دستکش ایمنی عمده را می توان از مراکز تولید و عرضه این محصول، با قیمتی ارزانتر دریافت کرد. این دستکش ها دارای مدل ها و سایزهای گوناگونی هستند. از آنجایی که دست کارگر بیش از هر ارگان دیگری از بدن، در معرض خطرات احتمالی قرار دارد؛ دستکش ایمنی سایز کوچک و بزرگ برای مشاغل مختلف، طراحی و تولید می شود که دستکش فلزی ضد برش، دستکش جوشکاری، دستکش کف مواد و … مدل های پرکاربرد این محصول هستند.

مراکز تولید دستکش ایمنی عمده

مدل های مختلف دستکش ایمنی براساس جنس

مدل های مختلف دستکش ایمنی براساس جنس کارگران در صنایع مختلف با خطرات احتمالی زیادی مواجه هستند و ناگفته پیداست که آسیب های زیادی، سلامت دست را تهدید می کنند. برای حفاظت درست و اصولی از این عضو مهم، باید از دستکش ایمنی مناسب استفاده شود تا به خوبی از انگشتان در برابر خطراتی مانند مواد شیمیایی، قطعات تیز و برنده، حرارت بالا و … محافظت شود.

دستکش های ایمنی مدل های مختلفی داشته و هر کدام مطابق با نوع کاربرد، دارای جنس های متفاوتی می باشند؛ برخی از مشهورترین جنس های دستکش ایمنی عبارتند از:

لاتکس: دستکش های لاتکس بسیار پرکاربرد و نسبتا ارزان قیمت هستند. این نوع دستکش فقط در برابر مواد شیمیایی ضعیف مقاومت داشته، اما می تواند به خوبی در برابر انواع میکروب ها و ویروس ها نفودناپذیر باشد.

مواد پلیمری: دستکش های کف مواد را معمولا با فرآورده های پلیمری به شکل دوبل، روکش می کنند تا در برابر حرارت بالا و مواد شیمیایی قوی به خوبی تاب آورند.

فلزی: دستکش فلزی ضد برش برای افرادی که در صنایع برش شیشه و فلزات، قصابی، جوشکاری و … فعالیت دارند، بسیار مناسب است.

بوتیل: این جنس ماده در برابر گازهای خطرناک مقاومت خیلی خوبی داشته و استفاده از آن برای کارگرانی که با گاز کلر یا هیدروژن سیانید سروکار دارند، کاملا ضروری است.

پی وی سی: این نوع دستکش هم از مشتقات مواد پلیمری ساخته می شود؛ پی وی سی در برابر پارگی، مواد شیمیایی و … به خوبی مقاومت می کند.

خرید مستقیم دستکش ایمنی عمده

خرید مستقیم دستکش ایمنی عمده با خرید مستقیم دستکش ایمنی عمده، می توان در هزینه های نهایی، صرفه جویی خوبی به عمل آورد و این محصول را ارزانتر از فروشگاه های خرده فروشی دریافت کرد. خرید مستقیم دستکش ایمنی دارای این مزیت است که فروشنده، کیفیت محصول را تضمین کرده و این اطمینان وجود دارد که دستکشی استاندارد و از تولیدکننده ای سرشناس به مشتری معرفی شود.

در شهرهای مختلف کشور، دفاتر نمایندگی متعددی برای فروش مستقیم دستکش ایمنی کار وجود داشته و مشتریان قادرند به انواع مختلف دستکش ایمنی دسترسی آسانی داشته باشند. این مجموعه با فراهم آوردن برترین مدل های بازار که از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین شده هستند، سفارشات مشتریان را در هر حجمی که باشد؛ در کمترین زمان ممکن، برای آنها تامین می سازد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید