دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند و در فعالیت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این دستکش ها در برند های گوناگون و با رنگ بندی متفاوت در بازار یافت می شوند. در میان انواع دستکش ایمنی، دستکش ضد برش استادکار با مقاومت بالایی که دارد از خراش دست و لغزش قطعات جلوگیری به عمل می آورد به همین سبب این محصول از تقاضای فروش بالایی برخوردار می باشد. قیمت دستکش ضد برش استادکار با توجه به نوسانات بازار متغیر است. با این وجود می توان گفت قیمت این محصول با توجه به کیفیتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت دستکش ضد برش استادکار

بررسی بهترین جنس دستکش ضد برش

بررسی بهترین جنس دستکش ضد برش همان طور که می دانید دستکش های ضد برش با برندهای مختلفی تولید می گردند. البته جنس الیاف و لایه کفی دستکش در انواع مختلف این محصول متفاوت می باشد. در بعضی از انواع دستکش های ضد برش، از فلز یا فولاد ضد زنگ استفاده می شود. این دستکش ها مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارند و برای مشاغلی مانند قصابی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شوند.

در نوع دیگر دستکش ضد برش، از لایه محافظ با جنس PVC استفاده می شود که این لایه در قسمت های کف دست یا پشت انگشتان قرار می گیرد. این دستکش ها به گونه ای ثابت در دست قرار می گیرند. جنس مواد تشکیل دهنده این نوع دستکش سبب شده که گرفتن و چنگ زدن اجسام یا مواد با استفاده از این دستکش به راحتی صورت پذیرد.

به طور کلی می توان گفت تولید کنندگان دستکش های ضد برش از مواد اولیه مختلفی از جمله الیاف طبیعی یا مصنوعی به همراه لاستیک طبیعی یا مصنوعی در تولید این دستکش ها استفاده می کنند و هر کس می تواند با توجه به نوع نیاز خود، دستکش ایمنی ضد برش مناسب را خریداری نماید.

مراکز فروش دستکش ضد برش استادکار

مراکز فروش دستکش ضد برش استادکار مراکز فروش دستکش ضد برش استادکار در راستای نیاز بازار این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می دهند. در جهت رفاه شما عزیزان و بهره مندی از قیمتی مقرون به صرفه امکان خرید دستکش ضد برش استادکار به صورت اینترنتی نیز فراهم آمده است.

خرید اینترنتی این مزیت را برای شما به همراه دارد که ضمن مشاهده آنلاین انواع دستکش ایمنی معمولی و ارتباط با کارشناسان فروش این محصول می توانید به راحتی و بدون صرف وقت از سراسر کشور با اطمینان این دستکش های باکیفیت را سفارش دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید. لازم به ذکر است قیمت دستکش کار طاها و دستکش ضد برش استادکار و سایر دستکش های ایمنی مانند سایر محصولات به نرخ روز می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید