پخش دستکش گیلان به صورت عمده در سراسر نقاط کشور بر روی قیمت اصلی این محصول تأثیری ندارد، تنها موضوعی که باعث افزایش قیمت این محصول هنگام پخش عمده ی آن می باشد هزینه ی ارسال و باربری آن است و این موصوع به طور کلی برای انواع لباس کار کارگاهی صادق می باشد

قیمت پخش عمده دستکش گیلان در بازار

عوامل موثر در قیمت انواع دستکش کار

عوامل موثر در قیمت انواع دستکش کار مسلماً مهمترین و اولین موضوع برای خریداران و فروشندگان دستکش ایمنی، کیفیت دستکش مدنظر بوده و بعد از مسئله ی کیفیت، قیمت دستکش از اهمیت بعدی برخوردار می باشد.

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث گرانی انواع دستکش ایمنی شده است. بنابراین خریداران استادکار نیز باید این مسائل را در نظر گرفته تا با یک آشنایی اجمالی نسبت به خرید دستکش ایمنی باکیفیت و مقاوم، اقدام نمایند.

از جمله موارد تأثیر گذار در خرید دستکش باکیفیت، موارد زیر می باشد:

۱_تهیه شده از چرم بادوام گاوی

۲_انعطاف بالا در حین برخورداری از ضخامت مناسب

۳_مقاومت بالای قسمت های پرکاربرد دستکش

۴_احساس راحتی و آسایش توأم با ایمن بودن.

همچنین عوامل بسیاری در استاندارد بودن انواع دستکش دخیل می باشد که از جمله تأثیرگذارترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱_استفاده از نخ نسوز در تولید دستکش

۲_ضد ضربه و ضد حرارت بودن دستکش

۳_تولید دستکش از چرم مرغوب

۴_کیپ شدن دستکش روی دست.

بنابراین به دلیل اینکه دستکش های ایمنی حساس بوده و نقش تأثیرگذاری در حفاظت دستها ایفا می کنند پس الزامیست که در انتخاب دستکش ایمنی و صنعتی مناسب نهایت دقت لحاظ گردد.

از آنجایی قیمت دستکش های ایمنی با توجه به انواع آنها متفاوت است در این مطلب ما به معرفی اجمالی انواع دستکش های ایمنی میپردازیم.

انواع دستکش ایمنی

از جمله دستکش هایی که در حوزه ی دستکش های ایمنی قرار گرفته و دارای کاربردهای تخصصی نیز می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱_دستکش ضد مواد نفتی

۲_دستکش عایق برق فشار قوی

۳_دستکش زنجیری (دستکش قصابی)

۴_دستکش تمام چرم و انواع دیگر

نتیجه اینکه هر مدل از دستکش ایمنی با قیمت متفاوت، برای کاربردی خاص تولید شده و اگر دستکش ها در مکان مناسب خود مورد استفاده قرار نگیرند، خریداران این محصول متحمل خسارت های جبران ناپذیری می گردند.

فروشگاه معتبر دستکش گیلان صادراتی

فروشگاه معتبر دستکش گیلان صادراتی فروشگاه معتبر دستکش گیلان صادراتی انواع دستکش را به صورت عمده و جزئی به قیمت کارخانه ی دستکش گیلان به فروش می رساند. قیمت تمامی محصولات این فروشگاه با قیمت موجود در سایت رسمی دستکش گیلان تفاوتی ندارد.

محصولات این فروشگاه تماماً به قیمت کارخانه و نمایندگی فروش دستکش گیلان (نمایندگی فروش در اصفهان و سایر شهرها) می باشد.

اکثر محصولات این فروشگاه مانند کفش ایمنی تایگر بهشتیان که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در بازارهای خارجی نیز، طرفداران بسیاری دارند، به نحوی که محصولات این فروشگاه، در بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر شده است.

سانکس نیز از برترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات صنعتی در ایران می باشد که توانسته تا این لحظه رضایت کاربران خود را در زمینه ی ابزار آلات کسب کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید