حفاظت از دست ها که در خط مقدم ایمنی شغلی قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. دستکش های کار که برای جلوگیری از صدمات دست تولید می شوند، از شما در برابر خطراتی که ممکن است در حین کار رخ دهد محافظت می کند. تنوع زیاد دستکش های تعمیرکار دارای گزینه های رنگ دستکش نارنجی و مشکی نیز می باشد. قیمت دستکش کار نخی شرکت ما با کیفیت فوق العاده بسیار مقرون به صرفه می باشد برای اثبات این ادعا حتما از محصولات ما مانند کفش ایمنی بابک دیدن فرمایید.

قیمت فروش دستکش کار نخی

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی کار در گیلان

بررسی اجمالی دستکش ضد برش خارجی

بررسی اجمالی دستکش ضد برش خارجی دستکش ضد برش خارجی چرمی مانند کفش ایمنی سپاس کاربردهای گسترده ای دارند و ویژگی های مفید زیادی دارند. چرم چسبندگی خوبی دارد، محصولی است که در برابر جرقه، سطوح تیز یا ساینده محافظت می کند. این حفاظت؛ دوام خود را حتی زمانی که در معرض گرمای متوسط ​​قرار می گیرد، مانند اصطکاک طنابی که از کف دست می گذرد، حفظ می کند، در حالی که گرمای منبع یا بارها را کاهش می دهد.

در حالی که دستکش های چرمی دوام و عملکرد بالایی را نشان می دهند، اما کاملاً با دست ها تناسب دارند. دستکش های چرمی با آستر کولار یا زمستانی به یک انتخاب همه کاره برای محافظت از دست های صنعتی تبدیل می شوند.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش کار در کرج

دستکش های ایمنی کار بسته به منطقه استفاده و نیاز متفاوت است. در حالی که در کارهایی که با مواد شیمیایی در تماس هستند از دستکش های مخصوص برای محافظت از دست ها در برابر این مواد استفاده می شود، در کارهایی که نیاز به محافظت در برابر گرما دارند از دستکش های ضد حرارت استفاده می شود. دستکش های چرمی، نخی، نیتریلی و پارچه ای پرکاربردترین دستکش های کار هستند.

انتخاب صحیح دستکش ایمنی کار بسیار مهم است. مهم ترین نکته ای که در این زمینه باید در نظر گرفت انتخاب دستکش متناسب با محیط کاری است که در آن استفاده می شود. برای جلوگیری از صدمات و بریدگی، دستکش تعمیرکاران و دستکش محافظ حرارتی در صورت تماس با گرما به درستی انتخاب شود.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب دستکش کار بنایی، اندازه دستکش است. دستکش باید نه بزرگ باشد و نه کوچک و کاملاً متناسب با دست شما باشد. نباید فراموش کرد که دستکش های پهن از نظر ایمنی خطر بزرگی ایجاد می کنند.

مرکز تولید دستکش کار نخی

مرکز تولید دستکش کار نخی قیمت دستکش ضد حساسیت کار برای ایمنی شغلی با توجه به نوع، برند و ساختار دستکش متفاوت است. انواع دستکش مسترفورس، رمتاش، استارلاین، محصولات برندهای با کیفیت در www.persianimenco.com با قیمت های مقرون به صرفه و گزینه های خرید آسان منتظر شما هستند. پس همین حالا به محصولات سایت ما سر بزنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید