دستکش های مخصوص کار تفاوت بسیاری در جنس و طرح با دستکش های ساده دارند. کاربرد دستکش های کار صرفا برای حفظ و ایمنی از خطرات و آسیب هایی می باشد که در حین فعالیت های مختلف ممکن است صورت بگیرد. این محصول در جنس پارچه برزنت بیشتر تقاضا را در بازار فروش داشته است. قیمت فروش دستکش برزنتی نسوز با بهترین کیفیت در فروشگاه‌ های عرضه این محصول در سراسر کشور متفاوت می باشد لذا برای خرید ارزانتر می توان مراکزی را یافت که بدون واسطه و به صورت مستقیم محصول را در کیفیت بالا در اختیار خریدار قرار می دهند.

قیمت فروش دستکش برزنتی نسوز با بهترین کیفیت

مقایسه انواع دستکش برزنتی از نظر قیمت

مقایسه انواع دستکش برزنتی از نظر قیمت دستکش های صنعتی یا همان دستکش کارگری دارای مراحل تولیدی پیچیده و متفاوتی می باشند که این تفاوت نسبت به نوع کارایی دستکش متغیر است. به عنوان مثال دستکش حفاظ برق در استفاده از پارچه و لوازمی که نیازمند تولید آن است با دستکش ضدآب تفاوت فاحشی دارد بنابراین در مشاهده قیمت گوناگون این محصول در بازار فروش نتیجه می گیریم که بخش بزرگی از آن صرفا به دلیل تنوع در مراحل تولید و مواد اولیه محصول می باشد.

دستکش برزنتی صرفا از پارچه برزنت تولید شده است. این امر برای تولید لوازم هایی حفاظتی کار که برایشان کیفیت پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است، به کار می رود. پارچه برزنت به دلیل تنوع در کیفیت و ضخامت دارای قیمت گوناگونی است لذا تولیدکنندگان این محصول با توجه به این امر، سعی بر آن دارند از نوعی از برزنت استفاده کنند که با داشتن کیفیت مطلوب، هزینه بالایی را جهت تهیه نداشته باشد.

دستکش های برزنتی دولایه صرفا برای فعالیت های ضربتی مانند کندن زمین و … مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در فعالیت های مذکور، بیشترین آسیب متوجه ناحیه دست بوده و پوست و گوشت آن را مورد اصابت ضربه قرار می دهد لذا دولایی پارچه مذکور به همراه لایی ضد ضربه در کف و رویه دستکش از اتفاق این موضوع جلوگیری می نماید. بدین ترتیب دستکش مذکور به علت استفاده زیاد از متراژ پارچه موردنظر قیمت بیشتری را نسبت به انواع دیگر دارد که کاملا قابل قبول می باشد.

نکاتی مهم برای خرید دستکش ایمنی درجه یک

نکاتی مهم برای خرید دستکش ایمنی درجه یک پارچه برزنتی عموما دارای ویژگی ضدآب و نسوز می باشد که این امر توجه تولیدکنندگان دستکش ایمنی را به استفاده از این نوع پارچه جلب کرده است. پس بهتر است در هنگام تهیه دستکش، اطلاع کافی از جنس پارچه و درجه کیفی آن داشته باشیم تا محصولی را انتخاب کنیم که در صورت کارایی عالی، طول عمر مصرفی بالایی را داشته باشد.

نکاتی که هر یک از خریداران دستکش ایمنی باید قبل از خرید بدان توجه نمایند در ذیل آورده شده است که مطالعه آن خالی از لطف نمی باشد:

دستکش های ایمنی در نوع حفاظ برقی، حفاظ ضربه و حفاظ رطوبت و حرارت می باشند لذا توجه به نوع فعالیت خود و انتخاب نوع مناسب این محصول در وهله اول از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. دستکش حفاظ برقی و حرارتی همواره جزو پرفروش‌ ترین نوع این محصول بوده است چرا که فعالیت در مشاغلی که به برق و حرارت مرتبط می باشد صرفا بدون دستکش ایمنی خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

در انتخاب دستکش ضدضربه باید به ناحیه کف دستکش توجه ویژه ای شود. تعبیه لایی ضد ضربه در داخل دستکش و در قسمت کف محصول بسیار مهم بوده و بالطبع کارایی محصول را مشخص می کند. در دستکش های حفاظ برق، لایه داخلی با مواد غیررسانا پر می شود که در صورت هرگونه ارتباط مستقیم دست دارای دستکش ایمنی با برق، هیچگونه برق گرفتگی برای فرد به وجود نیاید.

دستکش ضدحرارت یا نسوز نیز دارای پارچه نسوزی بوده که عموما در کف و روی محصول به کار رفته است. این محصول برای مشاغل کوره پزی و … که ارتباط مستقیمی با حرارت بسیار زیاد و آتش دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه دریایی

بررسی نحوه صادرات دستکش ایمنی از راه دریایی دستکش ایمنی در طی سالهای گذشته با استفاده از پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته درجه یک، در داخل کشور به وفور تولید و عرضه شده است. کارایی مختلف این محصول در مشاغل گوناگون، استقبال کارگران و کارمندان صنعتی و غیر صنعتی‌ را در پی داشته است. با توجه به این امر، ارائه سایز مختلف در تولید دستکش لازم و ضروری است لذا تولیدکنندگان می کوشند بیشتر مدل هایی را تولید نمایند که دارای تغییر سایز می باشد که این عامل برای مصرف کنندگان کارایی عالی را ایجاد می کند.

صادرات این محصول به دلیل تولید بالایی که توسط تولیدکنندگان انجام می گیرد با رونق چشمگیری مواجه گشته است. صادرات این محصول صرفا به صورت زمینی، هوایی و دریایی طبق طول فاصله کشور مبدا و مقصد انجام می گیرد. کشورهای صادرکننده در جهان، به دلیل پاسداشت ارزش کارگران صنعتی و معدنی، قیمت مناسبی را برای صادرات اعمال می نمایند تا دسترسی تمامی افراد فعال در این حوزه به راحتی ممکن گشته و آسیب های کمتری متوجه این قشر فعال گردد.

اصول صادرات از طریق راه دریایی برای صادرکنندگان سخت تر از راه زمینی می باشد. بدین دلیل بیشتر صادرکنندگان طبق موازینی که برای صادرات دریایی وجود دارد، سعی دارند مراحل لازم را با دقت و جزئیات بیشتری سپری نمایند تا از پرداخت هزینه اضافی معاف گردند.

مراکز خرید دستکش برزنتی نسوز در سطح کشور

مراکز خرید دستکش برزنتی نسوز در سطح کشور افرادی که خواهان تهیه این محصول با کیفیتی عالی می باشند باید در کنار جستجوی مراکز معتبر فروش، از میزان رضایت خريداران برندهای مختلف اطلاع حاصل نمایند. عموما برندهای تولیدی داخلی و خارجی این محصول در بازار فروش زیاد بوده و محصولات آنها به وفور مشاهده می گردد ولی پی بردن به کیفیت آنها می تواند طی مراحلی و انجام اقداماتی توسط خریدار به دست آید.

در مراکز خرید دستکش برزنتی نسوز در سطح کشور، این محصول در انواع رنگ و سایز و در بسته بندی درجه یک موجود می باشد تا خریداران مختلف بنا به سلیقه و سایز خود اقدام به خرید نمایند. از طرفی به دلیل افزایش میزان فروش و همچنين دسترسی راحت تر خريداران ساکن نقاط دورافتاده به این محصول، مراکز خرید سعی دارند با روش آنلاین به فروش بپردازند. این امر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است لذا کارخانجات یا شرکت های فعال صنعتی و معدنی برای پوشش کارگران و کارمندان خود، محصول موردنظر را به صورت عمده با روش اینترنتی تهیه می نمایند. از این رو محصول در درجه کیفی عالی به صورت مستقیم و زمینی به مکان معین شده توسط خریدار ارسال می گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید