قیمت دستکش جوشکاری ساق کوتاه بستگی به عواملی چون کیفیت مواد اولیه و سفارشات عمده دارد، هرچه کیفیت این محصول در سطح بالا باشد باعث افزایش نرخ آن می گردد و سفارشات عمده نیز در کاهش قیمت این محصول تاثیر فراوانی دارد، به همین دلیل قیمت دستکش جوشکاری ساق کوتاه متغیر می باشد و قیمت قابل ذکری برای آن نمی توان بیان کرد. مصرف ‌کنندگان برای اطلاع از قیمت دقیق دستکش جوشکاری ساق کوتاه با بالاترین کیفیت ولباس ضد چاقو می توانند به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و قیمت ها را مشاهده نمایند سپس در صورت تمایل به خرید آن اقدام کنند.

قیمت دستکش جوشکاری ساق کوتاه با بالاترین کیفیت

بیشتر بخوانید: پخش عمده دستکش عایق برق کلاس ۲

بررسی میزان کیفیت دستکش های ایمنی

بررسی میزان کیفیت دستکش های ایمنی هر شغلی دارای خطرات خاص خود می باشد و هیچ شغل بدون خطری وجود ندارد، اما بعضی از شغل ها بسیار حساس هستند و نکات ایمنی زیادی باید در آن ها به صورت دقیق رعایت شود تا مشکلاتی همچون قطع عضو در پی نداشته باشد. و افرادی که در مشاغل پر خطر مشغول به مار هستند باید از دستکش ایمنی استفاده کنند، از این دستکش ها می توان در صنایع ساختمان سازی، شیشه بری، سنگ بری، صنایع برق و غیره استفاده کرد و استفاده از دستکش ایمنی در این نوع شغل ها بسیار حائز اهمیت الزامی می‌باشد.

دستکش های ایمنی ضد برش تولید شده از مواد اولیه با کیفیت مانند فولاد، چرم، الیاف طبیعی و مصنوعی مانند پلی استر، نیتریل و غیره می باشد، این دستکش ها بسیار مقاوم هستند و می توانند از دست در مقابل هرگونه خطر برش محافظت کنند. هچنین دستکش ها دارای عایق ضد برق و حرارتی هستند و مانع از جریان برق به دست می‌شوند، همچنین در برابر آتش سوزی نیز مقاوم هستندو مانع از سوختگی دست می شوند.

دستکش ایمنی دارای مقاومت، دوام و ماندگاری بالایی است و کیفیت آن بستگی به مواد اولیه تولید آن دارد، دستکش های ضد برش باید مقاومت زیادی در برابر حرارت و تیزی داشته باشند و باید حتما سایز آن اندازه دست باشد تا در مواقع کار مشکل ساز نشود و این دستکش ها را باید با نوع کاربرد مناسب خود خریداری شود و استفاده گردد.

بیشتر بخوانید: فروش دستکش ضد برش شیشه

شاخصه های بارز دستکش ایمنی باکیفیت

شاخصه های بارز دستکش ایمنی باکیفیت دستکش های ایمنی با کیفیت ساخته شده از برند های مختلفی هستند و دارای کف ساده ی درجه یک به صورت با کیفیت و مقاوم به تولید می رسند، این دستکش ها از بهتربن مواد اولیه به تولید می رسند و از انگشت ها و دست ها در برابر هر گونه آسیب محافظت ویژه ای می کنند.

این دستکش ها ی ایمنی دارای ضخامت زیادی هستند به همین دلیل در برابر اشیاء نوک تیز و برنده مقاوم و استحکام بالایی دارند زود پاره نمی گردند. دارای عایق حرارتی می باشند و مناسب برای شغل های آتش نشانی نیز می باشند و مانع از حرارت رسیدن به داخل دستکش می شوند، برای فصل سرما مناسب هستند و سرما را به داخل بروز نمی دهند و دست ها را گرم نگه می دارند ، این دستکش ها برای افرادی که در صنایع برق مشغول هستند نیز مناسب می باشند زیرا از ورود جریان برق به دست جلوگیری می کند‌. به صورت شیک و در انواع مدل های مختلف و در رنگ بندی های متنوع نیز در بازار موجود می باشند و به فروش می رسند.

دستکش های ایمنی نسوز کوره نیز یکی دیگر از انواع دستکش ها می باشد که تولید شده از بهترین مواد اولیه مانند،چرم، الیاف آرمیدا، کولار، پنبه نسوز و …‌ می باشد و دارای مقاومت فوق العاده ای است و استحکام زیادی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی دارد و دارای قیمت مناسبی نسبت به کیفیتش می باشد.

دستکش های ایمنی، به صورت چرمی، کتان و … وارد بازار می شوند و هر کدام قیمت های متفاوتی دارند و از این محصول می توان به مدت طولانی استفاده کرد، این دستکش ها به دلیل شاخصه های زیادی که دارد بسیار پر استقبال است و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جلب نموده به همین دلیل تولید آن رواج یافته و سالیانه حجم زیادی از این محصول تولید می شود و علاوه بر احتیاجات داخل مابقی آن به کشورهای خارجی و همجوار از راه زمینی، هوایی و دریایی صادر می شود‌

بیشتر بخوانید: فروش دستکش کار ضد برش در کرمان 

کاربرد دستکش ایمنی ضد برش

کاربرد دستکش ایمنی ضد برش تولید کننده در تولید انواع دستکش ایمنی به صورت ساق کوتاه ساخت بلند و ساق متوسط در انواع برندهای‌متعدد و مناسب با کاربردهای خاص خود به تولید می رساند. این دستکش ها دارای کفه ساده و درجه یک می باشند و از لحاظ کیفیت در سطح بالایی هستند. دستکش های ضد برش بسیار مقاوم هستند و می‌توانند از دست ها در برابر هرگونه آسیب مانند، قطع انگشتان و بریده شدن دست و … محافظت کنند و مناسب برای افرادی می باشند که در طول روز سر و کار با مشاغل خطرناک دارند به همین دلیل بسیار پر استقبال است و بازار و پرفروش گرمی دارد.

دستکش ضد بارش را بر اساس نوع آن به دو دسته تقسیم می کنند دستکش ضد برش فولادی: این نوع دستکش فولادی دارای بافت فولادی و زنجیری ریزی هستند و مقاومت زیادی در برابر، برش، پارگی و سوراخ شدگی دارند، از این محصول در شغل هایی چون کار با ماشین آلات سنگین، قصابی ها، تراشکاری، شیشه بری جوشکاری، سنگ بری و غیر مورد کاربرد قرار می دهند و کارایی زیادی در این صنایع ها دارد و از دست به خوبی محافظت می کند.

نوع دیگری از دستکش‌های ایمنی ضد برش وجود دارد که دارای لایه محافظتی در قسمت کف دست و انگشتان می باشند که تولید شده از الیاف طبیعی و مصنوعی است و جنس آن از پلی استر، نیتریل، پلیمر و لاتکس است، دستکش هایی که از پلیمر ساخته شده اند از کیفیت پایینی برخوردار می باشند و مقاومت چندانی ندارند از این دستکش ها در صنایع نجاری می توان استفاده کرد همچنین با دستکش های ضد برش می توان اجسام سنگین را به راحتی جابجا کرد.

بیشتر بخوانید: خرید دستکش ایمنی کار در گیلان

فروش فوق العاده دستکش جوشکاری ساق کوتاه قیمت مناسب در بازار

فروش فوق العاده دستکش جوشکاری ساق کوتاه قیمت مناسب در بازار فروش فوق العاده دستکش جوشکاری ساق کوتاه و لباس کار جین قیمت مناسب در بازار، را می توان از طریق فروشگاه آنلاین انجام داد. فروش در این سامانه از لحاظ قتصادی به صرفه می باشد و باعث حذف واسطه ها می‌شود و حذف واسطه ها در کاهش قیمت این محصول تاثیر فراوانی دارد و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. فروشنده ابتدا محصولات خود را در فروشگاه آنلاین معرفی می‌کند و انواع سفارشات را پذیرا می باشد، سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن تحویل مشتری می دهد و توانسته است در فروش خود موفق باشد و رضایت مشتریان را جلب کیفیت خود کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید