواند از آسیب به دست ها جلوگیری کند. جهت خرید این محصول ضروری و پرکاربرد باید به نکاتی توجه نمود تا مناسب ترین انتخاب را داشت.

  1. دستکش ایمنی باید علاوه بر بادوام بودن نرم و سبک نیز باشد تا مانع کار کردن فرد نشود.
  2. در برابر برق و الکتریسیته به عنوان عایق عمل کند. نسبت به فشار، بزار تیز و برنده و ساییدگی مقاوم باشد.
  3. جنس به کار رفته در آن نباید ایجاد حساسیت و اگزمای پوستی کند.
  4. باید دقت کرد تا دستکش از جنسی باشد که در هنگام استفاده طولانی مدت باعث عرق دست نشود.
  5. در معرض قرار گیری در دمای بالا و پایین از خود مقاومت نشان دهد.
  6. از لیز خوردن ابزار و اشیا در هنگام حمل کردن جلوگیری کند.
  7. سایز دستکش مناسب دست فرد باشد.
  8. نه کوچک باشد و نه بزرگ. با رعایت تمام استاندارد های لازم تهیه شده باشد.

انواع مختلفی از دستکش ایمنی وجود دارد که هر یک دارای ضخامت خاصی می باشند و این موضوع به دلیل نوع کاربرد و مقاومت مورد نیاز آن ها می باشد. البته لازم به ذکر است این باور غللطی است که اغلب خریداران معتقدند هر چه دستکش ایمنی از ضخامت بیشتری برخوردار باشد دارای کیفیت و دوام بیشتری است بلکه با روش های تولید پیشرفته و مدرن امروزه، معمولا دستکشی هایی تولید می شوند که با کمترین ضخامت بالا ترین کیفیت و دوام را دارا باشند.

در ادامه به چند مورد از دستکش های ایمنی که دارای ضخامت های مختلف هستند اشاره می کنیم: دستکش آتشنشانی، دستکش مکانیکی، دستکش ایمنی ضد برش، دستکش باغبانی، دستکش جوشکاری، دستکش نجاری، دستکش ایمنی برق، دستکش کار آهنگری، خالدار، سیگما، ساق بلند، دستکش ضد اسید و مواد شیمیایی و انواع دیگر دستکش ها که تعداد بالایی را شامل می شوند.

هر یک از دستکش های بالا از ضخامت مختلفی برخوردار هستند البته تفاوت ضخامت آنها تنها در یک میلی متر یا دو میلی متر در کف مواد خلاصه می شود. هیچ وقت دستکش کار، با ضخامت بالا تولید نمیشود چرا که ممکن است باعث ناراحتی دست و کند شدن سرعت انجام کار فرد استفاده کننده شود.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی نیتریلی

افزایش رونق بازار دستکش ایمنی در ایران

افزایش رونق بازار دستکش ایمنی در ایران مواردی زیادی وجود دارد که باعث افزایش میزان فروش دستکش ایمنی در بازار های ایران می گردد. از جمله این موارد می توان به کیفیت محصول و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره نمود. علاوه بر این، داشتن بسته بندی مناسب که نشان دهنده اصالت محصول و شرکت سازنده باشد نیز از دیگر موارد مهم در افزایش فروش می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در روند تولید دستکش و همچنین همراه بودن با قیمتی مناسب رابطه ای مستقیم با روند صعودی فروش خواهد داشت.

ضمنا، نحوه فروش و دسترسی آسانتر مشتریان به دستکش ایمنی یکی از مهم ترین عواملی می باشد که در بالا رفتن میزان فروش محصول موثر می باشد. به عنوان مثال، سال های اخیر، با رواج یافتن فروش اینترنتی و راحتتر شدن نحوه خرید برای مشتریان، میزان فروش این محصول نیز افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش جوشکاری سیم دوز

آشنایی با فرایند صادرات دستکش های ایمنی

آشنایی با فرایند صادرات دستکش های ایمنی در سالهای اخیر سفارش عمده دستکش ایمنی صنعتی با افزایش چشمگیری روبه رو بوده است. از همین رو بسیاری از شرکت ها و کارخانه های تولیدی در صدد برآمدند تا به صادرات این محصول به خارج از مرز های ایران روی آورند. البته لازم به ذکر است بیان کنیم در این کار واقعا موفق عمل نموده اند. زیرا ایمنی در محیط کار و همچنین در حین کار از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از همین رو بسیاری از تولیدی ها به تولید ابزار های ایمنی روی آورده اند. به همین دلیل تنوع امکانات ایمنی در بازار به حدی زیاد است که در بعضی مواقع موجب سردرگمی خریداران می شود. زیرا تنوع محصول، تنوع قیمت را به همراه دارد. در این راستا خریدار دچار ابهاماتی در مورد کیفیت محصول خواهد شد و از آنجایی که دست جز اعضایی از بدن محسوب می شود که بیشتر در معرض آسیب هست، باید دستکش با کیفیتی تهیه کرد تا از این آسیب تا حد ممکن جلوگیری نمود.

مراحل صادرات دستکش ایمنی به شرح زیر می باشند:

انجام مذاکره بین طرفین صادر کننده و وارد کننده: صادراتی که سود معقولی را برای صادر کننده و خریدار محصول به وجود آورد، مستلزم انجام یک سری مذاکرات می‌باشد.

انعقاد قرارداد بین صادر کننده و خریدار: بعد از طی کردن شرایط و رسیدن به توافق، بین صادر کننده و خریدار، قراردادی منعقد می‌گردد.

بسته بندی دستکش ایمنی: بسته بندی مناسب محصولات صادراتی، امری بسیار با اهمیت می‌باشد، چرا که علاوه بر حفظ کیفیت محصول تا رسیدن به مقصد، این فرایند، در واقع نوعی تبلیغات نیز تلقی می گردد.

اخذ مجوز های صادرات: انجام امور صادرات، نیازمند داشتن مدارکی می‌باشد، که به شرح زیر هستند:

  1. گواهی بازرگانی فاکتور تقسیم بندی
  2. دریافت مجوز استاندارد
  3. کارت بازرسی
  4. شناسه کالا

ارسال کالا به گمرک: پس از طی کردن تمام مراحل بالا، نوبت به فرستادن دستکش ایمنی به کمرگ، جهت ارسال به کشور مورد نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ضد برش چینی

سفارش خرید دستکش ایمنی کار با مناسب ترین قیمت

سفارش خرید دستکش ایمنی کار با مناسب ترین قیمت جهت سفارش خرید دستکش ایمن کار با مناسب ترین قیمت می توانید به مجموعه پرشین ایمنی مراجعه نمایید. سفارش مستقیم و بی واسطه همیشه بهترین روش برای خرید محصول با قیمت مناسب می باشد چرا که در روش مستقیم تمام واسطه ها از میان برداشته می شوند و قیمت نهایی محصول بسیار نزدیک به قیمت تولیدی می باشد.

همچنین سفارش دستکش ایمنی عمده یکی دیگر از روش هایی است که منجر به خرید محصول با قیمت مناسب می شود زیرا در روش عمده، فروشنده از انجام هزینه بسته بندی معاف است و همچنین درصد سود کمتری نسبت به فروش جزئی برای خود لحاظ می کند و در نهایت، محصول با قیمت بسیار مناسب تری به دست مشتری می رسد.

سفارش بی واسطه به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود. در روش حضوری به مراکز فروش اصلی و یا تولید کنندگان اصلی مراجعه می نمایید و محصول مورد نظر را خریداری می کنید. اما در روش غیر حضوری، از طریق فروشگاه اینترنتی پرشین ایمن می توانید از جدید ترین محصولات دیدن کرده و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید