قیمت دستکش صنعتی در سایز های مختلف و در کیفیت های متفاوت بسیار متغیر است و خریداران این محصولات بهتر است در زمان تهیه و خرید این کالا ها در زمینه دریافت لیست قیمت فروش آنها اقدام نمایند تا بتوانند بر اساس نظر خود، خرید این کالا ها را به انجام برسانند. در تعیین قیمت دستکش صنعتی همانند دیگر کالا ها نوع متریال های به کار گرفته شده در تولید این کالا ها مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت دستکش صنعتی در سایزهای مختلف

بیشتر بخوانید: پخش دستکش نیتریل درجه یک

عواملی که بر قیمت دستکش ایمنی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت دستکش ایمنی تاثیر دارد دستکش های ایمنی با کیفیت جزو مهمترین ملزومات مورد استفاده در محیط های کاری خطرناک می باشند که به راحتی می‌ توانند به محافظت از دستان کارگران بپردازند. در حال حاضر در تولید انواع دستکش ایمنی از مواد اولیه متنوع استفاده می‌ شود و این محصولات در نمونه‌ های دستکش ایمنی نسوز کوره، دستکش ایمنی نسوز جوشکاری، دستکش ایمنی زنجیری ضد برش، دستکش ایمنی فلزی زنجیری کوتاه و…. در بازار های هدف معرفی می‌گردند و به واسطه همین امر از هر کدام از آنها در محیط های شغلی مختلفی استفاده می شود.

در تعیین قیمت دستکش ایمنی، نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید این کالا ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع تولید‌ کنندگان بر پایه همین موضوع قیمت‌ های متنوعی را برای فروش این کالا ها در نظر می گیرند.

البته عوامل بسیار بیشتری در تعیین قیمت دستکش های ایمنی تاثیر دارد که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر کدام از موارد گفته شده به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در تعیین قیمت فروش این نوع کالا ها تأثیرگذار هستند و خریداران بهتر است با در نظر گرفتن این موارد همواره تلاش نمایند تا کالا هایی را با قیمت های مناسب تر خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش کار کف مواد

هر آنچه باید درباره دستکش ایمنی بدانید

هر آنچه باید درباره دستکش ایمنی بدانید همان طور که اشاره کردیم اهمیت استفاده از انواع دستکش های ایمنی در محیط های کاری و شغلی بسیار زیاد است و به واسطه همین موضوع در حال حاضر این نوع کالا ها در کیفیت های متنوع در بازار های هدف معرفی می گردند و تمامی متقاضیان در هر شغل و حرفه ای به راحتی می‌ توانند این محصولات را بر اساس نیاز خود خریداری نمایند.

با استفاده از انواع دستکش های ایمنی، کارگران می توانند از دستان خود در محیط هایی مانند محیط های جوشکاری، ریخته گری، شیشه بری و… محافظت نمایند. جالب است بدانید دستکش های ایمنی معمولاً برای استفاده در محیط های شغلی مختلف، دارای نمونه‌ های متنوعی می باشند که ظاهری مختلف دارند و بر اساس استفاده از مواد اولیه متنوع تولید می گردند.

همان طور که اشاره کردیم بیشترین تنوع انواع دستکش های ایمنی از نظر نوع مواد اولیه است که در تولید آنها به کار گرفته می‌ شود و بر پایه همین مورد این محصولات در موقعیت های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این موضوع دستکش های ایمنی در اندازه های متنوع تولید می گردند. به عنوان مثال انواع دستکش های نسوز در طول های با اندازه ۳۷ سانتی متری طراحی و تولید می‌شوند که می‌توانند از دستان کارگران محافظت نمایند و در واقع با استفاده از این دستکش ها، کاربران به راحتی می‌توانند از نقاط حساس دست خود که در معرض حرارت مستقیم قرار می‌گیرند، محافظت نمایند.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی نفیس

عوامل موثر بر کیفیت دستکش صنعتی

عوامل موثر بر کیفیت دستکش صنعتی همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم برای تولید انواع دستکش های ایمنی از مواد اولیه متفاوتی استفاده می‌ شود که این پارامتر در تعیین کیفیت این کالا ها تاثیر بسیار زیادی دارد و به نوعی که هر چقدر کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، مسلماً محصولات تولید شده کیفیت بالاتری خواهند داشت و ماندگاری بیشتری را از آن خود می نمایند.

علاوه بر این موضوع برای تهیه و تولید انواع دستکش های صنعتی از تجهیزات و دستگاه های دوخت متنوع استفاده می‌ شود که هرچقدر کیفیت و عملکرد این نوع دستگاه ها بیشتر باشد، کیفیت این کالاها نیز افزایش می‌ یابد. به عنوان مثال برای تولید بهترین دستکش های نسوز کوره از چرخ‌ های استفاده می شود که توانایی دوخت چند باره این نوع کالاها را دارند و به واسطه همین دوخت های با کیفیت، این محصولات از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و ماندگاری لازم را به خود اختصاص می‌دهند.

در تعیین کیفیت دستکش های صنعتی، تعداد لایه های مورد استفاده در تولید این محصولات نیز مورد بررسی قرار می‌ گیرد. به نوعی که در حال حاضر بهترین تولید کنندگان دستکش های ایمنی از تعداد لایه های بیشتری برای تولید این محصولات استفاده می نمایند و در واقع برای طراحی هر یک از این لایه ها از مواد اولیه متنوع استفاده می نمایند.

به عنوان مثال برای تولید انواع دستکش های صنعتی آلومینیوم از لایه‌ های با پشم شیشه و همچنین لایه هایی با پارچه های آلومینیومی استفاده می‌شود که کیفیت این کالا ها را چندین برابر می نمایند. لایه‌های پشم شیشه مورد استفاده در این نوع دستکش ها باعث می شود که در زمان استفاده مصرف کنندگان احساس راحتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت دستکش بنایی تکنسین

فروش ویژه دستکش صنعتی با بهترین کیفیت در بازار

فروش ویژه دستکش صنعتی با بهترین کیفیت در بازار فروش ویژه دستکش های صنعتی با بهترین کیفیت در بازار داخلی ایران مورد توجه بسیاری از خریداران این نوع محصولات قرار می گیرد زیرا در شرایط فروش ویژه تخفیفات مناسب برای خریداران عمده در نظر گرفته می‌ شود و آنها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و بهترین کالاها را با ارزان ترین قیمت ها خریداری نمایند.

تولیدکنندگان انواع دستکش صنعتی، برای ایجاد شرایط فروش ویژه در وهله اول به صورت اینترنتی فعالیت می نمایند تا بتوانند واسطه‌ها را از بین معامله هستند و کالاهای را با قیمت های مناسب تر در اختیار تمامی خریداران قرار دهند.

فروش ویژه دستکش های صنعتی با بهترین کیفیت در بازار توسط برند های مختلفی انجام می پذیرد. این برندها به تضمین کیفیت کالاهای خود می‌پردازند و متقاضیان می‌توانند با اعتماد بسیار بیشتری، خرید این کالا ها را به انجام برسانند.

با ایجاد شرایط فروش ویژه و اینترنتی انواع دستکش صنعتی در حال حاضر صادرات این نوع کالاها به کشورهای دیگر بسیار راحت شده است و بازرگانی های زیادی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند و می توانند بهترین کالاها را در حجم های بیشتری به کشورهای متقاضی ارسال نمایند. با صادرات انواع دستکش های صنعتی به دیگر کشورها شرایط اقتصادی ایده آلی برای تولید کنندگان ایجاد می گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

4 پاسخ

  1. سلام … در دنیای کنونی استفاده از انرژی تجدید پذیر ملاک ارزیابی کیفیت محصول است و سازگاری آن با استاندارد های زیست محیطی است که تولید کننده محترم به خوبی این نیاز بازار را درک کرده است … الزامات اینچنین آنقدر مهم است که امروزه از ارکان پیشبرد فروش و ارائه چهره مسئولیت پذیر از تولید کننده شده و به تدریج مجموعه شرکت در بازار به عنوان یک سرمایه اجتماعی تلقی شده و همین کافی است که همواره مشتری در سخت ترین شرایط هم فعالیت ها و محصول شرکت در کانون توجه قرار بده. حفظ منابع برای آیندگان از اصولی است که این شرکت به آن متعهد است. برقرار باشید.

  2. سلام و درود وقتتون بخیر شما فروش حضوری برای این نوع از محصولاتتون رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی میشه سفارش داد؟ قیمت هاتون رو هم داخل سایت قرار بدید تا بتونیم به شکل بهتری خریدمون رو انجام بدیم ممنون از شما و پشتیبانی سایت معتبر تون

  3. با عرض سلام و خسته نباشید.
    تشکر از مجموعه خوب پرشین ایمن بابت تولید و فروش انواع دستکش صنعتی در سایزهای مختلف، استاندارد و کاربردی.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید