افراد زیادی در کشورمان مشغول فعالیت هستند که شغل های دارند که نیازمند وسایل و لباس های ایمنی هستند و نیاز به وسایلی مانند دستکش که اولویت کار می باشد و لباس و غیره دارند. یکی از دستکش های کاری که مناسب برای شغل های متفاوت است و ایمنی را به وجود می آورد دستکش کار است که فروشگاه مجموعه ما بهترین نوع آن را با قیمت فروشی مناسب در اختیار شما قرار می دهد و قیمت فروش دستکش کار بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت فروش دستکش کار

شاخصه های بارز دستکش کار مناسب

شاخصه های بارز دستکش کار مناسب ابزار ها و وسایل مانع جلوگیری از آسیب های در حین آتش سوزی، برق گرفتگی و یا شغل های دیگری که نیاز به دستکش های مطمئن و محکمی دارند می شوند. یکی از قسمت های حیاتی بدن دست و انگشتان می باشد که جزو کاربرد ترین قسمت بدن است و همیشه در حال فعالیت می باشد و نگهداری آن بسیار اهمیت دارد و در سلامتی تاثیر زیادی می گذارد.

دستکش کار انواع مختلفی دارد و مناسب برای هر کاری می باشد و کمک می کند تا از خطر در حین کار جلوگیری کند و مواظب دست ها می باشد که از جنس بسیار محکمی تهیه می شود که در شغل های متفاوتی کاربرد دارد و بنا به شرایط آب و هوایی، اندازه و سایز، و کار شما می توانید نوع آن را خریداری کنید و دیگر نگران سلامتی دست و انگشتان در حین کار نباشید.

خرید دستکش کار بوفالو به دلیل محافظت از دست و مزایای زیادی که دارد بسیار است برای مثال یکی از مزایای این محصول در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد و انعطاف زیادی نسبت به دستکش های دیگر دارد و قیمتی بسیار مقرون به صرفه و عالی دارد.

دستکش کار دارای انواع و طرح های متفاوتی می باشد که هر کدام مناسب برای هر شغل است برای مثال چند نمونه از دستکش های که استفاده می شود دستکش فلزی، جوشکاری، آتش نشانی، چرمی، آزمایشگاه و انواع دیگری از دستکش های که در کار بسیار استفاده می شود و محافظی برای دست و انگشتان می باشد و مانع آسیب دستان شما شود.

خرید عمده دستکش کار

خرید عمده دستکش کار دستکش کار یکی از محصولات پر فروشی می باشد که خرید عمده آن را می توانید از روش های اینترنتی و تلفنی انجام دهید و به راحتی با قیمت و زمان مناسب محصول را دریافت کنید و یا می توانید با شماره انتهای صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان با سابقه، با اعتباری طولانی به در خواست شما رسیدگی کنند و شما را با نمایندگی دستکش فوکس در اصفهان آشنا کنند تا بهترین محصول را از مجموعه ما با کیفیت و قیمتی مناسب انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید