دستکش کار صنعتی، همان دستکش‌های ایمنی کار هستند که برای ایمنی و محافظت از دست‌ها در مشاغلی که ابزار یا وسایل مختلف در حین کار سلامت دست‌ها را به مخاطره می‌اندازند، طراحی شده‌ است. این نوع دستکش توسط برندهای معتبر در انواع مختلف با رنگ‌بندی‌های متنوع تولید می‌گردد. بر همین اساس دستکش کار صنعتی را با قیمت‌های متفاوتی می‌توان در بازار فروش پیدا کرد. خریداران عمده برای خرید ارزان قیمت دستکش کار صنعتی درجه یک می‌توانند به مراکز معتبری مراجعه کنند که این محصول را به صورت مستقیم ارائه می‌دهند.

قیمت دستکش کار صنعتی با متنوع ترین رنگ ها در بازار

دستكش ایمنی محافظ در برابر الكتریسیته

دستكش ایمنی محافظ در برابر الكتریسیته همانطور که اشاره شد، دستکش‌های ایمنی متناسب با نوع مشاغل و خطری که سلامت دستان را تهدید می‌کند، با استفاده از متریال‌هایی مانند چرم، نایلون، آلومینیوم، لاستیک، برزنت، لاتکس یا پلی اورتان و پلی وینیل در انواع مختلف تولید می‌شوند. دستکش ایمنی ضد الکتریسیته نیز با بهترین کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی طراحی شده است تا افرادی که با جریان برق و الکتریسیته در تماس هستند، بتوانند با خاطر آسوده‌تری به فعالیت بپردازند.

دستکش ایمنی ضد الکتریسیته در نمونه‌های مختلفی تولید می‌گردد. برخی نمونه‌ها عایق برق فشار ضعیف هستند که در مقابل ولتاژ برق در حدود 2500 تا 5000 وات کارایی دارند. نمونه‌های خاص دیگری نیز طراحی شده‌اند که در مقابل 40000 وات جریان الکتریسیته نیز مقاوم بوده و خطر برق‌گرفتگی را به حداقل می‌رسانند. این نوع دستکش‌ها را عایق فشار برق قوی می‌گویند.‌

دستکش‌های عایق برق از جنس لاستیک می‌باشند و به صورت ساق بلند تا آرنج طراحی شده‌اند. ذکر این نکته لازم است که دستکش‌های عایق برق در مقابل اشیاء تیز و برنده مقاومت چندانی ندارند.‌ این نوع دستکش‌ها پس از هر بار استفاده باید تست شده و از سوراخ نبودن آن‌ها اطمینان حاصل کرد. غالب افرادی که در تماس با برق هستند، برای جلوگیری از سوراخ شدن دستکش‌های ایمنی برق، از دستکش چرمی نیز روی این دستکش‌ها استفاده می‌کنند.

عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت دستکش ایمنی تاثیر دارد دستکش‌های ایمنی برای محافظت از دستان طراحی شده‌اند. بر همین اساس باید با بهترین کیفیت تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرند.‌ طبیعی است برندهایی که از مواد اولیه درجه یک در تولید دستکش ایمنی استفاده می‌کنند، دستکش‌های باکیفیت‌تری تولید می‌کنند. اگر بخواهیم راجع به ویژگی‌های کلی دستکش ایمنی خوب و باکیفیت صحبت کنیم، باید گفت که دستکش مرغوب باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

این نوع دستکش متناسب با فرم دست طراحی شده و انعطاف مناسبی دارد. نرمی و انعطاف دستکش ایمنی، سرعت عمل و کارایی مناسب را از فرد نمی‌گیرد.‌ دستکش‌های ایمنی باید طوری طراحی شوند که دست در آن‌ها عرق نکرده و موجب حساسیت یا قارچ‌های پوستی نشود. معمولا دستکش ایمنی باکیفیت، دارای آستری نخی است که عرق دست را جذب می‌کند.

این نوع دستکش‌ها باید در مقابل برش و سوراخ شدن نیز مقاومت بالایی داشته‌باشند. بر اساس نوع شغل و خطراتی که در حین کار ممکن است سلامت دستان را تهدید کند، نمونه‌های مختلف دستکش، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال دستکش مخصوص کادر درمان باید در مقابل عفونت‌ها، ویروس‌ها و میکروب‌ها مقاوم بوده و آن‌ها را جذب نکند.

دستکش‌هایی که به صورت فلزی و زنجیر مانند تولید می‌شوند، برای مشاغلی مناسب هستند که با اشیاء تیز و برنده سروکار دارند. دستکش ایمنی ضد اسید، ضد حرارت، دستکش مخصوص جوشکاری، دستکش ضد آب و نمونه‌های متعدد دیگر نیز با بهترین کیفیت تولید شده و به بازار فروش ارائه می‌شوند.

دستكش ایمنی محافظ در برابر ارتعاش

دستكش ایمنی محافظ در برابر ارتعاش دستکش محافظ در برابر ارتعاش نیز نمونه دیگری از دستکش‌های ایمنی کار است که کارایی و قابلیت‌های مختلف آن سبب شده است، به بهترین نحو از دستان شما محافظت کند. این نوع دستکش از جنس چرم ضخیم یا لاستیک است. افرادی که با ابزار و وسایلی سروکار دارند که ارتعاش و لرزش ایجاد می‌کنند، می‌توانند از این نوع دستکش‌ها استفاده نمایند.

این نوع دستکش تا حدودی این ارتعاشات را کم کرده و کار با این ابزار را آسان‌تر می‌کند. دستکش محافظ ارتعاش در مقابل مواد شیمیایی مختلف و روغن‌ها نیز مقاوم است. این نوع دستکش دچار سایش نشده و در مقابل سوراخ شدن و برش نیز تا حد مطلوبی مقاوم است.

دستکش ضد ارتعاش به صورت ساق کوتاه و ساق بلند تولید می‌شود و رنگ‌بندی‌های متفاوتی دارد. توجه داشته باشید که این محصول را از بین برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب نمائید.‌کیفیت دستکش ایمنی تولیدی این برندها برای مصرف‌کنندگان به اثبات رسیده است.

فروش فوق العاده دستکش کار صنعتی در سایزهای مختلف

فروش فوق العاده دستکش کار صنعتی در سایزهای مختلف برندهایی که در زمینه تولید انواع دستکش کار صنعتی فعالیت می‌کنند، این محصول را در سایزهای مختلف تهیه نموده تا افراد بر اساس سایز دست خود بتوانند دستکش مورد نظر را خریداری نمایند.‌ دستکش کار صنعتی را می‌توان از طریق بازارهای مختلف خریداری نمود. خریداران عمده به دنبال بازارهایی هستند که بهترین و باکیفیت‌ترین دستکش ایمنی کار را با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

طبیعی است که عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول، ارزان‌ فروش‌ترین بازار برای خرید دستکش کار صنعتی هستند. این مراکز دستکش ایمنی را به قیمت تولیدی کارخانه در معرض فروش قرار می‌دهند.‌ برخی مراکز نیز به خریداران عمده، تسهیلاتی مانند فروش شرایطی و تخفیفات قابل توجه داده تا آن‌ها را جذب بازارهای فروش خود کنند.

در واقع تولیدکنندگان دستکش ایمنی به منظور در دست گرفتن بازار فروش این محصول، شرایط خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نموده‌اند. عمده فروشی، پخش و توزیع مستقیم دستکش کار صنعتی به مراکز معتبری سپرده شده است. این مراکز را می‌توانید در شهر یا استان خود پیدا کنید.

عرضه مستقیم دستکش ایمنی کار موجب می‌شود، قیمت نهایی این محصول کاهش پیدا کرده و واسطه‌های بازار خرید و فروش دستکش ایمنی حذف شوند. فروش فوق‌العاده انواع دستکش ایمنی برزنتی، چرمی، لاستیکی یا سایر دستکش‌ها توسط برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری این محصول را برای خریداران عمده و جزء، فراهم نموده است.

با مراجعه به سایت فروش این فروشگاه‌ها و مطلع شدن از قیمت دستکش ایمنی کار و مقایسه قیمت این محصول در بازارهای مختلف، متوجه خواهید شد خرید دستکش ایمنی از طریق این فروشگاه‌ها، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. در خرید آنلاین دستکش کار صنعتی، هزینه‌های حمل و نقل برای خریداران عمده به حداقل خواهد رسید.

در واقع خریداران عمده بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می‌توانند این محصول را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دستکش ایمنی سفارشی را تحویل بگیرند. کیفیت بالا و قیمت مناسب دستکش ایمنی تولید شده توسط برندهای معتبر ایرانی، موجب شده است از این محصول در بازارهای خارجی نیز استقبال زیادی شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید