قیمت دستکش صنعتی چرمی بسته به کیفیت، نوع برند، سایز، نوع خرید، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. دستکش صنعتی چرمی، یکی از انواع دستکش های ایمنی می باشد، که مقاومت خوبی دارد و در محیط های مختلف کاری استفاده می شود. این نوع دستکش کار همانند، دیگر دستکش ها دارای تو دوزی و رو دوزی محکم و با استحکامی می باشد و می تواند به خوبی از دست ها در برابر خطرات احتمالی محیط کار حفاظت کند‌.

قیمت دستکش صنعتی چرمی در سایزهای مختلف

بیشتر بخوانید: تولید دستکش ضد برش تبریز

راهنمای کامل درباره انواع دستکش ایمنی

راهنمای کامل درباره انواع دستکش ایمنی از انواع دستکش ایمنی، به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار سانکس

انواع دستکش ایمنی بر اساس جنس

انواع دستکش ایمنی بر اساس جنس

  1. از انواع دستکش ایمنی بر اساس جنس، می توان گزینه های زیر را نام برد:
  2. دستکش چرمی: در برابر فرسودگی و پارگی مقاومت و دوام بالایی دارد، از تعریق جلوگیری می کند و تهویه هوا به راحتی در آن انجام می شود. در ساختمان سازی، نجاری، امور عمرانی، تراشکاری و جوشکاری از آن استفاده می کنند.
  3. دستکش لاتکس: از پلاستیک طبیعی و لاتکس تولید شده است، در صنایع غذایی و دارویی از این نوع دستکش استفاده می کنند و چون مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی ندارد، برای صنایع شیمیایی چندان مناسب نمی باشد. این نوع دستکش ایمنی در برابر پاتوژن های خونی مقاومت خوبی دارد.
  4. دستکش نیتریل: قیمت بیشتری نسبت به دستکش لاتکس کار دارد و در برابر مواد شیمیایی مقاومت عمومی آن بالا می باشد و در برابر مواد شیمیایی به راحتی خراب نمی شود و جان سخت است‌. این مدل دستکش در برابر حلال های پتروشیمی، نفت و بنزین مقاومت بالایی دارد و چون ضد حساسیت می باشد، بهترین گزینه برای افرادی می باشد، که به لاتکس حساسیت دارند. در این جا لازم است، به این نکته مهم اشاره کنیم، برای اسید های قوی اکسید کننده، مواد شیمیایی گرم، باکتون ها و مواد شیمیایی الی حاوی اکسیژن بهتر است از دستکش های قوی تر استفاده کنید.
  5. دستکش نئوپرن : مقاومت عالی و بالایی در برابر مواد شیمیایی خطرناک دارد و برای کار با موادی مانند جوهرها، روغن ها، الکل ها و اسیدها باید از این نوع دستکش استفاده کنید‌ و بهترین نوع دستکش اسیدی در صنعت می باشد، انعطاف پذیری و چابکی، یکی از ویژگی های مهم این نوع دستکش ایمنی می باشد و هنگامی که به حساسیت و ظرافت بالایی برای کار کردن نیاز می باشد، باید از این مدل دستکش استفاده گردد، در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم، که برای کار با ترکیب های اسید کرومیک و اسید نیتریک بهتر است از این دستکش استفاده نشود و به سراغ دستکش های قوی تری بروید.
  6. دستکش کار PVC: به نام دستکش پلاستیکی مقاومشناخته می شود و در صنعت پتروشیمی وصنایع شیمیایی به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابل بریده شدن به خوبی از دست ها محافظت می کند. در مقابل اسید فسفریک، هیدروکلریک، کرونیک و عامل های اکسیداسیون رقیق کننده مقاومت خوبی نسبت به دیگر دستکش های پلیمری دارد.
  7. دستکش بوتیل: در مقابل گازها مقاومت آن عالی است، به همین دلیل برای کار با گازهایی مانند گاز کلر و هیدروژن سیانید مورد استفاده قرار می گیرد.
  8. دستکش کار ویتون: در شرایط بسیار خطرناک می تواند، از دست ها محافظت کند. این نوع دستکش در برابر مواد شیمیایی و گرما مقاومت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش جوشکاری نسوز

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک دستکش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟ برای انتخاب دستکش ایمنی مناسب باید به یک سری نکات مهم توجه کنید، که این نکات شامل گزینه های زیر می شوند:

بیشتر بخوانید: تولید دستکش ایمنی ای تی جی

فروش دستکش صنعتی چرمی در طرح های مختلف

فروش دستکش صنعتی چرمی در طرح های مختلف فروش دستکش صنعتی چرمی در طرح های مختلف مانند دستکش برزنتی کار و….، به صورت آنلاین انجام می شود، که این باعث شده تمام مشتریان سراسر کشور بتوانند، به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز که فرصت پیدا کرده اند، هر مدلی از دستکش کار را که مدنظرشان است را انتخاب و سفارش خرید خود را انجام دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید