در این مجموعه میتوانید قیمت عمده دستکش ضد برش را پایین تر از هر جایی تجربه کنید و علاوه بر آن دستکش های با معیار های کیفیت جهانی برای کارحانه جات و گروه های صنعتی خود تهیه کنید. برای آشنایی با این محصول و این مجموعه در ادامه همراه ما باشید.

دستکش ضد برش چیست؟ کاربرد دستکش ضد برش چیست؟ این موارد سوالاتی است که در ادامه به پاسخ به آنها می پردازیم.

قیمت عمده دستکش ضد برش با بهترین کیفیت در بازار

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارت

دستكش ایمنی محافظ در برابر حرارتدر کنار موارد مختلفی مانند لباس کار خنک کننده دستکش های ایمنی حرارتی از انواع دستکش های ایمنی هستند که در انواع گوناگونی ساخته شده اند. هدف اصلی آنها محافظت از دست در شغل هایی است که این با مواد حرارتی و فعالیت هایی از قبیل جوشکاری، برش کاری و … فعالیت دارند. در ادامه به بررسی انواع این دستکش های حرارتی خواهیم پرداخت.

دستکش جوش آرگون:

یکی از انواع دستکش ایمنی، دستکش جوشکاری آرگون است که برای محافظت از دست در برابر سوختگی استفاده می‌شود. در تهیه این دستکش از چرم، پنبه نسوز، پشم شیشه، آرامد و بافت آلومینیومی استفاده می‌شود. این دستکش در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد.

دستکش چرمی:

یکی دیگر از انواع دستکش، دستکش چرمی است که از آن در جوشکاری، تراشکاری، تاسیسات، ساختمان سازی و امور عمرانی استفاده می شود تا خطر آسیب احتمالی به کاربر را به حداقل برساند.

دستکش زنجیری ضد برش:

دستکش زنجیری این دستکش محافظی برای جلوگیری از بریدگی است. طراحی آن به گونه‌ای است که می توان از آن روی دستکش‌ های دیگر استفاده کرد. حلقه‌های این دستکش از فولاد ساخته شده که بسیار مستحکم است. این دستکش به صورت تکی به فروش می رسد و تمیز کردن آن بسیار راحت است. به همین جهت از آن بیشتر در مشاغلی مانند قصابی و آشپزی استفاده می‌شود.

دستکش ایمنی کار:

دستکش کار، برای کار با فلزات، مواد اسیدی و شیمیایی و جابجایی مواد تیز و برنده مناسب است. این نوع دستکش بافت فلزی و زنجیری دارد که از دست در برابر خطر مواظبت می‌کند. به دلیل داشتن بافت فلزی در این محصول، دستکش فلزی هم می‌گویند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستکش مقاومت در برابر ضربه و اجسام تیز است و از آن بیشتر در قصابی و تراشکاری استفاده می‌شود.

دستکش آتش نشانی:

یکی از مشاغل مهم که استفاده از دستکش ایمنی در آن بسیار مهم است، آتش نشانی است. دستکش ایمنی آتش نشانی از آسیب‌هایی مانند سوختگی و جراحت جلوگیری می‌کند. در انتخاب دستکش آتش نشانی باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

دستکش های نسوز کوره:

معمولاً دستکش های نسوز از جمله دستکش نسوز کوره از چرم، الیاف آرامید، پنبه نسوز، کولار، چرم فراوری شده، چرم اشبالت برزنتی، منسوجات عایق حرارت تقویت شده و الیاف طبیعی ساخته می‌شود.

این دستکش باید دارای مقاومت بالا در درجه حرارت بالای کوره، مقاوم در برابر خوردگی ناشی از مواد شیمیایی و اسیدی، استحکام در مقابل بریدگی، لهیدگی، سایش و سوراخ شدن و طول عمر بالا باشد.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش ایمنی برق

عوامل موثر بر کیفیت دستکش ایمنی برق دستکش های ایمنی برق به منظور اتصال برق به دست ها و ساعد در حین عملیات های برقی ساخته می شوند. جنس و سایز این دستکش ها بسیار مهم است. جنس این دستکش ها عموما پلاستیک ضخیم بوده تا رسانی برق نباشد و از عبور جریان برق جلوگیری کند. این دستکش ها در ضخامت ها و سایز های مختلفی با توجه به نوع و درجه سختی و خطر کار طراحی و تولید می شنود که باید به مواردی در مورد خرید آنها اشاره کرد.

به یاد داشته باشید در هنگام خرید این دستکش ها، حتما تاکید بر دستکش برق بودن داشته باشید، زیرا شاید انواع دیگری از دستکش ها مقاومت بهتری نسبت به این نوع از دستکش در هنگام آسیب دیدگی فیزیکی داشته باشند اما عملا در برابر برق رسانا بوده و در موارد استفاده این دستکش ها هیچ کمکی به فرد استفاده کننده نمی کنند.

حتما دستکش ها را از برند های مطرح و ترجیحا ایرانی خرید فرمایید، زیرا عموما برند های پایین تر ممکن است از الیاف و مواد خوبی استفاده نکنند و در شرایط دشوار و برق گرفتگی های شدید نتوانند سلامت افراد را تضمین کنند. علاوه بر این برند های بی کیفیت خارجی و مخصوصا چینی به علت اینکه مسئولیتی در قبال محصول خود ندارند، تضمینی در کاربری و مفید واقع شدن محصول نیز وجود ندارد.

به نظر داشته باشید که حتما دستکش و کفش ایمنی البرز را به گونه ای انتخاب کنید، باید با توجه و نوع و درجه خطر کارتان باشد. هر کدام از انواع این دستکش ها تا ولتاژ خاصی از برق را تحمل می کنند. استفاده از یک دستکش معمولی برق در شرایط و شغل های پر خطر حتی اگر محصولی معتبر و با جنس خوب باشد، عملا تاثیری در محافظت از شخص نخواهد داشت. در آخر باید اشاره کرد که کار با برق از پر خطرترین شغل ها در جهان است. پس لطفا در انتخاب وسایل ایمنی خود دقت فرمایید.

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟ اولین نکته‌ای که در انتخاب دستکش ایمنی باید مد نظر قرار دهید، انتخاب دستکش متناسب با نوع کار خود است. علاوه‌ بر این باید دستکشی با کیفیت انتخاب کنید که استانداردهای ایمنی مطلوب را داشته باشد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب دستکش باید دقت کنید می پردازیم:

سعی کنید حدالامکان از دستکش هایی استفاده کنید که از برند های معتبر و ایرانی باشند، زیرا این برند ها موظف هستند در قبال محصولاتی که تولید می کنند پاسخگو باشند. از همین رو بهترین کیفیت ها را برای جلوگیری از آسیب دیدگی در کالاهای خود مدنظر قرار می دهند.

پخش دستکش ضد برش با رنگ های مختلف در مراکز معتبر

پخش دستکش ضد برش با رنگ های مختلف در مراکز معتبر گروه تجاری پرشین ایمن سال ها است که در زمینه فروش ابزار ایمنی و دستکش های ایمنی فعالیت کرده و این دستکش ها را با برترین برند ها و معیار های جهانی به صورت عمده عرضه می کند. این مجموعه از انواع دستکش های ایمنی، از انواع حیطه های کاری، از دستکش های فلزی ،زنجیری کوتاه تا انواع دستکش های بلند و دستکش های آتشنشانی را در لیست محصولات خود دارد.

شما مشتریان عزیزی که قصد خرید و یا گرفتن مشاوره و آشنایی بیشتر با این مجموعه را دارید، می توانید نام و شماره تماس خود را در کادر موجود در سایت وارد کنید تا کارشناسان ما به منظور معرفی محصولات و ثبت سفارش در اصرع وقت با شما تماس بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید