قیمت عمده دستکش عایق برق از نرخ خرده ارزانتر است و بسته به جنس و مدل نیز قیمت های آنها فرق دارد که نحوه خرید و هزینه های تولیدی نیز نقش موثری در نرخ دارد مثلا پخش دستکش در اصفهان به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه انجام می شپد ارزانتر است. قیمت دستکش صنعت کار در این مرکز بسیار باصرفه است و مشتری می تواند آن را با کمترین هزینه ممکن تهیه کند.

قیمت عمده دستکش عایق برق

اطلاعاتی درباره دستکش کارگری ضد برش

اطلاعاتی درباره  دستکش  کارگری ضد برش سه نوع اصلی از دستکش های مقاوم در برابر برش وجود دارد که می توانیم در مورد آنها صحبت کنیم:

دستکش های ضد برش نوعی دستکش ایمنی هستند که افراد باید هنگام دست زدن به ابزارهای تیز و سطوح در محل کار خود از آن استفاده کنند تا آسیب به حداقل برسد. لذا اگر افراد هنگام ورزش از دستکش های ضد بریدگی استفاده کنند، می توانند به میزان قابل توجهی از شدت جراحات خود بکاهند. دستکش های ضد بریدگی دارای سه ویژگی مهم هستند که می توانند از دست و انگشتان شما در برابر بریدگی و یرش محافظت کنند.

اول اینکه ضخامت دستکش ضد برش باید بیشتر باشد و می تواند یک لایه ضخیم روی دست شما ایجاد کند و از آن در برابر حوادث محافظت کند. دومین مزیت دستکش های ضد برش متریال به کار رفته در آن است که باعث می شود در برابر سطوح تیز و مجلل مقاوم باشند. برای طراحی و تولید این نوع دستکش از روش جدیدی استفاده شده است.

برای افزایش استحکام آن، دستکش های ضد برش با توری فلزی پوشانده می شوند. برای تمام کارهایی که یا فلز و لبه های تیز روبرو اند, افرادی که تعمیرات یا کارهای ساختمانی انجام می دهند، افرادی که باغبانی می کنند، قصابی ها و افرادی که با شیشه در تماس هستند نیاز به دستکش ضد برش دارند. این دستکش باید وزن کمتری داشته باشد، احساس سنگینی ایجاد نکند و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

فروش استثنایی دستکش عایق برق

 فروش استثنایی دستکش عایق برق فروش استثنایی دستکش عایق برق به این دلیل است که قیمت های مناسبی ارائه می شود و مشتری می تواند با کمترین هزینه ممکن آن را تهیه کند زیرا در این مرکز سعی شده است انواع این محصول در کیفیت های بالا و بدون واسطه به دست مشتری برسد. لذا به دلیل تنوعی که در مدل های مختلف آن وجود دارد مشتری می تواند متناسب با نیاز و بودجه خود خرید کند.

دستکش عایق برق باید از لاستیک طبیعی یا مصنوعی با فرو بردن قالب در مایع لاستیکی یا پد لاستیکی ساخته شود. دستکش‌ها باید دارای مچ‌بند یا ساق‌ باشد. انتهای گردن دستکش باید به یک حلقه یا یک نوار لاستیکی تقویت شده مجهز باشد و ظاهر دستکش می تواند مستقیم یا خمیده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید