دستکش‌های ایمنی در انواع مختلف همچون دستکش جوشکاری آرگون، دستکش ضد بنزین، دستکش صنعتی ضدبرش و غیره در فروشگاه ما عرضه می‌شود.قیمت دستکش جوشکاری آرگون در مجموعه ما با بهترین کیفیت در طرح‌ها و رنگبندی‌های مختلف با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

قیمت دستکش جوشکاری آرگون در معتبرترین فروشگاه

بیشتر بخوانید: صادرات دستکش کار بنایی

دستکش جوشکاری چه خصوصیاتی باید داشته باشد

دستکش جوشکاری چه خصوصیاتی باید داشته باشد دستکش ایمنی دارای ساختاری است تا بتواند دست شما را در بزابر خطرات احتمالی مصون نگه‌دارد. خطراتی همچون سوختگی با اسید و بریدگی، باید به این مهم توجه نمود دستکش مخصوص کار با اسید و مواد شیمیایی در برابر بریدگی مقاوم نیست و اصولا هر نوع از دستکش باید بر اساس کاربرد خود مورد استفاده قرار بکیرد.

به نظر شما یک دستکش ایمنی جوشکاری چه خصوصیاتی دارد؟ در این مقاله به بیان خصوصیات دستکش ایمنی جوشکاری می‌پردازیم.خصوصیات یک دستکش ایمنی عبارت است از:

  1. مقاوم در برابر رطوبت
  2. خشک نگه‌داشتن دست‌ها هنگام بارندگی
  3. قابلیت انعطاف پذیری بالا
  4. بادوام بودن
  5. تشکیل شده از مواد باکیفیت پلیمری
  6. دارا بودن فضای کافی جهت فعالیت‌های جوشکاری
  7. عایق حرارتی بودن
  8. طول و اندازه مناسب محصول

جوشکاری انواع مختلفی دارد و براساس آن دستکش جوشکاری مناسب باید انتخاب شود. برای مثال در جوشکاری که با الکتریسیته ساکن انجام می‌گیرد بهتر است از دستکشی استفاده شود که جنس چرم به کار رفته در آن از پوست گاو باشد. تهیه مدل چرم این محصول به آسانی امکان پذیر نیست. این کالا در برابر جرقه و الکتریسیته مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد. جنس‌‌های دستکش جوشکاری از پوست بز، گوزن، گاو، گوسفند و خوک تهیه شده است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: تولید دستکش ضد برش تبریز

فروش دستکش جوشکاری آرگون با تخفیف بی نظیر

فروش دستکش جوشکاری آرگون با تخفیف بی نظیر دستکش‌های ایمنی معمولا پس از مدتی به علت اختلاف دما و گرما خشک شده و کارایی خود را از دست می‌دهند. بیشترین قسمتی که در این دستکش آسیب می‌بیند امتداد انگشت شصت بوده که دراین قسمت برای مقاومت بیشتر بهتر است از یک لایه چرم استفاده شود. ایجاد شکاف‌هایی بر دستکش باعث ‌می‌شود انعطاف پذیری و طول عمر دستکش افزایش یابد.

فروش دستکش جوشکاری آرگون با تخفیف بی نظیر با کیفیت عالی در مدل های ضد بنزینی و صنعتی ضدبرش به صورت عمده در وب سایت فروشگاهی ما عرضه می‌شود.خریداران گرامی در سراسر کشور می‌توانند بدون هیچگونه صرف وقت و هزینه سفارش خود را ثبت نمایند و از این فروش ویژه حداکثر استفاده را ببرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 پاسخ

  1. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما

  2. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. سپاس از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید