دستکش های ضد برق گرفتگی، از جمله مهم ترین و ضروری ترین ابزار و تجهیزاتی هستند که باید در کارهایی که با جریان های مختلف الکتریسیته داریم از آن ها استفاده کنیم. این دستکش ها دارای انواع مختلفی اند و با کیفیت های متفاوتی ساخته می شوند. برای این که در خرید یک دستکش با کیفیت و استاندارد موفق عمل کنید بهتر است به مراکز عرضه و فروش معتبر این محصول مراجعه کنید، در ادامه این مقاله قصد داریم با ویژگی های یک دستکش ایمنی ضد برق خوب و یکی از مراکز فروش این دستکش ها آشنا شویم.

مرکز عرضه دستکش های ضد برق گرفتگی با بهترین کیفیت

آشنایی مختصر با دستکش ضد برق و لزوم استفاده از آن

آشنایی مختصر با دستکش ضد برق و لزوم استفاده از آن دستکش های ضد برق بر اساس نوع مقاومت خود در مقابل جریان الکتریسیته در شش کلاس دسته بندی می گردند که این دسته بندی و نام گذاری از شماره کلاس 00 تا شماره ۴ صورت می پذیرد. پس اندازه ی ولتاژی که برق کار با آن سر و کار دارد در تعیین نوع دستکش بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. همچنین دستکش های ضد برق بر اساس متریال و موادی که فرد با آن سر و کار دارد و در حین کار با آن مواد برخورد می کند دسته بندی می گردد که با علائم اختصاری مواد مورد کاربرد معرفی می گردد.

طول بیشتر این دستکش ها ۳۶ سانتی متر است. این طول برای محافظت کرد کامل از دست ها باید رعایت گردد. وزن دستکش ها و ضخامت لایه های تشکیل دهنده آن در راحتی و سهولت استفاده از آن ها تاثیر چشم گیری دارد ولی ناگزیر در کار با ولتاژ های بالا مانند ولتاژ 380 ولت ضخامت لایه و وزن دستکش های عایق برق گرفتگی بالا می رود. در زمان استفاده از دستکش های عایق برق باید به این نکته توجه داشت که این نوع دستکش ها از مقاومت مکانیکی پایینی برخوردارند و به همین خاطر در هنگام استفاده کردن از آن ها باید از روی این دستکش ها ، دستکش های چرمی استفاده شود تا مقاومت آن بیشتر شود. نکته مهم دیگری که در زمان خرید این نوع دستکش ها باید به آن توجه گردد تاریخ مصرف دستکش و سالم بودن دستکش از لحاظ فیزیکی می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

استفاده از دستکش های عایق برق بسیار اهمیت دارد. و ضروری می باشد. چرا که الکتریسیته یک جریان قوی و بسیار کشنده است که اگر از بدن رد شود می تواند صدمات جانی جبران ناپذیری بزند. و حتی باعث مرگ افرادی شود که با برق کار می کنند. بنابراین استفاده از این نوع دستکش ها با استاندارد های مناسب یک امر مهم و حائز اهمیت است.

طراحی استاندارد مدل های مختلف دستکش ضد برق

طراحی استاندارد مدل های مختلف دستکش ضد برق دستکش های مختلف ضد برق، براساس کلاس کار خود، و شماره ای که بر روی آن حک شده دارای استاندارد ها و ویژگی های مختلفی است. دستکش های کلاس 00 ضعیف ترین نوع دستکش های برق کاری هستند و دستکش های کلاس 4 قوی ترین این دستکش ها محسوب می شوند. اما این دستکش ها بر اساس مقدار تحمل بار های الکتریکی باید دارای استاندارد های زیر باشند:

دستکش های برق کاری باید هیچ گونه تورمی که بیشتر ناشی از آلودگی های شیمیایی است نداشته باشند. حتی کوچک ترین تورم در دستکش های عایق برقکاری هم می تواند باعث بروز مشکل شود. اگر در دستکش‌ های برق کاری در زمان بازرسی هر نشانه‌ای از عیب و ایراداتی که در بالا گفتیم ذکمشاهده شود، باید برای پاک کردن آن نشانه ها و آزمایش های مجدد از سرویس تولید خارج شوند.

لاستیک های به کار رفته در این دستکش ها در برابر اثرات اُزن آسیب‌پذیرمی باشد؛ اُزن سبب ترک‌خوردگی لاستیک ها می‌شود و یکپارچگی آن ها را از بین می‌برد. پس اگر دستکش‌های ضد برق لاستیکی را در محیط هایی استفاده کنید که سطح اُزن در آن، بالا باشد، دستکش ها زود تر خراب خواهند شد.

این دستکش ها باید در برابر ضربات مکانیکی مقاوم باشند و مانعی در برابر کار کردن افراد نباشند. این دستکش ها نسبت به حرارت بالا و کم باید مقاومت بالایی داشته باشند. برق را از خود عبور ندهند و همچنین کار تهویه هوا را به درستی انجام دهند و مانع از عرق کردن دست ها گردند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دستکش های ایمنی دارند سبک بودن و خوش دست بودن آن ها و انعطاف پذیر بودنشان می باشد.

بررسی نحوه صادرات دستکش ضد برق از ایران

بررسی نحوه صادرات دستکش ضد برق از ایران برای صادرات دستکش های ضد برق، صادرکنندگان با چالش های مختلفی روبه رو هستند، اما صادرات این محصولات نسبت به سایر محصولات کار آسان تری می باشد. در صادرات این دستکش ها ابتدا باید یک شماره بازرگانی یا کارت بازرگانی داشته باشید، البته می توانید با کارت تجار دیگر نیز اقدام کنید. سپس باید مشتریان و بازار هدف خود را پیدا کنید. معمولا بیشتر خریداران این محصولات کشور های همسایه ایران از جمله عراق و افغانستان و کشور های حاشیه خلیج فارس می باشند. پس از بازاریابی مناسب، باید امور گمرکی مربوط به صادرات کالا انجام گردد. برای کاهش درد سر ها و چالش های مربوط به این بخش از صادرات کالا می توانید با شرکت های بازرگانی ای که از ترخیص کاران مجرب برای این امر استفاده می کنند، همکاری کنید. برای حمل و نقل محصولات خود در داخل کشور نیز باید تمهیداتی بیندیشید. این کار از ضروری ترین و مهم ترین بخش های صادرات کالا می باشد. این حمل و نقل می تواند هم از راه های زمینی و هم راه های هوایی صورت بگیرد. انتخاب دستکش ایمنی مناسب برای صادرات مهم ترین نکته صادرات است. شما با انتخاب یک محصول خوب برای صادرات می توانید جایگاه خود را در بازار های هدف به دست بیاورید. در ادامه به معرفی بهترین دستکش های ضدبرق صادراتی می پردازیم.

سفارش خرید دستکش های ضد برق گرفتگی از فروشگاه های معتبر

سفارش خرید دستکش های ضد برق گرفتگی از فروشگاه های معتبر مجموعه پرشین ایمن، تولید کننده و پخش کننده انواع تجهیزات آتش نشانی و دستکش های ایمنی عایق برق سکورای فشار متوسط ، قوی و ضعیف می باشد. این مجموعه تولیدکننده و صادر کننده انواع دستکش های ایمنی از جمله دستکش های ضد برش، دستکش های ضد آب و رطوبت، دستکش جوشکاری و انواع مختلف دیگر آن می باشد. دستکش های پرشین ایمن از تنوع بالایی در طراحی و نقش و رنگ برخوردارند. و بهترین دستکش ها را با بالاترین کیفیت و مرغوب ترین مواد تولید می کنند. برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش خود می توانید به سایت این شرکت سر زده و با مشاورین مجرب آن صحبت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید