برای انجام فعالیت ها و کارهای تولیدی مرتبط با حرارت استفاده از دستکش مناسب برای محافظت از دست ضرورت دارد تا از دست در برابر سوختگی ناشی از کارهایی مانند بلور سازی یا ریخته گری محافظت شود و دستکش کف دوبل نسوز یکی از بهترین این دستکش ها است که توسط مراکز پخش دستکش مذکور با قیمتی مناسب به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید تا نیاز کارخانه های تولیدی را تامین کند.

مراکز پخش دستکش کف دوبل نسوز در بازارهای داخلی

بررسی عوامل موثر بر قیمت دستکش

بررسی عوامل موثر بر قیمت دستکش قیمت دستکش به عنوان یکی از ابزارهای کار، تحت تاثیر چندین عامل مختلف قرار دارد و هر یک از آنها به نوعی نرخ این محصول پرمصرف را تغییر می دهند بنابراین کسانی که در زمینه تجارت دستکش فعالیت دارند و این محصول را برای فروش در داخل یا صادرات تهیه می کنند باید به اندازه کافی با تاثیر این عوامل بر نرخ دستکش آگاه باشند.

جنس دستکش یکی از مهمترین عواملی است که قیمت آن را تحت تأثیر قرار می دهد و هر چه نرخ مواد مورد استفاده برای ساخت دستکش بیشتر باشد در نهایت قیمت این محصول نیز افزایش خواهد یافت استفاده از پلاستیک برای ساخت دستکش باعث تولید محصولی ارزان قیمت می شود اما چنانچه از چرم در ساخت آن استفاده گردد نرخ محصول بسیار بالاتر خواهد رفت.

سایز این محصول تاثیر زیادی در قیمت تمام شده آن دارد و اگر دستکش از سایز بزرگتر برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود بنابراین در تهیه دستکش باید به سایز آن توجه کرد چون نمونه‌های سایز کوچک نرخ ارزان‌تری از انواع سایز بزرگ خواهند داشت.

نحوه تولید دستکش و تجهیزات مورد استفاده برای آن تاثیر زیادی برای قیمت تمام شده این محصول دارند چون در برخی از آنها نیاز به طی مراحل زیادی برای آماده شدن است در حالی که نمونه های دیگری از این محصول ممکن است به راحتی تولید شوند و طبیعتاً این دو از نظر قیمت با یکدیگر بسیار متفاوت خواهند بود بنابراین چنانچه برای تولید نیاز به تجهیزات مختلف باشد قیمت آن نیز بالا خواهد.

نرخ این محصول بر اساس این که در داخل کشور تولید شده است یا از برند های خارجی می باشد بسیار متفاوت خواهد بود و معمولاً نمونه‌های داخلی قیمت ارزان‌تری دارند اما دستکش های خارجی به دلیل خرید با ارزهایی غیر از ریال از قیمت بالاتری برخوردار هستند چون این دستکش ها باید تعرفه های گمرکی مختلفی را پرداخت کنند که در بالا رفتن قیمت آنها نقش دارد.

نحوه صادرات دستکش از راه هوایی

نحوه صادرات دستکش از راه هوایی مسیرهای صادرات کالا از هر کشور متفاوت باشد به عنوان مثال برخی از کشورها به دلیل عدم دسترسی به آب‌های آزاد امکان صادرات دریایی را ندارند و برخی به دلیل جزیره ای بودن باید محصولات را به صورت دریایی صادر کنند که طبیعتاً هزینه هر یک این صادرات با دیگری متفاوت خواهد بود.

ایران از جمله کشورهایی است که امکان صادرات به هر سه روش هوایی، دریایی و زمینی را دارد و از هر یک از روش‌های فوق برای صادرات انواع محصولات استفاده می کند؛ صادرات دستکش از راه هوایی بسیار آسان تر از روش‌های دیگر انجام می گیرد اما از نظر هزینه ای نسبت به آنها گرانتر است و صادر کننده باید مبلغ بیشتری را برای هزینه حمل و نقل پرداخت نماید.

در صادرات هوایی محصول از کارخانه به فرودگاه ارسال می شود و در گمرک فرودگاه توسط کارشناسان مربوطه مورد ارزیابی و بررسی جنس و قیمت قرار می گیرد تا تعرفه صادراتی آن مشخص شود؛ پس از مشخص شدن هزینه گمرکی باید مبلغ اعلام شده توسط ترخیص کار به صورت کامل پرداخت شود و در نهایت با انجام این کار مجوز گمرکی برای بارگیری محصول صادر می گردد و با اخذ این مجوز امکان بارگیری محموله در هواپیما ممکن می شود.

محموله های بزرگ صادراتی در هواپیماهای باری و محصولاتی که کم حجم تر هستند در هواپیماهای مسافربری نیز امکان بارگیری دارند؛ صادرات دستکش از راه هوایی یکی از روش‌های ارسال آن است تا در زمان کوتاه به دست مشتری برسد و برخلاف روش های دیگر طی چند ساعت محصول به دست خریداران خواهد رسید در حالی که در صادرات زمینی و دریایی این زمان ممکن است به چندین روز و حتی چند ماه برسد.

راهنمای خرید آنلاین دستکش با کیفیت

راهنمای خرید آنلاین دستکش با کیفیت دستکش با کیفیت را باید از فروشنده معتبر این محصول خریداری کرد و امروزه روش های بسیار زیادی وجود دارد که به خرید هر چه راحت تر آن کمک می کند همچنین امکان خرید آنلاین برای مشتریان فراهم شده که در این روش خرید محصول به صورت لحظه‌ای انتخاب و پرداخت مبلغ آن نیز به صورت آنی انجام می‌شود و این روش های خرید هم برای خریدار مناسب تر است و این اطمینان را وی ایجاد می‌کند که محصول رزرو شده است و فروشنده نیز به مبلغ معامله در کمترین زمان دست پیدا می‌کند.

برای خرید آنلاین انواع دستکش، فروشندگان اقدام به ایجاد وب سایت اختصاصی کرده‌اند که در این در وب سایت، مشخصات کاملی از محصولی را که در اختیار دارند به مشتری معرفی می نمایند تا مشتری بدون این که به محل فروش دستکش مراجعه کند از خانه یا محل کار تنها با مراجعه به سایت مذکور اطلاعات بیشتری در مورد دستکش به دست آورد و با چند کلیک هر مقدار از این محصول که مایل باشد برای خود ثبت سفارش نماید.

خرید دستکش با روش یاد شده باعث صرفه جویی در وقت خریدار شده و انواع هزینه‌های خرید این محصول به مقدار چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و خریدار در کمترین زمان دستکش موردنظر خود را به دست آورده از آن برای تجهیز پرسنل کارخانه یا فروش بهره می برد.

سفارش عمده دستکش کف دوبل نسوز از تولیدکننده

سفارش عمده دستکش کف دوبل نسوز از تولیدکننده دستکش کف دوبل نسوز یکی از دستکش های تمام چرم به شمار می رود که همچون انواع دستکش کف مواد و دستکش ضد برش برای محافظت از دست طراحی شده است و تولید کننده این محصول آن را با تضمین کیفیت و قیمتی مناسب در همه سفارش های عمده به خریداران ارائه می‌کند.

سفارش این دستکش به صورت عمده از طریق ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده امکان‌پذیر می‌شود و به این صورت مشتری در اولین فرصت نیاز خود را به این دستکش با کیفیت تامین می کند و از آن برای استفاده در کارخانه ها و کارگاه های مختلف یا جهت صادرات به بازارهای گوناگون استفاده می نماید همچنین سفارش خود را در حجم های بسیار بالا نیز با کمترین قیمت و در اسرع وقت در اختیار می‌گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید