رعایت نکات ایمنی در هنگام کار، بسیار مهم و ضروری است، که نیازمند ابزار و تجهیزات حرفه‌ای و مناسب است. دستکش، یکی از وسایل ضروری و مهم برای کارگران و باغبانان، در هنگام کار می باشد، که از پارچه‌های متفاوت، با ضخامت‌های گوناگون تهیه می‌شوند، تا از هرگونه آسیب جلوگیری شود، قیمت دستکش ضد برش ژله ای را از سایت های فروش معتبر و آنلاین آن بررسی کنید و خریدی با قیمت مناسب داشته باشید.

قیمت دستکش ضد برش ژله ای

شناخت بهترین برند دستکش کار

شناخت بهترین برند دستکش کار دستکش‌ کار، مانند دیگر دستکش ها، انگشت‌های دست را تا مچ پوشش می‌دهد و از دست در برابر عوامل گوناگون و خطرات و ضربه ها، محفاظت می‌کنند؛ این دستکش‌ ها از پارچه‌های سیلیکونی و لاتکسی، پلاستیکی، نیتریل، پلی استر و نخ تولید می شوند و ضخامت این دستکش ها از دستکش‌های معمولی بیشتر است و ضد آب، ضد برش و ضد لغزش می باشند و رویه‌ی آن‌ها، با قسمت بیرونی دستکش متفاوت است.

این محصولات، مقاوم هستند و در برابر برش، جوش برقی، آتش، ضربه، مواد شیمیایی، برق و اسید کاملا مقاوم و متحمل هستند؛ الیاف و موادی که برای ساخت دستکش کار استفاده می شود معمولا از مواد پلیمری با داشتن یک بافت فلزی در داخل یا بیرون آن تولید می شوندکه وجود بافت فلزی برای محافظت بیشتر از انگشتان می باشد، از پارچه کتانی ضخیم، چرم، پنبه و پلاستیک رویه دستکش تهیه می شود.

طراحی دستکش های کار در انواع خود بستگی به هدف و کاربرد در مشاغل دارد، زیرا هر شغل و کاری درجه سختی مشخصی دارد و دارای یک شرایط بخصوص کاری است؛ دستکش های کار مدل های متنوعی دارند و از نظر شکل، تقریباً یکسان هستند، این نوع دستکش ها، ازنظر لایه‌ها و میزان قد و سایز با یکدیگر متفاوتند.

انواع دستکش ایمنی از چندین لایه مقاوم تشکیل شده است که با توجه به نوع کاربرد، جنس و طرح طبقه بندی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد آنها بسیار متفاوت و متنوع و برای مصارف خانگی، صنعتی، باغبانی، کشاورزی و دامپروری استفاده مناسب و کاربردی دارند، به همین دلیل فروش بالایی در بازار دارند.

خرید بی واسطه دستکش ضد برش ژله ای

خرید بی واسطه دستکش ضد برش ژله ای خرید و فروش دستکش کار در شعب فروش سراسر کشور، با قیمت مناسب و در کیفیت بالا و همچنین در سایت آنلاین آن صورت می گیرد و مرکز خرید، آن را در تنوع سایز و رنگ به شما مشتری عزیز به فروش می رساند.

سفارش عمده و خرید بی واسطه دستکش ضد برش ژله ای را می توانید از طریق آنلاین و یا عمده سراها و فروش حضوری داشته باشید تا کمترین هزینه را پرداخت کنید، قیمت دستکش کار ضخیم را از سایت فروش بررسی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید