محافظت از دستها هنگام جوشکاری مهم است و برای حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب رسیدن به دستها هنگام کار بهتر است از دستکش با کیفیت استفاده کنیم‌. دستکش چرمی با توجه به جنس و استحکام آن بهترین گزینه برای خرید می باشد.قیمت دستکش چرمی جوشکاری با توجه به نوع و کیفیت چرم استفاده شده ممکن است متفاوت باشد.

قیمت خرید دستکش چرمی جوشکاری

آشنایی با نحوه تولید دستکش ضد برش فلزس

آشنایی با نحوه تولید دستکش ضد برش  فلزس مشاغلی هستند که افراد در انها با ابزارالات تیز و برنده سر و کار دارند به همین دلیل برای حفظ و رعایت نکات ایمنی و سلامتی خود باید از دستکش های مخصوص ضد برش استفاده کنند.دستکش های ضد برش برای کار با ابزارالات و سطوح تیز و برنده ساخته شده اند و باعث افزایش ایمنی هنگام کار میشوند. این دستکش ها با ساختار فلزی که دارند برای جابه جایی اشیای برنده متناسب بوده و مانع از سوراخ شدن و عبور اشیا و تیغه های تیز به داخل شده و از دستها در برابر لبه های برنده محافظت کرده و مانع از آسیب، ساییدگی ، زخم و جراحت های احتمالی به دست ها میشوند.

دستکش های ضد برش فلزی انواع مختلفی دارند و بر اساس درجه، شدت و سختی کار و فعالیت های مورد نظر در سطوح مقاومتی مختلف ساخته میشوند‌. برای مثال کسانی که در اشپزخانه و رستوران کار میکنند و بیشتر با خرد کزدن مواد غذایی کار میکنند از دستکش های ضد برش با سطوح پایین تر استفاده میکنند، در حالیکه کسانی که با ماشین الات سنگین سر و کار دارند و یا در صنایع شیشه بری و .. کار میکنند باید از دستکش های با سطوح ساخت بالاتر استفاده کنند.

این دستکش ها با اینکه ساختاری فلزی دارند ولی انعطاف پذیر و مناسب با ارگونومی دست ساخته شده اند. دستکش های ضد برش از مواد پلیمری،فایبر گلاس و نخ های مصنوعی و رشته ای از مواد فولادی ضد زنگ و بادوام بصورت تورهای پیوسته ساخته شده اند. این دستکش ها بگونه ای ساخته شده اند که تحمل دما و حرارت بالا را داشته و میتوانند در دمای بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

بازار فروش دستکش چرمی جوشکاری

بازار فروش دستکش چرمی جوشکاری دستکش های چرمی جوشکاری به دلیل جنس چرم، سطح ایمنی، حفاظت دست ها و دوامی بالایی که دارند از بازار فروش خوبی برخوردارند.

مجموعه ما انواع دستکش از جمله دستکش جوشکاری، آتشنشانی، دستکش نقاشی ساختمان، دستکش مخصوص جوشکاری و دستکش ضد برش پاکستانی را با قیمت مناسب عرضه میکند. دستکش های موجود در نمایندگی ما از جنس و کیفیت عالی و با دوام برخوردار بوده و مشتریان میتوانند این دستکش ها را با قیمتی مناسب و به صرفه از نمایندگی ما به صورت حضوری یا اینترنتی خرید کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید