قیمت دستکش کار سانکس در شرکت ما ارزان و مناسب می باشد. مجموعه ما به‌ عنوان مرکز پخش دستکش صنعتی شیراز با کیفیت مشغول به فعالیت می‌باشد که به تولید انواع دستکش از جمله ساخت دستکش کار سفید و دستکش ایمنی معمولی می‌پردازد. ما سعی نموده‌ایم از بهترین مواد اولیه برای تولید دستکش استفاده کرده و یک دستکش صنعتی مرغوب و درجه یک را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران و مشتریان گرامی در سطح کشور قرار دهیم.

قیمت خرید دستکش کار سانکس

بررسی دستکش ضد برش کارگری بر اساس جنس

بررسی دستکش ضد برش کارگری بر اساس جنس در این بخش از مطالب به بررسی دستکش ضد برش کارگری بر اساس جنس می پردازیم. در تهیه دستکش ضد برش باید از موادی استفاده شود که از انعطاف نرمی و سبکی و همچنین استقامت لازم برای حفظ ایمنی برخوردار باشند تا شناخت تمامی این کارها باعث شود دستکش ضد برش بدون عیب و نقص تهیه و ساخته گردد.

قبل‌ از هر چیزی ابتدا باید خطراتی که در محیط کار با آن مواجه می‌شوند مورد بازنگری و ارزیابی قرار گیرد که برای این امر دو استاندارد لازم تعیین می‌گردد. ابتدا اندازه گرفتن میزان مقاومت دستکش در برابر اجسام تیز و همچنین استقامت لازم در برابر حرارت می‌باشد. دستکش‌های ضد برش همچنین از نظر کفی باید به‌ گونه‌ ای طراحی شوند که کارگر بتواند به‌ راحتی آن را استفاده کند.

به این منظور کف دستکش را با لا تکس و یا فوم تولید می‌کنند. این مواد اولیه باعث سبکی و کاهش وزن دستکش می‌شود. برای اینکه دستکش دارای خاصیت ضد تعریق شود و همچنین کارگر هنگام کار دچار حساسیت و آلرژی‌های پوستی نشود از جنس نخ نیز در مواد اولیه داخلی دستکش استفاده می‌شود. که این امر باعث می‌شود دستکش ضد حساسیت گشته و ایمنی کار افزایش‌ یابد و کارگر در مدت‌ زمان طولانی‌ تر و راحت به دستکش به انجام کار خود بپردازد.

میزان انعطاف‌ پذیری دستکش نیز بسیار مهم است و با توجه به متریال و مواد اولیه می تواند بسبار نرم و منعطف باشد، چرا که به انجام کار کارگر سرعت می‌بخشد و همچنین مقاومت آن در برابر اجسام تیز و برنده محافظ خوبی برای دستان کارگر خواهد بود.

فروش مستقیم دستکش کار سانکس

فروش مستقیم دستکش کار سانکس فروش مستقیم دستکش کار سانکس باعث شده‌ است قیمت این محصول کاملاً رقابتی گردیده و خریداران و متقاضیان محترم بتوانند آن را با قیمت به‌ صرفه تری در مقایسه با سایر بازارهای مشابه تهیه نمایند. با خرید دستکش ایمن کار می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید و در کمترین زمان ممکن این محصول را سفارش و در بهترین بسته‌بندی دریافت نمایید.

قیمت دستکش کار در کارخانه تولیدی و بازرگانی ما بسیار مناسب قیمت‌گذاری گردیده و با خرید کلی آن می‌توانید این محصول را با قیمت ارزان تهیه نمایید با فروش جزء دستکش کار می‌توانید از سود بالایی در بازار خرید و فروش این محصول بهره‌مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید