مراکزی که به صورت مستقیم به فروش دستکش کار فوکس می پردازند، این محصول را با قیمت ویژه عرضه می کنند. البته قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن، بسیار مقرون به صرفه است. تولید کنندگان، قیمت انواع دستکش کار فوکس درجه یک موجود در بازار را، بر اساس نحـوه تولید، مواد اولیه بکار رفته در ساخت آن و شرایط اقتصادی، تعیین می کنند. اما به دلیل نوسانات موجود در بازار، ممکن است قیمت محصول ثابت نباشد. اما با مراجعه به نمایندگی های معتبر، می توان از قیمت به روز محصول مطلع شد.

قیمت ویژه دستکش کار فوکس درجه یک

معرفی انواع دستکش کار فوکس

معرفی انواع دستکش کار فوکس

دستکش کار فوکس، یکی از بهترین دستکش های تولید داخلی با بکارگیری بهترین مواد اولیه و با بیشترین کارایی در بین محصولات مشابه می باشد. این دستکش، در انواع مختلفی با ویژگی های گوناگونی تولید می شود. در این مطلب، به توضیح مختصری درباره انواع دستکش کار فوکس، می پردازیم.

یکی از انواع دستکش کار فوکس، دستکش ضد برش می باشد. روکش این دستکش از مواد طبیعی و مرغوب و در اغلب موارد از جنس لاتکس است. غالبا رنگ رویه آن آبی است. در ساخت و تولید آن، تمامی استاندارد های اروپایی رعایت شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی، بریدگی، سایش و.. دارد. این دستکش به گونه ای ساخته می شود که اشیا بر روی آن نلغزند و ثابت بمانند. این دستکش انتخاب خوبی برای افراد شاغل در صنایع ساختمانی، باغبانی و حمل و نقل و .. می باشد.

نوع دیگر دستکش کار فوکس، دستکش ایمنی است. تراکم الیاف این دستکش بسیار زیاد است و در طراحی آن به صورت شیار دار، در افزایش قدرت چسبندگی آن موثر است. این نوع دستکش نیز با رعایت استانداردهای مربوطه تولید شده و مقاوم است. البته استحکام آن نسبت به نوع ضد برش، کمتر است. این محصول برای فعالیت های صنعتی سبک مثل مکانیکی، امور خدماتی و .. مناسب تر است.

از دیگر انواع دستکش کار فوکس، می توان به دستکش ضد اسید، دستکش جوشکاری دولایه، دستکش ضد حلال و دستکش نسوز صنعتی، که به صورت تخصصی تر برای مشاغل خاصی تولید می شود، اشاره کرد.

عرضه مستقیم دستکش کار فوکس ارزان

عرضه مستقیم دستکش کار فوکس ارزان

شرکت های فعال در زمینه عرضه مستقیم دستکش کار فوکس ارزان، این محصول را به صورت گسترده در بازار های مصرف تمام کشور عرضه کرده و آن ها را با در نظر گرفتن سود بسیار کم و نرخ مقرون به صرفه، به دست مردم می رسانند. این روش عرضه محصولات، موجب کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل و هزینه واسطه ها می شود. مجموعه ما، جهت فروش مستقیم دستکش کار فوکس، درگاه مجازی و سایت ثبت سفارش آنلاین را ایجاد نموده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید